Jump to content

Problema contact Golf 5 / Jetta


blue_jeans
 Share

Postare recomandată

Dupa ce dai cu degripantul sa rotesti cheia de cateva ori sa intre bine printre verturi sa deblocheze clapeta aia care tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot roti cheia. Ea e blocata pe pozitia "contact pus". Se misca doar putin inainte, ca atunci cind dai la demaror.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit problema asta doar, se rupsese o bucatica de aluminiu din contact partea mecanica). l-am demontat, a trebuit sa il ii dau gaura intr-o parte ca are ceva care blocheaza fiind capsat, am scos tija de se invarte, un arc sau 2 nu mai tin minte, am scos bucatica de aluminiu(casant) nu stiu cum de s-a rupt, i-am rupt eu chestia care blocheaza volanul sa nu am surprize , l-am inchegat la loc si merge si acum brici. La mine a fost chestia ca azi am fost la cumparaturi, am oprit motoru frumos fara probleme, si dupa 2 zile cand sa plec ``ioc`` nu se mai invartea cheia,.La reprezentanta la VW Basel imi cereau 600 CHF pe contact cu chei. Cred ca ti sa rupt o bucatica inauntru. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se rezolva de la sine sau cu spray contact, o sa-l desfac si o sa cad ce e pe acolo. Nu cumva acum la tine poti scoate cheia din contact, motorul raminind pornit? Am mai intilnit la un Opel rezolvarea asta, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactele la golf5/touran etc. sunt cu problema

nu poti scoate cheia deoarece nu revine pe pozitia 0

trebuie demontat de pe masina si incercat reparat

sau inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarif constatare:120 lei, daca repar masina la ei, 680 lei - daca nu repar la ei. Tarife aflate telefonic de la reprezentanta VW Iasi.

Mie mi se pare rezonabil. :))))))

Modificat de Daxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin11adrian

Salut, am avut si eu problema asta...am rezolvat-o cu 300 lei la niste baieti priceputi.

Mi-au explicat ca se rupe o bucatica de aluminiu care are rolul de a bloca volanul si blocheaza partea mecanica a contactului. Merge brici acum, doar ca nu mai pot bloca volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper si eu sa dau peste niste baieti priceputi..:)

Daca nu, o sa merg sa fac o diagnosticare la VW..doar 680 lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin11adrian

Astia sunt in pasaj la obor ( Bucuresti ),cred ca mai am si nr de tel daca iti este de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni da-mi un semn sa vedem ce putem face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de intentie! Vad ce si cum fac si te caut daca e nevoie.

De ce spun ca e posibil sa nu am nevoie..? Masinii i-a mai fost schimbat o data contactul mecanic, in urma cu un an si 10 luni.

Acum, defectindu-se din nou, ma gindesc ca ar trebui rezolvat pe garantie (respectiva piesa presupune si ea o garantie, nu?..).

Dealerul VW mi-a spus ca beneficiez de aceasta garantie doar daca am facut reviziile la ei..

Masina a fost servisata doar la ei "vreme" de 148.000 km, insa cea mai recenta revizie (la 150.000 km) a fost facuta la un alt service (nu din reteaua VW).

Este corect sa ma conditioneze astfel? Precizez ca masina nu mai este in garantie.

Despe calitatea masinilor/pieselor originale VW nu mai comentez nimic, daca in 160.000 km sint la al doilea butuc stricat..

Modificat de Daxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice pieda de schimb are garantie 2 ani, daca a fost montata in service autorizat, cu exceptia consumabilelor. Cred ca cei de la Opc ii pot trezi un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: "decit" 860 lei m-a costat distractia. S-a schimbat contactul (cica partea electrica era defecta). O sa revin cu o poza a piesei, ca nu stiu daca asta e contactul complet sau e doar o parte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca a fost partea electrica defecta

atunci de ce au schimbat contactul ?

trebuia schimbata doar partea electrica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Partea electrica e in jur de 80 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am..uite o poza cu ce am primit inapoi de la service. Asta (cred si sper) au schimbat.
Si o intrebare..care este codul acestei piese? Sint mai multe inscriptii pe ea si nu stiu care e..
Multumesc!

post-8025-0-52226900-1428171450_thumb.jp

post-8025-0-19709400-1428171457_thumb.jp

post-8025-0-72738600-1428171463_thumb.jp

post-8025-0-97325000-1428171470_thumb.jp

post-8025-0-29207200-1428171477_thumb.jp

Modificat de Daxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

1K0 905 851 B pentru partea mecanica si 1K0 905 865 pentru partea electrica. Daca ti-au schimbat astea atunci se justifica pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Dar totusi..daca ei spun ca s-a dus partea electrica, de ce le-au schimbat pe ambele? Sau se dau doar impreuna? Daca da, de ce au doua coduri?..

Pretul piesei a fost 480 lei.Restul, manopera. Adica 380.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu stiu de ce au hotarat sa le schimbe ambele. Se pot inlocui si separat, nu se vand doar impreuna.

De aceea au 2 coduri...caci se vand si separat. Sunt 2 piese diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta spuneam si eu..partea faina este ca a fost schimbat (in urma cu aproape 2 ani si 25000 km) si butucul, sau cum se numeste, partea care vine in capatul celalalt (nu unde e partea electrica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Interesant ca s-a stricat deja. De obicei tine o viata, cel putin partea mecanica(butucul).

Am citit ca ar trebui sa ai garantie la ele. Eu zic sa mergi cat mai repede sa le schimbi pe garantie, inainte sa se implineasca cei 2 ani.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca comanzi butucul mecanic , partea electrica vine impreuna cu butucul ( chiar este si un sigiliu intre cele doua componente )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut băieți. Imi poate spune cineva cum se schimba partea electrica de la contact(pas cu pas daca se poate) la masina din semnătura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos volanul, carcasele de la coloana volan, spira, calculatorul de coloana - dupa care poti scoate partea electrica a contactului.

 

vezi ca am pus un link cu un tutorial video de pe Youtube, cum se schimba maneta de semnalizare/tempomat - cauta-l ... mai sunt si altele - si te vor ajuta sa iti faci o idee despre ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!