Jump to content

Golf 6 GTI ED35 ( Finally mine )


icsuz

Postare recomandată

Salutare colegi, dupa luni de cautari si "rasfoit" forumul si intrebat cativa colegi ce au Golf 6 GTI calora le multumesc pentru toate informatiile acordate... cu timp si multe altele am reusit sa ma urc intr-un Golf 6 GTI Edition 35 nu doar cu gandul ca este doar a mea. Imi cer scuze de acum pentru prezentarea cam sara dar masina a fost achizitionata cu 3 zile in urma si nu am mancat si nu prea am dormit doar m-am plimbat :icon_bounce: abia am tras cateva poze la disperare intr-o seara.

Am sa pun o lista aleatorie cu dotarile care imi vin in cap si voi completa maine, in plus sper sa primesc ceva info si ajutor cu diverse chesti din capul meu.

Trebuia ceva sport... inca nu am 30 de ani, ceva confortabil, era pe lista si Evo IX dar... nu prea mergea treaba, neaparat 4 usi pentru ca masina anterioara avea 2 si am inebunit dupa un an, nu imi placea ideea de automata dar DSG-ul in teorie nu e automata asa ca dupa un test drive cu Leon Cupra 5F 290 am zis ca automata e altceva, avand experienta doar cu modele vechi gen tiptronic...

Jucaria este un Golf 6 GTI Edition 35 an 2012 , 72000 la cumparare , carte service, revizii la timp, totul in regula.

Partea tehnica este "pompata" cu un soft efectuat de vechiul propietar la domnul Mihnea de la MRC pentru cine cunoaste, urmeaza cat de curand un dyno sa verificam daca este totul ok si sa aflam rezultatul deoarece nu s-a efectuat dyno, cei de la MRC mi-au estimat intre 290-310CP. Tot aici intra si softul la DSG, din cate stiu eu, nu am intrebat la MRC inca, este intarziat putin limitatorul turelor, cutia in S sta peste 2200-2300rpm , in Manual mode este doar manuala, schimbi doar cu padelele si nu stiu inca daca se poate calca frana cu stangul in mers, stiu ca taie gazul din fabrica , inca nu am incercar dar mi-ar fi de ajutor in viitorul apropiat deoarece masina va ajunge pe circuite cat mai repede posibil. Cam atat din ce stiu aici.

Partea de sunet este stock ca evacuare doar ca propietarul anterior a spus ca are o modificare nu am inteles exact, decat , habar nu am inca, suntem de "prrrr sau brrr" se aude inca de la pornire, constat dar fara durere de cap , din ce mi-a spus el a fost indepartata o bucata de toba si sudata inapoi... voi afla dupa ce o ridic pe elevator sa inteleg si in termenii mei la ce s-a referit.

Partea exterior este aproape stock, mai putin un semn de "35" pe haion, la o masina de genul mie mi-ar fi placut 100% stock.. dar poate il fac sa dispara intr-o zi si bine inteles nu pe placul meu dar foarte dragute jantele de Golf 7 GTI pe 18' originale, MOMENTEAN, din pacate, MOMENTEAN fara nicio zgarietura, ma doare ca stiu ca voi fi primul dar.. sa speram cat mai tarziu... am o bordura fix in locul meu de parcare... :icon_redface:

Partea de interior a fost, parerea mea, exagerat de bine ingrijita, sunt multumit chiar nu "a fost facuta de vanzare" de la butoane la ecrane si plastice , etc... totul arata aproape ca nou, nu sunt zgarieturi, ciobitorui, gauri sau altceva, totul e ca dupa 1-2 luni de la iesirea din fabrica cu exceptia unor mici pete de grasime si bine inteles, uzura celor 4 ani.

Ca dotarile din fabrica voi incepe tot aleatoriu ca nu am o lista cu toate si o voi completa in timp daca uit ceva.

RNS 510, cu tot cu nav. pe Romania, totul merge perfect, exagerat de multumit nu era neaparat un must be dar, merita pentru look si nu numai.

Comenzi volan

CB MaxiDot ( sper sa nu incurc iar, dar este cel cu plus, nu cel normal)

Suspensia DCC - da stiu... aproape 0 pentru circuit dar am tinut oarecum sa fie un must be, stiu si ca diferenta este aproape inexistenta intre cele trei moduri, am incercat sa vad diferentele si sunt mai mici fata de asteptarile mele, totusi daca nu iau o groapa naspa in tara noastra carpicita... sunt multumit.

