Jump to content

Passat b6 vs audi b7 vs e90


costyserbanescu
 Share

Postare recomandată

Andrei_Tdi sunt posesorul unui Bmp fabricatie 2007 (model 2008) care in momentul actual are 185k km. Pompa mea de motorina este inca cea originala si functioneaza in parametrii. Problema pompei de ulei s-a rezolvat in data de 04.11.2009 cand vw a trecut la ax de 100mm. Daca tu crezi ca ai scapat de problema, te inseli! Modelul tau de masina are pompa pe pinioane cu ax de 77mm. Asa a avut si masina mea. La 158k am schimbat preventiv acel ax (prezenta uzura dar cred ca mai mergeam cu el 20k) din lipsa de timp si la 182k am trecut pe pompa de 1.9 inainte ca problema sa se manifeste. Axul nou de 25k incepuse deja sa prinda uzura. In afara de un senzor dpf (G450), problema cunoscuta la b6 dpf si un furtun la turbo, nu am avut nicio problema cu motorul sau mai bine zis cu masina in general. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emilut Daca tu ai fost mai norocos (cum au fost si BKP-uri cu injectoare care au mers struna 300.000+ km) nu inseamna ca ceea ce am spus de nenumarate ori nu este adevarat sau ca statisticile, bazate pe aspecte reale, se schimba. Serios.. 

Cu axul pompei de ulei, te las sa te mai documentezi. Si apoi vedem cine se insala si cine nu. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei ma tem ca nu esti asa de bine informat.

1. Legat de injectoarele bosch care pica dupa 150-200k, procentul lor este foarte mic, problema vine din oringurile injectoarelor. Daca contactezi persoane care se ocupa cu reconditionarea injectoarelor o sa afli ca injectoarele bosch se strica intr-un procent asemanator cu injectoarele continental .

2 Legat de problema pompei de ulei, nu o sa intru in polemici cu tine. O sa vezi pe pielea ta cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Esti simpatic. 

Legat de punctul 1: O fi asa cum spui tu legat de procent/e, insa injectoarele continental de bkp/bmr sunt oarescum noi in momentul de fata pe masini. Bosch-urile mai care in carca vreo 5-10 ani de uzuri.  Mai departe, legat de ce vezi si la diagnoze, intre bkp si bmp, nu are rost sa mai detaliez. Caci tot nu vrei polemici si nici eu sa starnesc offtopic. 

Cat despre punctul 2, saga de decese in randul axelor, tachetilor si nu numai la motoarele in 8v nu sunt necorelate cu restul elementelor. 

Eu am spus ce am  avut de spus, de nenumarate ori. Curentele  "masina mea e cea mai buna" nu ma afiliaza de nici un fel asa ca discutii in contradictoriu cu membrii "cenaclului" nu ma induioseaza. Deloc. 

 

 

 

 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!