Jump to content

Exeo, un fel de masina de familie


strik3ru

Postare recomandată

Salutare dragi forumisti,

Ionut ma numesc si sunt proaspat posesor de Seat Exeo. Pe scurt avem nevoie de un combi si in urma cu 2-3 saptamani mi-am pus Leonul 1M ARL in vanzare.Fiind intro stare excelenta s-a vandut in sub 24 de ore. Masina a fost prezentata pe club seat deci nu voi intra in foarte multe detalii.

Dupa multe cautari si cercetari am gasit un exeo la 3km de casa mea care mi-a placut din prima clipa.

Pe scurt masina este 2010 adusa din Germania, din showroom dupa cum zice fostul proprietar la 165k km, dupa care a mai rulat vreo 35k km in Romania.
Ceea ce ma convins sa o iau a fost starea in care se afla :
- Proprietarul facea reviziile la 10-12k km cu schimb de filtru motorina la fiecare revizie. ;
- Masina a fost servisata la reprezentanta Subaru, prop fiind prieten cu patronul ;
- Interiorul este foarte foarte ingrijit, nu exista zgarietura pe buton, totul fuctional, etc...;
- Geamurile sunt toate aceeasi serie deci nu a suferit avarii majore ;
- Este o masina foarte dotata si cand m-am dat cu ea am simtit ca ne cunoastem ;

Starea mea dupa primii 200 km este ca atunci cand am o jucarie noua, totusi amintesc:
- Spatiul este sufficient de mare pentru noi 3 : eu, sotia si bebele
- Izolarea fonica este foarte buna, comparat cu 1M-ul.
- Suspensia este comparabila cu a leonului, masina sta chiar mai bine pe curbe dar inca nu o cunosc sufficient sa vad unde e limita.
- Motorul CR este foarte diferit de PD, zici ca e bezinar. La ture mici nu face urat si ca sa te bage putin in scaun trebuie sa ajungi la 2500/2600 de ture. Totusi se duce constant pana la 4500.
- Scaunele sport care au o sustinere mult mai buna ca a Leonului.

Una peste alta ma bucur ca am gasit o masina cat de cat sportiva si mare.

Puncte de lucrat, ca doar are 200 k km, ar fi:
1. Scut motor metallic - am vazut ca pretul ar fi undeva pe langa 500 de lei.
2. Spalat interiorul si vopsit volanul ( cam 30% din el pielea este usor tocita, adica mata )
3. La anul sau peste 2 ani va trebui sa schimb aripa din stanga fata, deoarece are putina rugina sub vopsea.
4. Trebuie sa aflu la cati km sau timp trebuie sa fac distributia. a fost facuta la 170k km in dec 2012.
5. Trebuie sa-mi iau roata de rezerva, deoarece acum am kit de pana.

As dori ajutor sau recomandari pentru punctele de mai sus.

mic20160621_201322.jpgmic20160621_201333.jpgmic20160621_201629.jpg

micPicsArt_08-14-08.11.51.jpgmicPicsArt_08-15-03.12.21.jpgmicPicsArt_08-15-09.05.08.jpg

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
CosminBalan26

Foarte draguta masina , trebuiau postate si niste poze cu interiorul :D. Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai necazuri. Si inca ceva , nu am vazut niciodata pana acum Exeo Break :)) .

Link către comentariu

La cat mai multi km. fara probleme mari. Legat de volan, vopsirea e o treaba cat se poate de romaneasca. Daca vrei sa faci ceva de calitate, care sa te si tina fara surprize (gen urme de vopsea in palma sau pe camasa) vezi ca avem in aria comerciala colegi care imbraca volane in piele. Merita sa te uiti, zic eu...

Link către comentariu

Bogdan eu am avut volanul de pe Leon vopsit si nu am avut nici o problema . Procesul ma gandeam sa il fac la un tip din Brasov care se ocupa cu asa ceva. Costul este de 100 de lei si ofera garantie 6 luni. A avut cineva probleme ? As tapita insa nu pot sa stau 2,3 zile fara masina.

Ms mult de urari baieti, atasez si poze cu interiorul .Pentru cei care nu cunosc modelul exeo a fost facut cu sasiul de audi b7 si cu motor de b8.

Ceva sfaturi legate de scutul metallic, intervalul de distributie si roata de rezerva ?

PicsArt_08-14-08.14.48.jpgPicsArt_08-14-08.12.34.jpg

Modificat de strik3ru
Link către comentariu

sa o stapanesti fara probleme si la cat mai multi km!

Usor off, dar inca de la aparitie mi s-a parut, sa zic interesant, ce au facut cu Exeo, un experiment nu stiu cat de reusit din punct de vedere al perceptiei unui end client,  dar practic au folosit cam tot B7-le cu extrem de putine modificari si acelea mai mult vizuale si au marketizat-o ca o masina noua, ceea ce poate pana la urma nu-i asa rau tinand cont ca platforma e una foarte solida si luai un A4 B7 nou mult mai bine dotat la un pret de Seat, doar ca pare un fel de vin lungit cu apa, practic au tras de o platforma vreo +10 ani(si B7-le tot un B6 restilizat este), sunt sigur ca pentru ei a fost foarte bine financiar si oricum e practica comuna in VAG si numai, doar ca mereu le imbraca altcumva, in cazul Exeo asemanarile au fost way too obvious :) .

Chiar citeam acum niste review-uri si masina e bine cotata, singurele puncte unde nu pluseaza e la resale value, dar nu-i nicio surpriza cred.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!