Jump to content

Tiguan 2016


ADI_PKP

Postare recomandată

Te duci la dealer si cumperi un litru de ulei ca sa ai acoperire. In calculator apare cand deschizi capota ca si cum ai fi umblat la ulei. Apare pe bord orice.

Link către comentariu

In weekend am fost in zona montana si dimineata(frig tare afara) masina mi-a bipuit o lipsa de antigel...completat cam 300 ml si totul a fost ok...azi ma uit din nou la nivel si a scazut din nou cam 100ml de data asta, am pus iarasi si o sa monitorizez cateva zile.... Stie cineva de unde o fi buba asta?? sau poate nu a avut masina cand mi-au livrat-o destul antigel?(desi ma indoiesc). 

Link către comentariu

Nu cred ca nu a avut destul antigel, masina se pregateste cand este predata catre client. S-ar putea sa pierzi pe undeva. Urmareste si mergi la service daca e cazul. 

Link către comentariu

Sau stai linistit pentru ca vei completa cu vreo 3-500 ml. Aparent asa fac toate dieselurile astea noi, asa a facut si al meu la inceput. :) 

 

Link către comentariu

@cristi511 Sau va schimba pompa de apa pe garantie. Cum am facut si eu. Daca pierde la pompa de apa se vede cu masina pe elevator/canal si scutul motor dat jos, se vede reziduu rosiatic de la antigel, depus ca o crusta

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Masina lui inca e noua, trebuie sa mai faca ceva km si apoi poate sa includa pompa ca potentiala cauza. Momentan nu e nimic anormal.

Link către comentariu

@ADI_PKP 

1. Si eu am observat la CC-ul meu de cand l-am achizitionat din germania ca are o picatura de antigel dedesubt. Mi s-a spus ca este problema generala la motoarele de 2.0 TDI CR cu pompa de apa. Intre timp, am observat ca nu mi-a mai pierdut antigel si am completat acum foarte putin....(dupa 12000 km rulati) 

2. Tocmai ce am citit chiar astazi ca si B8-ul are aceeasi problema cu completarea antigelului...Unii spuneau ca dupa o completare de 500-700 ml, n-a mai scazut nivelul. 

Nu cred ca este cazul sa-ti faci probleme, momentan. Tine sub observatie problema si daca se aprinde becul din nou, mergi la service si cere-le sa-ti rezolve problema, ca doar este in garantie....

Link către comentariu

@ADI_PKP Si eu am aceeasi problema dar parca nu se consuma asa repede.

A trebuit sa completez pe la 10k km undeva prin Germania fiindca eram pe drum iar acum la 19k km se pare ca iar se apropie de minim. Masina a fost verificata in Germania(inclusiv dat scutul jos cum zicea @75NOR mai sus) si mi-au zis ca nu pierde pe nicaieri iar la noi la fel, masina nu are nimic dar.... au zis ca s-au dilatat furtunele :banghead: in ritmul asta de dilatatie in 2-3luni explodeaza :screwy:

Link către comentariu

Am un coleg care a avut un C pana de curand si desi a avut niste mici scurgeri de antigel pe care le-a rezolvat in reprezentanta, cand a vandut masina, la verificarea catre client, i-au gasit ca totusi inca pierdea antigel pe la pompa de apa. Poate fi si aici o chestiune de varificat - de aia am specificat.

Link către comentariu

Thx pentru sfaturi....ideea e ca masina este parcata mereu in acelasi loc si nu se vede pe jos nimic, azi m-am bagat un pic sub ea si nu se vad pete...o mai tin un pic sub observatie si apoi la service cu ea! Oricum m-am linistit vazand ca e o chestie comuna la 2.0 tdi....asa umblam la volvo cu bidonul de ulei dupa mine...e fun cu masinile astea noi....sotiei i-a picat cardanul la evoque la 35k km , iar in prima zi de utilizare masina refuza sa se inchida din cauza unui senzor de la capota , apoi s-au stricat 2 manere usi, rola intinzatoare, motorasul stergatorului spate , totul culminand cu cardanul!!! Bafta multa!

Link către comentariu

OT: Manerele de la usi au tendinta sa se strice foarte repede la Evoque.. Am schimbat si eu 2 pe garantie la o masina din familie si baietii din service stiau exact despre ce e vorba, se vedea ca mai fusese lume cu aceeasi problema la ei :) 

Link către comentariu

Da, am avut si eu la munca un Discovery V8 la care am ramas cu minerul de la usa in mina, am ramas paf. In alta ordine de idei, la Touranul din semnatura a fost nevoie sa completez cu antigel la ridicarea din Weltauto (8900 de km) si de atunci deloc, de asemenea la Seatul din semnatura s-a completat antigel (300 ml) la revizie, la circa 9000 de km. De semenea la Skoda Superb pe care am avut-o i 2012 am completat ceva antigel la vreo 11 mii. Daca VAG nu cumva a inventat masinile care merg cu antigel in loc de combustibil, pare a fi mai degraba o insuficienta aerisire a circuitului de racire in fabrica, sau un soi de economie ascunsa.

