Jump to content

problema motor 2,5 TDI - reloaded


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

am si eu o mare problema

am schimbat motorul vechi akn 110 kw (pt k l-am prajit) cu unul afb kre a venit complet ,incluzand si turbina

la inceput scotea fum negru,am reglat avansul,a disparut fumul,dar masina tot nu tragea

am fost la skoda,am un amic kre m-a ajutat cu harta si am blokt egr-ul,acum masina trage mai bine,dar doar knd ramane in ture,d jos p treapta inferioara este tare puturoasa

pana sa blochez egr-ul debitul d aer kdea la 400 knd nu tragea masina

acum masina daca apuk sa traga...trage,la decelerare nu mai are lag ,doar k turbina sta mereu cu 100-200atmosfere peste ce-i comanda klculatorul

d ex,la relanti,in loc d 998 sta la 1104

nu arata erori si p la 3200 turatii face detonare,turbina faknd presiune 2500 este trasa d klc in jos,la turatia ceruta

acum are o harta d 193 cp si s simte puterea respectiva,problema este k in treptele inferioare,s sufok la 3000 ture,dupa un timp,s aude pfff si isi da drumul

astept ajutor,multumesc

Acesta era un topic deschis de B 99 CZR si care a fost inchis.

Sincer, mi se pare penibil faptul ca omul avea intr-adevar o problema si era disperat, a postat pe acest forum la indemnul meu, deoarece eu l-am asigurat ca aici sunt baieti saritori, care se pricep si il vor ajuta,si drept urmare sa i se inchida topicul.

Intr-adevar nici eu nu sunt de acord cu limbajul si gramatica folosita, dar nu trebuia sa i se inchida topicul pt asta. Puteati sa ii dati avertisment si sa spuneti ca are 2 zile ca sa il corecteze, daca nu, o sa i se inchida topicul.

Parerea mea e ca acest forum este pt a ne putea ajuta intre noi si nu a ne invata sa scriem, si chiar daca nu ar fi asa eu cred ca rezolvarea unei probleme ar trebui sa aiba prioritate fata de faptul ca a scris "k" in loc de "ca". Iar problema care o are el este chiar una serioasa, nu a intrebat cum sa isi schimbe stergatoarele.

Inca o data precizez ca nici eu nu sunt de acord cu modul in care a scris dar masura mi se pare exagerata, avand in vedere ca era si prima oara cand posta pe acest forum.

In consecinta omul a venit sa ceara ajutor iar voi ii dati in cap.

Va multumesc pentru timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-i cu limbajul asta tip mirc?

Eu unul nu-ti raspund pina nu corectezi mesajul astfel incit sa fie usor citibil.

Ai un warning verbal.

Am reusit sa parcurg tot mesajul, reactia de mai sus a venit dupa primele doua rinduri citite.

Insist sa corectezi mesajul, chiar daca nu-ti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum stiti s-a modificat regulamentul in sensul ca reclamatiile la adresa moderatorilor se rezolva pe urmatoarea cale:

1. PM om_suparat catre moderator (aici eu).

2. Daca omul este nemultumit de raspunsul moderatorului trebuie sa il contacteze pe MTL = Moderator Team Leader, care este S_C.

Anuntul cu procedura de reclamatie este clar pus la fiecare arie si este vizibil aici -> http://vwforum.ro/index.php?act=announce&f=12&id=9

Am primit un PM de la B99CZR cu urmatorul continut :

"multumesc,esti un dragut."

Ca urmare am considerat ca nu e cazul sa ii raspund. Daca se referea la inchisul postului atunci asta e un mesaj neserios si nu merita luat in seama. Practic renunta la dorinta de a ma reclama prin acest mesaj.

Tie ti se pare irelevant modul cum scrii un mesaj si foarte importanta problema omului. Sunt convins ca problema e reala, il supara etc. etc.

Insa:

a. Trebuie sa mentinem o ordine de scriere corecta, mesajele sa fie lizibile si pentru ALTI oameni in afara de el. Ca oricum pe el nu pare sa il intereseze daca altii pot citi ce a scris.

b. Problema lui este deja dezbatuta in alte topic-uri si el nu a cautat inainte sa posteze? De ce? Probabil pentru ca iarasi nu i-a pasat de altii ci doar de problema lui.

c. Masura de a ii inchide topicul si a NU ii da warning desi eram acoperit de regulament nu este exagerata. Exagerat era de exemplu sa ii sterg post-ul cu totul sau/si sa ii dau ban. Aia era exagerat. Citeste regulamentul si vei vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mare problema

am schimbat motorul vechi akn 110 kw (pt ca l-am prajit) cu unul afb care a venit complet ,incluzand si turbina

la inceput scotea fum negru,am reglat avansul,a disparut fumul,dar masina tot nu tragea

am fost la skoda,am un amic care m-a ajutat cu harta si am blocat egr-ul,acum masina trage mai bine,dar doar cand ramane in ture,de jos pe treapta inferioara este tare puturoasa

pana sa blochez egr-ul debitul de aer cadea la 400 cand nu tragea masina

acum masina daca apuca sa traga...trage,la decelerare nu mai are lag ,doar ca turbina sta mereu cu 100-200atmosfere peste ce-i comanda calculatorul

de ex,la relanti,in loc de 998 sta la 1104

nu arata erori si pe la 3200 turatii face detonare,turbina facand presiune 2500 este trasa de calculator in jos,la turatia ceruta

acum are o harta de 193 cp si se simte puterea respectiva,problema este ca in treptele inferioare,se sufoca la 3000 ture,dupa un timp,se aude pfff si isi da drumul

astept ajutor,multumesc

Acesta e textul corectat.

