Jump to content

Problema contact Golf 5 / Jetta


blue_jeans
 Share

Postare recomandată

eu ti-am zis....

mai bine iti cumperi nou, schimbi numai partea mecanica - costa undeva in jurul la 350 - 400 lei.

Daca totusi mergi pe varianta SH, schimbi numai partea mecanica, pastrezi cheia ta

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original mi-au cerut 650lei.Altii ziceau ceva ca trebuie "imperecheat" noul contact cu cipul din telecomanda.Precizez ca nu le prea am cu chestiile astea.

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, am schimbat cateva bucati in ultima perioada, este pana in 400 lei. Poate cu montaj cu tot, 650 lei.

Daca montezi SH - montezi butucul tau in partea mecanica cumparata, nu ai nevoie sa imperechezi nimic, etc.

Chiar daca ai monta cu butucul SH, schimbi numai lama - nu ai treaba cu cip, telecomanda, imperechere, etc 

Cine iti zice asa, sigur nu se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Merci fain de explicatii.Montajul incerc sa-l realizez eu pe baza datelor ce le-am cules de pe forum si ce-am mai vazut pe youtube.O zi buna.

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am intrat si eu in clubul celor cu probleme la contact. Partea mecanica. Initial nu am putut roti cheia decat pana unde pornea casetofonul. Am miscat de volan si am fortat putin si am reusit sa pornesc sa ajung acasa. Am desfacut volanul, si toate de pe langa pana am ajuns la contact. L-am dat jos cu o surubelnita si ciocan, prin gaurile existente in plasticul suport. 

Acum nu mai pot roti cheia pana in pozitia in care as putea sa scot butucul cheii + antena imobilizatorului.

Cum fac sa demontez butucul cheii daca nu pot roti cheia?

 

20170429_114311.jpg

20170429_130347.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai decat sa incerci pana reusesti sa rotesti cheia, sau prin partea unde este partea electrica soti din piesele de acolo pana iti permite rotirea cheii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e partea electrica e un capac turnat cu corpul contactului. In centru e doar o gaura prin care ajunge tija care actioneaza contactul. 

Provizoriu am scos partea electrica in lateral, si am montat o tabla peste piesa care blocheaza volanul sa nu se blocheze. Am montat tot la loc. Am pornit cu surubelnita.

Am avut de facut un drum de 1200 km la o inmormantare. 

Azi am luat alt contact cu tot cu cheie. Am pus imobilizatorul si telecomanda din cheia mea in noua cheie. 

Acum urmeaza sa modific butucul de la usa pt noua cheie sau sa sparg contactul vechi si sa scot butucul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inteleg de ce nu scoti butucul de la piesa cumparata si nu montezi butucul tau? De ce umbli la usi ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Era cea mai ok varianta, din pacate nu cred ca a stiut ca se poate scoate.

Unchiu - poftim un DIY care sa te ajute sa iti faci o idee, cum se scoate butucul cheii, de la contact http://www.myturbodiesel.com/wiki/ignition-switch-and-lock-cylinder-removal-and-repair-on-vw-and-audi/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-ar putea roti cheia in contactul vechi asa as fi facut. Intrebarea era: Cum scot butucul daca nu pot roti cheia pana in pozitia unde sa bag agrafa de birou?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Mda - e o problema in acest caz. 

Ai dat jos contactul vechi - daca da, scoate partea electrica din el si incearca sa misti pe parghia partii mecanice, care o actioneaza. In aceelasi timp, incerci sa invarti si de cheie. E posibil sa te lase la un moment dat, sa o invarti.

Am avut si eu cu contacte blocate... eventual il tai cu flexul - pana la urma, tot scoti butucul din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos contactul vechi, am dat jos partea electrica, am invartit pe acolo in timp ce invarteam si cheia. Am batut, am tras, l-am intors pe toate partile, doar s-o misca bucata care il blocheaza de la locul ei. 

Imi trecea si mie flexul prin cap :-) ca ultima solutie.

Ce m-a facut sa pun las totusi butucul nou si sa ma gandesc sa modific usa e faptul ca asta nou e in stare mult mai buna decat cel vechi, cheia sta mai fixa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

No, alege varianta pe care o preferi. 

Altfel, flexul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost in situatia asta dar tot am insistat pana cand am reusit sa invart cheia in contact si sa-mi recuperez butucul original al masinii.Oricum il eliberam cu flexul in cel mai rau caz.:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am un Golf 5 din 2005.

Azi dimineata cand sa pornesc, am rotit cheia in bord s-a aprins pentru 2 secunde, s-a auzit sunetul de la centura si apoi s-a inchis de tot. Acum cand rotesc cheia in contact nu se aprinde nimic, nu se aude nimic, e in gol. Ma gandesc ca daca era de la bateria masinii, totusi se aprindeau martorii macar sau ceva.

Care credeti ca ar fi problema?

Cheia o foloseam doar manual, probabil bateria de la cheie fiind dusa, dar mergea manual.

Portiera se deschide/inchide manual.

Multumesc,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat, si am plecat la munca. In masina pot spune ca nu am nimic, nu se aprinde si nu se aude nimic.

Portiera se deschide si inchide, dar nu se mai aude sunetul acela de blocare.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar imi poti spune te rog daca cam care crezi ca ar fi problema in ambele cazuri?

Daca s-ar auzi claxonul sau nu.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie slaba sau siguranta/releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai murit bateria inainte. Si nu era asemanator cu ce s-a intamplat azi. Inainte totusi se deschideau martorii si dispareau usor. Si se auzea cand incercam sa deschid motorul.

Azi s-a aprins ok pentru alea 2 secunde, apoi deodata s-a inchis. Si cand rotesc cheia in contact nimic nu se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi,bateria cati ani are? Daca folosesti masina  foarte rar ,bateria se descarca. Poate ai un consumator ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 1 an jumate, bosch, nu cred ca ar trebui sa aiba probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminile sau avariile se aprind?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie careva ce e cu eroarea asta? Se poate din cauza asta sa nu imi mearga telecomanda de la masina?

20170826_115833.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!