Link către comentariu

5.000 km atinsi in aproape 3 luni, acum cat ma pricep si eu .....parca motorul si cutia de la o saptamana la alta se mai lasa si masina devine mai nervoasa. NU-mi place deloc modul D al cutiei....nu sunt vreun Schumacher dar in D masina e moale si are un delay destul de mare la acceleratii, e oare vreo problema daca mergi predominant in S??? :screwy:

 

IMG_0436.jpg

IMG_0438.jpg

IMG_0439.jpg

Link către comentariu

La naiba, nu e in lista de emoticoane si <Drooling> :). Parca o prinde mai bine culoarea asta noaptea.

Daca mergi predominant in S nu cred ca are ce sa dauneze, in afara consumului crescut, ma gandesc. Poate ne ajuta cineva cu experienta mai mare in exploatarea cutiilor DSG. Drumuri bune in continuare !

Link către comentariu

E drept, fata de primii 3000km unde consumul era in jur de 7, acum am cam 8...ceea ce , oricum, e ok.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 17.08.2016 at 13:41, ADI_PKP a scris:

Salutare tuturor, dupa cateva peripluri pe la alte marci, revin in grupul VAG, in trecut detinand un frumos audi s3 care a fost vandut, din pricina spatiului interior, cand s-a nascut copilul meu. In prezent dupa mai multe cautari, eram aproape decis pe Sorento sau Edge, am achizitionat de la PBN un Tiguan 2.0 TDI, 190 cai, R Line, Tungsten Silver cu aproape tot ce se poate pune pe masina(trapa, DCC adaptive, Dynaudio, Navi Pro, Suzuka '20....). Mentionez ca in mod normal pentru comanda noua masina ar sosi dupa 4-5 luni in tara, sunt mari intarzieri in toata Europa, dar am avut sansa ca un cetatean sa renunte la comanda facuta in urma cu aproape 3 luni si am preluat-o eu. Masina a sosit la sfarsitul lunii iulie, deja am parcurs cam 2200 km, se misca foarte bine pe demaraje scurte, se aseaza perfect pe sosea, ai senzatia ca esti la volanul unui GTi si nu un suv micut. Singura buba care o pot gasi momentan ar fi trecerile peste denivelari sau bumpere de cauciuc, unde troncane destul de tare. Si ar mai fi o incalzire destul de puternica a motorului, cel putin asa mi se pare mie, dar pt asta ma voi duce la service sa vad ce spun si cei de acolo. In rest numai de bine.....daca aveti intrebari va pot raspunde una-alta, poze vor veni in curand.

IMG_0052.jpg

IMG_0051.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0055.000.jpg

Salutare si felicitari pentru modelul deosebit. Eu am tot un Tiguan nou dar Trendline cu ceva dotari mai multe. Am citit pe postarea ta despre zgomotul la denivelari. Te rog sa imi spui daca ai sesizat un zgomot in zona volanului pe denivelari marunte, mai accentuate, sau un zgomot la apasarea franei succesiv in primul centimetru. Am observat astea la masina mea si imi stau pe cap pana la data la care sunt programat de dealer pentru verificare. Multumesc! 

Link către comentariu

Salut, nu am observat decat acele bubuituri la bumperele de viteza spre ex. care cred ca sunt si de la jantele mari, parca cu astea de iarna nu mai bubuie asa tare. Mergi la service si fa o constatare .... eu am fost cu cateva ornamente exterioare din pachetul R care nu erau bine lipite, s-a rezolvat repede... traiasca banda dublu-adeziva!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Aproape 10.000 km atinsi, masina se misca din ce in ce mai bine, consumul in scadere vizibila, foarte multumit de alegerea facuta.....citesc ca unii compara Tiguanul nou cu Sportage, 3008 si alte hatchuri un pic inaltate, eu unul nu mi-as da masina pe un GLK sau X3 si aici cred ca spun totul. Intradevar materialele nu sunt chiar top-top, dar absolut totul este perfect asezat in masina asta....si ma repet, combinatia DSG + 190cp e senzatie(pana la acest DSG nu intelegeam rostul cutiei automate, dar chiar schimba f bine).

IMG_0766.JPG

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

frumoasa masina, nimic de zis, mai putin 'vrajeala' cu copilul..

mai ales cand pomenesti de 'senzatie' cu 190 de cai si dsg lol :-) 

masina e pentru tine, nu pentru copil...am trecut prin FIX aceeasi experienta,am inlocuit touaregul cu un competitor insa inainte am studiat si tiguanul care e extrem de mic, nu numai la spatiul interior cat mai ales la portbagaj.

si strict din perspectiva fazei cu copilul :) in rest, super masina, nimic de zis.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!