Senzori parcare fata-spate + camera R.

Senzori ploaie + lumini

Incalzire in scaune fata

Si cam atat ce imi vine in cap.

Iar primele modificari de pe lista scurta tot intr-o ordine dupa buzunar si nevoie....

Kit distributie -  asta chiar e prima, nu a fost schimbata si aici rog un sfat daca este in regula sau nu... masina are 4 ani si 72000km, ar trebui? Eu oricum o am pe lista serios deoarece nu vreau surprize pe circuit....

Frane ATE ( disc-plac ate-ate ) Cu o experienta foarte placute cu ate de strada dar si combo strada-circuit pe masina anterioara ( a3 8l ) am ramas tot timpul cu o impresie buna chiar si atunci cand a fost alergata in regim de circuit. Aici am o intrebare foarte importanta... Acum pe masina sunt Bosch, nu vor face fata mai mult de 3 ture pe circuit cel putin Adancata, sunt intre a alege ate-ate pe acest sistem sau a fac upgrade de S3/R? Brembo poate.. astept cateva pareri si dupa pret daca este posibil.

Dyno -  sa vedem cum sta softul si graficul.

Anvelope Semislick Federal 595 RS-R 225/40 ZR18 88W pentru circuit , de strada inca mai merg ce am acum, Bridgestone potenza S001 si sunt destul de bunicele... vor gusta si ele din circuit probabil.

Ca sa nu ma chinui cu seturile de anvelope + usurarea masini un set de jante 18' OZ Ultralegerra.

Modificari pe termen lung inca nu stiu exact... dar prima idee din cap este suspensia KW3 cu DCC inclus... modelul Plug & Play pentru un confort mai confort pe strada si un sport mai sport+ pe circuit :icon_cheesygrin:

In cazul in care aleg sa merg pe sistemul de franare stock dar discuri+placute racing... atunci va veni un kit upgrade RS3/Brembo/Porsche.

---------------------------

Iar pentru mine, orice sfat, rau, bun, idee, plan... cu mare drag il discut si astept orice fel de comentarii legate de jucarie ca poate le punem in aplicare. :D

Daca intereseaza pe cineva o parere... pot spune ca jucaria pentru mine este un tanc confortabil si linistit pana la 2000-2100rpm, dupa care cu piciorul chemi 300 de formatii rock sa cante in spatele tau si lasi iadul dupa fiecare metru parcurs. Este o masina perfect din punctul meu de vedere, iar sincer sa fiu 235CP sunt excelenti oriunde dar peste 280CP in oras... sunt aproape inutili, mai departe devine 100% periculos indiferent de situatie.

** Imi cer sute de scuze, stiu cum este dar doar pozele astea le am si voiam sa fac prezentarea ca nu stiu cand mai intru, clar voi reveni maine cu poze din interior.... As vrea un ajutor cu franele, am citit undeva dar nu mai stiu exact daca se pot pune discuri mai mari pe etrierii stoc? 

Imi cer scuze daca le-am prezentat anapoda, urmaresc forumul de ~ 6-8 luni si am vazut ca uni colegi fac descrieri si mai mici si mai mari... am zis sa o fac natural, daca trebuie ceva modificat rog sa fiu anuntat.

13646952_1219331388085609_681816711_o.jpg

13681802_1219331381418943_1226379312_o.jpg

13839961_1219331331418948_1103578818_o.jpg

13840436_1219331344752280_757354035_o.jpg

13898441_1219331334752281_403891132_o.jpg

13901641_1219331378085610_1416350757_o.jpg

13901874_1219331338085614_2092215506_o.jpg

Link către comentariu

Felicitari masina a fost atinsa de cel mai bun Tuner pentru masinile VAG , felcitari pentru masina!

Link către comentariu

Este bestiala masina, felicitari! mie unul mi se pare cel mai reusit golf :) . Sa-l fugaresti cu placere !

Link către comentariu

Frumoasa fara cuvinte. Sunt curios senzatia care o lasa la plecarea sport de la semafor hehe.

Link către comentariu

Foarte frumoasa si potenta! Sa o stapanesti sanatos!

La cat a ajuns ca si pret( daca nu este secret)?