Offtopic: Daca opresti sa ajuti un sofer care are o problema pe marginea drumului si iti vorbeste incorect din punct de vedere gramatical, ii spui ca nu il ajuti pana nu vorbeste corect? Just asking...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vor face (cu ajutorul VAGCOM-ului) mai multe loguri in mers, dupa cum urmeaza:

Intr-a III-a, la WOT, de la 1500rpm pina la 3500rpm, pe grupurile 4, 8, 10, 11, toate in modulul engine. Toate grupurile vor fii logate separat, cu exceptia grupurilor 10 si 11, care se vor interoga impreuna.

Este dificil sa pui un diagnostic numai dupa informatiile mai sus scrise.

Prezumtia de vinovatie se indreapta asupra MAF-ului si/sau a MAP/IAT-ului.

Offtopic: Daca opresti sa ajuti un sofer care are o problema pe marginea drumului si iti vorbeste incorect din punct de vedere gramatical, ii spui ca nu il ajuti pana nu vorbeste corect? Just asking...

Aici nu suntem pe marginea santului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Daca opresti sa ajuti un sofer care are o problema pe marginea drumului si iti vorbeste incorect din punct de vedere gramatical, ii spui ca nu il ajuti pana nu vorbeste corect? Just asking...

Cred ca deja exagerezi: andREI a explicat, de doua ori, foarte clar care erau problemele cu respectivul topic, iar acestea nu se rezuma doar la exprimare (care este profund defectuoasa) ci si la faptul ca respectivele probleme s-au discutat. De asemeni, daca tot vrei sa fii reprezentantul initiatorului topic-ului in relatia cu moderatorii, ar trebui s-o faci respectand regulamentul, si anume

http://vwforum.ro/index.php?act=announce&f=12&id=9

Considera, te rog, acest mesaj, drept un avertisment verbal, precum si drept concluzie finala a incidentului.

Multumesc pentru intelegere. Mesajele OT (incepand cu cel initial, necorectat), precum si primul topic pe aceasta tema vor fi mutate in arhiva.

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, intr-adevar, recunosc, am terminat 2 facultati si scriu ca un analfabet pe un forum care uneste pasionatii de masini cu tot cu problemele inerente, asta da problema existentiala, imi cer scuze public

nu trebuie sa acuz pe nimeni sau sa fac nu stiu ce plangere pentru ca nu ma consider vreun refulat cu crize de inadaptare sociala

acum revenind la problema ridicata de mine trebuie sa mentionez ca testele respective cu vag au fost efectuate,rezultatul fiind ca masina nu trage in treptele inferioare si smuceste cand este tinuta mult timp in limitarea ei de 3000 turatii

am cautat problema mea pe acest site,am gasit ceva in legatura cu curatarea turbinei, schimbarea capsulei vacuumatice, dar acesta este ceva care nu ma va ajuta,avand in vedere ca turbina are putin sub 40 000km, oricum voi face asta sambata

alte sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sa stii ca nu suntem nici noi refulati care suntem <bip>-uiti in <bip> de sefi, neveste etc. care nu avem nimic mai bun decat sa ne luam de bietii oameni cu probleme. Nu trebuie sa iei chestia asta personal. Daca o faci gresesti, crede-ma. Noi vrem ordine in forumul acesta, informatia sa fie bine categorisita fara redundanta (oricum daca ai facut 2 facultati stii ce e aia "redundanta", nu?).

Revenind insa la problema tehnica a ta, poti sa imi spui cum era presiunea ceruta de ECU fata de presiunea livrata efectiv de turbina? MAF-ul ce valoare maxima raporta si daca era sustinuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea la relanti era 1150 mb cand calculatorul ii cerea 1004 si de aici in sus turbina livra 200 - 300mb in plus

am facut masina

am reglat turbina din reglajul mic de langa capsula vacuumatica

eu am softul de akn p masina

softul de afb tinea turbina in 45% excitatie, pe cand cel de akn o tine in 85% si de aici turbina mergea aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu este bine regalt surubul de capat de cursa al capsulei vacumatice.

Cine te-a pus sa umblii acolo? Este destul de dificil sa reglezi pe masina acel surub.

Avem nevoie de log-uri pentru a ne forma o parere (acele fisiere cu extensia CSV).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!