Jump to content

Problema contact Golf 5 / Jetta


blue_jeans
 Share

Postare recomandată

buna

am doar un plus la masina passat 2007 permanent cum il leg la dvd

am can bus ,daca il leg la plusul de pe dvd impreuna cu safe consuma bateria

de unde iau al doilea plus

am inteles ca vw sunt doar cu un plus permanbent la masina

 

gasesti plus contact, la priza de la bricheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la Golful meu, de ceva timp cheia "agata" cand o rasucesc in contact ca sa pornesc masina, cateodata chiar e blocat contactul si cu chiu cu vai reusesc sa rasucesc cheia ca sa pornesc motorul. Am inlocuit contactul-partea mecanica- cu unul nou. Doua zile a fost in regula, acum are din nou aceleasi simptome. Si cu contactul vechi si cu cel nou, nu se blocheaza volanul cand e miscat dupa ce e cheia scoasa. La contactul vechi era un plastic rupt care era in interiorul cilindrului si in capat are un arc mic si ma gandeam ca aia ar fi fost problema, dar si cu contactul nou face la fel. Cheia agata si cand rasucesc ca sa pornesc motorul si cand rasucesc ca sa-l opresc. A mai intalnit cineva asa ceva? Ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am. Dar oricum nu as crede ca un contact nou, din cutie, sa se strice in mai putin de o saptamana. Inclin sa cred ca problema e de la blocajul volanului.

Modificat de mariu51anu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate contactul si verifica daca in gol functioneaza ok sau si asa agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima piesa din contact-butucul era ok. Doar butucul in care intra cheia l-am schimbat prima oara. Acum am schimbat si cealalta piesa-care are in capat o mufa- si e in regula. Mai greu a fost cu demontatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea electrica a contactului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si eu o mare problema cu un golf 5 motor 1.6 fsi 115 cai 

masina abia am cumparat-o si nu am mers cu ea inca.

 

Deci sa incepem cu problema:  la inceput se oprea motorul stand la relanti, si nu mai pornea imediat dupa asta, ramanea parca fara curent, nu aparea nici un martor in bord, decat display-ul cu ceas si km.( initial am crezut ca e o masura de siguranta pt ca statea cu capota deschisa si poate de asta se oprea) am mers cu ea vreo 10-15 min nu s-a oprit)

Am lasat-o o saptama pe dreapta si azi am vrut sa o pornesc sa ii fac una-alta si supriza, nu porneste, nu apar martori nu nimic.

radiolul functioneaza, lumini, si ele, geamuri la fel, dar nu porneste si nici nu ar da un semn sa ajunga curent in ceasurile de bord, dar totusi lumina de fundal se aprinde, martorul de faza lunga si el e acolo, avariile si ele se vad in bord, display-ul cu ceasul si km functioaneaza.

Am schimbat bateria cu una noua, am schimbat ECU, am scos ceasurile de bord sa vad daca e ceva in neregula acolo( oxid sau ceva) nici o schimbare.... 

Avand DSG nici nu pot sa o scot pe Neutral... maine ma gandesc sa scot contactul sa vad daca e de acolo.... dar sincer nu cred ca asta sa fie problema... va rog daca stiti ce sa ii fac ca mi-a scos perii albi masina asta si am nevoie de ea dupa data de 5 nov.... 

Am cautat pe forum dar nu am gasit nimci legat de problema mea sau poate nu am cautat bine, 

Va multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare ai facut? Psibil pb la contact din ce descrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut da, am facut dar daca nu are contact nu poate citi nimic....

azi am schimbat toata coloana aia cu volanul, calculatorul ala mic care e prins sub butuc... am schimbat ceasuri bord plus ECU toate dupa aceeasi masina tot 1.6 fsi , nu sunt sigur de motor daca e la fel (acelasi cod). 