Link către comentariu

@lucaflo26 e cu dus si intors... senzatia e ca pleci din iad... lasi totul in spate ci nu ma refer ca viteza... ci sunetul... o sa fac o mica filmare astept sa-mi vina o camera sport... o sa fac cateva filmeri de oras, fara sa trecem de legalitate ca nu sunt genul... in schimb daca vrei sa ii dai mai mult gaz totul devine inutil pentru ca sub 90-100km/h masina nu pune puterea jos in maxim de potential, cu semislick-uri va fi alta treaba, dar momentan rupe aderenta sub 90-100km/h iar e la stop trebuie sa pleci cu grija , nu vreau sa fortez nimic in bataie de joc.

@cogdao ai mesaj privat.

 

Va multumesc tuturor!!

 

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu

Frumos! S-o stapanesti sanatos! O sa urmaresc topicul, poate ma inspir de aici cu una alta :)

Legat de problemele cu aderenta sub 90-100 km/h, conteaza mult ce anvelope ai acum pe masina. Eu cu GY Asymmetric 3 dupa 50 in treapta 2 deja nu mai am probleme si sunt stage 2 :)

Link către comentariu

Edy, mersi frumos! Cred ca eu trebuie sa ma inspir de la tine... si multumesc inca o data pentru ajutorul din privat! Gumele sunt Potenza S001 sa zic ca mai au 70% , tot dupa Asy 3 ma uit si eu... urmeaza ....

Link către comentariu

Foarte faina masina!

Estetic sa nu umbli - edition-urile sunt suficient de "speciale" oricum.

Si grija la bordura aia (care oricum vad din poza ca e la vreun metru totusi :D )

Link către comentariu

Mersi frumos! Nu voi umbla cu nimic la exterior.... consider ca un R/GTI/RS/M si multe alte masini din clasa editiilor sport arata foarte bine stock, nu zic ca modificarile le inrautatesc... sunt disperat sa vad GTI-ul in racing style... dar eu mai mult de jantele superlegerra nu cred ca ii voi face ceva legat de look.

Bordura este la 15cm in stanga masini cum este in poza :)))) norocul este si camera din R care ajuta enorm ... doar sa fiu atent de fiecare data...

PS: azi m-a atentionat cineva cand o parcam ca am ridicat manerul de la portbagaj.... de fapt era camera :D a fost putin amuzant sa ii explic dar multumesc omului ca mi-a spus totusi...

 

Sa vin putin cu cateva noutati... foarte multumit de cum schimba DSG-ul ... foarte impresionat de frana de motor pe care o ofera... din cate am inteles nu este bine sa o las la vale in N .... pompa de ulei pt cutie nu merge in N si afecteaza...

Consumul prin Bucuresti , fara abtineri  :D  ca nu prea am ai cum momentan... este de 12.9 Zona Colentina - zona Giulesti si inapoi Zona Colentina .. foarte liber pe sosea... momentan multumit consumul este cel mai mare compromis , daca nu imi luat GTD...

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos. numai de bine am auzit de MRC, deci nu va fi nevoie sa umbli la soft. 

discurile ATE si placute nu vor rezista pe circuit. trebuie frane serioase. au mai fost GTI stock pe adancata si au iesit cu frane praf :) parca era tot ed35..daca nu ma insel ?!. baga un lichd motul rbf660, placute macar ferodods2500 sau carbotech, ceva..si discuri bune, eventual tarox f2000.si racire la frane (airducts).  o suspensie buna, si neaparat ulei bun la motor ca va sta f sus. cel putin motul 300v, sau ceva sport daca mergi f mult si pe strada. filtru de aer sa-l schimbi des, ca e pacat si recomand si filtru de benzina des. ca e pacat de motor. 

la jante cauta si Japan racing, sau BBS sau team dynamics...depinde de buget. 

