Jump to content

Problema contact Golf 5 / Jetta


blue_jeans
 Share

Postare recomandată

Cand nu face clank la scoaterea cheii din contact, S-contact ramane alimentat si nu poti incuia din telecomanda. E ca si cum nu ai fi scos cheia din contact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut
Ieri am patit si eu faza cu blocarea contactului. Stie cineva codul de piese pt partea mecanica pentru masina dein semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, comanda dupa seria sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu aceeasi problema cu acest contact. Ajunge foarte greu in pozitia 1.

Am desfacut capacele din spatele volanului si am observat ca lipseste acel modul de langa butuc. Are cineva idee ce rol are si daca e obligatoriu sa fie prezent? 

Masina are imobilizator.

Am marcat in poza acel modul.

20160927_231353.png

Modificat de Nicum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este solenoidul de blocare de la cutiile automate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Nicum said:

Stiti o metoda de desfacera a suruburilor?

da, cu o surubelnita si un ciocan, bati in el ca sa il rotesti - desfiletezi - o sa ai acces prin plasticul care vine pe coloana si fixeaza manetele

9 hours ago, Nicum said:

Salut,

Am si eu aceeasi problema cu acest contact. Ajunge foarte greu in pozitia 1.

Am desfacut capacele din spatele volanului si am observat ca lipseste acel modul de langa butuc. Are cineva idee ce rol are si daca e obligatoriu sa fie prezent? 

Masina are imobilizator.

Am marcat in poza acel modul.

20160927_231353.png

Masina ta este manuala ? daca da, nu ai acea piesa -  la cele automate, se scoate si se pune pe contactul nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieți,

Nu pot desface suruburile care țin contactul. Exista alta metoda înafară de cea cu ciocanul si şurubelnita ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu exista. Se pot desface... nu e chiar asa complicat - am schimbat doua saptamana trecuta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Nu am reusit sa desfac nici cum cu surubelnita si ciocanul suruburile acelea asa ca am cumparat un set de exteactoare (30 lei) si un burghiu (15 lei) am dat gaura in suruburi cu o bormasina mica (care sa încapă sub cosorogul de la ceasuri) si le-am desfiletat cu exteactorul . Aceeasi operatiune ca si la suruburi rupte in găuri...

Bineinteles ca am schimbat suruburile găurite cu unele cu torx.

Sper sa le fie de folos celor ca mine :-). 

Baftă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 7/21/2011 at 3:25 PM, buggy19 said:

tocmai mi-a fost demontata partea respectiva si am aflat ca ar fi vinovat imobilizatorul electronic-cel din continuarea contactului (partea lunga metalica). am vorbit la porsche pt a vedea pretul.revin cu detalii

Salut,

Cum ai reusit sa scoti butucul din contact daca nu poti invarti cheia pana la prima treapta?

Aceasi problema o am si eu.. am sunat la o firma si mi-au spus ca ma rezolva ei pt 350 RON. Vreau sa stiu daca merita sau e ceva ce pot rezolva singur daca ma apuc de desfacut:).

Mersi.

Modificat de baietu04
Corectare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - ce zice buggy - nu e imobilizatorul electronic... ci partea metalica a contactului.

daca la tine e vorba de partea mecanica a contactului - ai ceva de demontat....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat cu un spray de contacte sau WD40? Ai grija cum al aplici sa nu faci ''balta'' pui o carpa dedesubtul cheii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu de toate din punctul asta de vedere...Nu a mers.
Da, eu asa banuiec ca e butucul ( partea mecanica)..insa am vazut pe tutoriale ca sa il poti scoate din  contact e nevoie sa poti roti cheia pana in treapta 1...

Vad ca au patit multi chestia asta ..ma gandeam ca s-a gasit o metoda de rezolvare.

Voi arunca azi o privire..daca nu pot face nimic..probabil voi apela la acea firma.

Oricum, multumesc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa apelezi la unul din colegii nostri??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam noivice pe aici.. te referi la reprezentanta VW?

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la reprezentanta, la unul din colegii de forum Florin/Al Bundy/Spido!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine a rămas blocată cheia în contact cu motorul pornit vreo 30 min. Până nu am forțat puternic nu am reușit să opresc motorul.

Era cheia de rezervă care era nouă. De atunci nu mai folosesc cheia nouă doar cea veche, ce are o anumită uzură care am impresia că s-a format și în butuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.Am o problema cu contactul la Jetta in sensul ca am pus contactul de doua ori consecutiv si a treia oara practic s-a blocat,pot sa invart cheia doar cat porneste radio si sa deblochez volanul in rest nici un martor aprins in bord.Tin sa precizez ca bateria din cheie cred ca este mai obosita.Cum as putea sa-l deblochez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu-l poti actiona mai departe, pe pozitia demaror - atunci trebuie inlocuita partea mecanica.

daca il ppoti actiona, dar nu se intampla nimic - atunci este partea electrica a contactului defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar foarte putin pot sa invart de cheie cat sa deblochez volanul.Cand am pus contactul consecutiv de 2 ori am avut cheia de rezerva si apoi s-a blocat.Pana atunci n-am mai patit asa ceva.In momentul acela nu-mi functiona nici inchiderea centralizata de pe butoanele cheii dar am luat borna de pe baterie si acuma vad ca merge,acuma contactul este buba.Adineauri am reusit sa deblochez contactul dupa mai multe incercari dar acuma vad ca iara este blocat dupa ce am incuiat masina si a stat asa o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema s-a rezolvat cel putin pentru moment.Am dat in butuc cu ceva spray de rugina si instant am reusit sa invart cheia in contact.Diferenta este ca acuma rotirea cheii in contact se simte mai ferma.:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie - e posibil sa te lase/blocheze cand ti-e lumea mai draga - concedii, deplasari, etc - deci, sfatul meu e sa-l treci pe lista cu prioritati, chiar daca acum merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Pana la urma inevitabilul s-a produs.Nu mai pot sa invart cheia in contact nicicum.Am gasit in dezmembrari partea mecanica a contactului+cheia in sine cu tot cu telecomanda.Dupa ce il montez trebuie facute ceva adaptari sa-mi citeasca noul cip sau cum este mai ok?Sa pastrez telecomanda cu cipul masinii si sa schimb doar "lama"(cheia)?

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!