Azi am mai vazut o mufa la cutie, dar nu cred ca are vreo legatura... ( cred ca e pur si simplu pentru a o debloca dar are vreo 4-5 fire??-ciudat)

oricum saptamana viitoare o sa aiba timp un coleg care e electrician sa se uite sa vada daca e vre-un fir cu vreo masa sau ceva in neregula... 

 

Din cate vad te ocupi cu diagnoza, ai idee ce poate fi? un punct de plecare ceva?

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanarea o faci numai cu contactul pus. Nu trebuie neaparat sa fie pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Azi am avut aceiasi problema. Am parcat masina pentru 7 ore si cand am revenit martori nu se mai aprind si nici nu mai porneste(farurile avarile etc functioneaza baateria e noua si am incercat sipornire cu cabluri). Singurul lucru diferit pe care l-am facut atunci cand am inchis masina am apasat pe butonul de inchis de 10 ori fara sa consider o problema. Masina este un golf 5 din 2004 full.

Stress tu cum ai rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invarte cand dai la cheie sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu învârte electromotorul. Forte ciuciudat e si faptul ca azi cand sa o urc pe platformă a pornit la sfert sau aprins martori din bord totul a fost ok pentru 5 secunde dupa care sa oprit si nu a mai pornit si a revenit la simptomele de dinainte. Ma gandesc la contact sau releul principal. Acum sunt in drum spre service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil... daca nu, trebuie verificat si contactul, cablajul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa prima ora de constatare in service, am aflat ce nu este devină, contactul si rleul principal. Mecanicul sugerând un contact imarfect. Revin cu informati pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost un contact imperfect in panoul de sigurante. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a reaparut, de data asta conditile meteo nustiu daca au o importanta azi  au fost +3C. Cand a aparut problema au fost -24C. 

Deci contactul imperfec la temperaturi joase, din panoul de sigurante asa cum au zis la service. Nu a fost reparat sau nu acolo e problema.

 Si parerile conteaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un Golf 5 1.9 TDI Variant din 2009 si are o problema stranie. Cand invart volanul si ajunge intr-o anume pozitie se taie curentul ca si cum as scoate cheia din contact. Daca motorul e pornit, se oprente cand ajunge in punctul ala. Daca las volanul in pozitia aceea si invart de cheie nu se aprinde bordul, doar daca sucesc volanul putin stanga sau dreapta. Ati mai auzit la cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos carcasa de sub volan si verifica partea electrica a contactului, cablajul si conectorul acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Am patit o duda si va rog sa-mi dati niste raspunsuri, in cazul in care vi s-a intimplat sau ati auzit asa problema..

Nu mai pot invirti cheia in contact, motorul pornit fiind, si nu-l mai pot opri. Evident, nici cheia nu o mai pot scoate. Ca solutie de moment, am oprit motorul (eliberat ambreiajul brusc), am scos borna de la baterie si pauza. Am incuiat masina cu cheia de rezerva (si aici o problema..nu se blocheaza usa dreapta spate..) si la revedere pina miine!..norocul meu e ca eram acasa. Ghinionul e ca nu mai am motorina prea multa.

Daca o fi contactul de vina..la ce preturi sa ma astept? Presupun ca o sa ma sperii..

Daca o fi altceva..ce poate fi? Solutii?

Va multumesc mult!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul e sigur, partea mecanica din el. Nu cred ca se mai poate repara. Una din solutii e sa schimbi contactul + butucii cu piese din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MRC: multumesc de raspuns. La partea mecanica ma gindeam si eu..

E clar..am cam festelit-o. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa-i dai un fass cu degripant pe langa cheie (in contact)pana maine, e posibil sa ai o surpriza placuta sa scapi usor. Eu nu am mai putut sa scot cheia de la jumate, mergea greu, aveam in portbagaj un spray de WD40, l-am folosit putin am miscat cheia si de atunci au trecut 2 ani in care nu am avut nici o treaba, merge ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa dau si cu wd40. Mi se parea ca agata acolo in ceva..greu de crezut ca un fass ar rezolva. Dar o sa cobor sa incerc si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!