Link către comentariu

@Bogdan, Mersi frumos! Cam asa e si ideea, momentan o sa ma duc pe la titi aur ca voi avea ocazie saptamana viitoare probabil, nu stiu sigur.... dar nimic special ca nu are rost sa risc aiurea. Are deja motul in ea dar propietarul anterior nu a stiut de care a bagat... Tind sa cred ca e 300V ca sta jos chiar si cand dau putin in ea iar cei de la MRC i-au dat sfaturi bune din cate mi-a spus el, probabil sa fi pus ce i-au zis ei. Lichid-ul bag Castrol care am uitat cum se numeste, ceva de genul SRF daca nu ma insel... Discurile inca ma documentez... placutele cu siguranta vor fi DS2500 airducts-urile sunt in proiect momentan... targetul este sa ma tina 2-3 ture complete tare... asta pentru Rotac... ca pentru track day nu e problema ca nu castig nimic daca incerc un best time non-stop... acolo se lucreaza doar la mine :))) masina trebuie doar sa ruleze intr-un regim incalzire - 60% - racire ... la ROTAC e altceva...

La jante sunt blocat pe Superleggera... de la 13-14 ani visam la ele pe masina personala.. dar team dynamics sunt aproape de ele pentru mine :D ma gandesc...

Link către comentariu

300v nu e ulei de zi cu zi. la titi aur e extrem de mic pt masini. mai mult o chinui. am fost si noi acum 3 sau 4 saptamani.

castrol srf este extrem de bun, racing, doar ca este extrem de scump si nu cred ca vei simti atat diferenta. pt cateva ture pe circuit :) e dublu fata de rbf660. 

2-3 te vor tine ce spui tu, de la 5 in sus vei avea prob. oricum, daca te duci la track day, fa 1 incalzire, 2 tare 2 cooldown, 2 tare...samd. la mine gumele se incalzesc dupa 2 ture..deci incep mai greu. 

Link către comentariu

Mersi de info Bogdan.. asta e si ideea.. nu vreau sa ma tina 4+ tare.. ca nu are rost. 1-2 este suficient momentan. Step by step ca nu ma grabesc nicaieri.

Revin cu un consum pentru cei curiosi :D

Mers doar in Bucuresti dar foarte putin la ore de varf.. doar intre 00:00-04:00 plus drumuri scurte sub 5 km dar cu asteptare sa se incalzeasca masina putin + ocazional alergat seara... am ajuns la un 12.9 l/100km , ceea ce ma mira si parca nu imi vine sa cred... ma asteptam la un 15+ , dar mersul normal este sub 70 prin buc, constant... unde sta prin 4-6 depinde de piciorongul meu... deci la consum sunt foarte uimit momentan...

Azi am fost si pana la tara, 100km dus+intors am tot uitat de poze cu interiorul, promit sa revin... ma asteptam la dureri de spate din cauza scaunelor sport, dar sunt extrem de conformatbile, totul bine, combinatia de pilot + dsg e vis ca nu mai mesteci in mamaliga... cutia isi face treaba la drum lung in orice moment... fiind un fost ANTI-AUTOMATA .. DSG-ul care nu e chiar automata m-a lasat lat :D doar de lauda pana acum, nimic in minus despre masina poate doar raspunsul greoi al RNS-ului ... ma refer la touch-screen dar stiam asta... nu e capat de lume... promit si iar promit la pozele cu interior :D Sa ne auzim doar de bine!

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Salutare, revin si eu cu mici mici modificari deoarece masina a cam stat pe dreapta putin si mi-am dat de lucru pe la ea.

Mi-a sarit o idee in cap sa fac cu Plasti Dip acele dungi rosii de pe grila in galben fluorescent, am vazut cateva pe net si zic ce poate iesi naspa? Oricum Plasti dip-ul il dau repede jos deci merita. Am ales sa dau jos grila ca e prinsa in 4 suruburi si in nici 30 de secunde o dai jos deci nimic complicat avand in vedere ca e prima data cand o dau jos, dupa 2 tutoriale de pe youtube e foarte simplu dar nu trebuie sa tragi ca nebunu :D dupa care chinuiala mare sa scot doar acele dungi... ca sa iasa bine sa nu ma chinui cu ziar si scoci. Cleme in care sunt prinse sunt foarte dure deci iti trebuie ceva curaj cand tragi de ele sa le impingi cu o surubelnita eventual.

Am vopsit prima data, si ma refer prima data in general nu prima data cu Plasti Dip :)))) asa ca am dat-o in bara cu straturile, am uitat sa dau primul strat ud, de aproape si am facut textura... dupaia am dat in ca 6-7 straturi nici nu mai stiu pt ca am dat pana a inceput sa se vada cat de cat cum trebuie, pentru cine vrea sa vopseasca in Plasti Dip cu tub spray... recomand sa arunce un ochi pe youtube mai bine ca mine pt ca primul si al doi lea strat conteaza cel mai mult. A 2 a greseala a mea este ca am luat un tub de pe olx la 47RON cu tot cu transport din pacate culoarea asta doar la acel om am gasit-o doar ca mi-a trimis un tub fabricat in 2013 si expira in 2016 dec... deci mie mi s-a parut ca vopseaua era cam pe duca sau poate doar mi se parea mie ca nu ma pricep.

In final a iesit cat de cat bine, nu am poze de aproape dar daca te uiti de la un metru se vede perfect mai putin cele doua puncte facute de mine cand am pus-o :( nu am asteptat destul sa se usuce.

Am mai curatat interiorul cu diverse spray-uri de piele si bord , voi da o comanda de ceva mai bun luna viitoare pentru ca as vrea ca interiorul sa-l spal doar eu.... la spalatorie doar exteriorul.

Cu ocazia asta am facut si cateva poze in graba cu interiorul ca le-am tot promis si am uitat :(

Am gasit si niste capacele pe care le aveam de un an si le-am pus sa vad cum sunt... mie unul imi plac :D

Momentan cam atat.

Urmeaza dupa 13 sept revizia + kit complet distributie + ulei cutie + lichid frana Castrol SRF

Daca reusesc anul asta si o admisie custom ( am nevoie doar de teava, filtru ITG separat... ) si pe anul asta cam atata :D la anul urmeaza cu drag frane pentru circuit/track day si semislick-uri + Oz Ultraleggera / Superleggera / Superturismo LM oricare dintre ele ce gasesc pe 18' le iau si va fi pregatita de trackdays si poate poate Rotac.

** O intrebare pentru cei cu 2.0 TFSI , ce ulei recomandati? Momentan merg pe Motul 8100 X-clean+ 5w30 dar urmeaza sa-l schimb cu Xcess 5w40.

14191848_1248488745169873_2134656102_o.jpg

14233559_1248488738503207_771558658_o.jpg

14202844_1248488735169874_1003080953_o.jpg

14233511_1248488485169899_1448006730_o.jpg

14248105_1248488488503232_474116728_o.jpg

14247814_1248488481836566_341351203_o.jpg

14247751_1248488478503233_755118929_o.jpg

14247811_1248488465169901_1877349133_o.jpg

14233629_1248488468503234_574627542_o.jpg

14247944_1248488461836568_1716565695_o.jpg

Link către comentariu

Nu stiu in ce masura te ajuta informatia asta dar eu am mers si in golful 5 si in 6 (gti amandoua) doar cu castrol 5w30 504 00 schimbat la 15k km si nu am avut nici un fel de probleme in ~150k km adunati. Eu personal nu as schimba norma asta chiar si cu pretul unui consum mai mare de ulei.

Modificat de cartman11
Link către comentariu

Interesanta alegere cu jantele de mk7, dau bine si pe mk6.

Insa n-as fi renuntat la Watkins Glen pe un Edition35 :)

Link către comentariu

Toni, alegerea nu a fost a mea :D Asa am luat masina... Intradevar nu pot spune ca nu imi plac... dar vor urma OZ-uri si pentru strada intr-un final , la inceput nu era un must be , dar dupa ce am luat-o au inceput sa-mi placa :D Zic asta pentru ca discutasem un pret bun fara setul de vara... dar pana la urma a fost okei. Mersi de parere! :D

 

Link către comentariu
  • 9 months later...

+1 Frumos pe circuit.

Potenza am avut si eu cauciucurile, asa a venit masina de noua. Dure, zgomotoase si aderenta destul de proasta imi derapa si in a 3 a. GY Asimetric e altceva o sa vezi dupa ce schimbi si tu cauciucurile.

Link către comentariu

Am 310HP si nu imi rupe aderenta pe a 3 a :)))) doar pe a 2 a... poate le aveai prea umflate... Am 225/40/R18 , poate aveai altceva... sunt ok anvelopele dar dupa ce se incalzesc... nu prea mai sunt ok... hai calde asa usor merg dar dupa ce se incing sunt 0 ... in rest sunt ok... pe strada o sa iau tot potenza, au un pret ok iar GY Asi sunt ele o varianta daca nu... o sa ma incurc cu Pilot-uri :))) dar au si un pret de... :(

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!