Jump to content

Problema motor 1.8 TSI 160 cp CDA


Recommended Posts

Am un Passat B7 2011 cod motor CDA 1.8 TSI 160 cp ce a sarit de la punct (distributie pe lant). In urma incidentului s-a constat ca au fost 8 supape strambe. I-am cumparat kitul de distributie nou+pinionul de la vilbrochen, am reparat chiulasa, s-a inlocuit garnitura de chiulasa, am schimbat supape, simeringuri, pompa de ulei + tot ce a constatat service-ul si specialistul in chiulase.  Problema este:

- la rece porneste bine dar motorul are fluctuatii (se balbaie)

- la cald merge bine dar porneste greu

Pe tester cand e motorul cald da eroare senzorul de la axa cu came (s-a schimbat senzorul dar eroarea persista)

Mentionez ca masina este la un service specializat VW de pe Pallady.

Rog pe cei care se pricep sau daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema sa ma ajute cu un sfat!

Link to post
Share on other sites

Si care este eroareaa ?

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

bună ziua,

am cautat ceva despre această problemă pe forum dar nu am gasit ceva care să mă lămurească.

am reușit să achiziționez o octavia 1.8 tsi din 2010 cod motor cdaa de 160 cp., după ce am avut avertizări de scăderi presiune ulei la relanti ( numai de vreo 5-6 ori) am fost la un mecanic si a observat ca axul cu came de pe admisie (motorul este cu 2 axe cu came și distribuție pe lanț) avea ceva uzură si s-a hotărât schimbarea acestuia. problema aparută dupa montarea unui alt ax cu came nou aftermarket a fost că masina are un relantiu sacadat parcă ar merge în 3 pistoane și are erori gen misfire pe fiecare cilindru. în mers insă se comportă bine si nu se mai simt asa puternic trepidațiile. are cineva idee dacă se mai fac alte ajustari mecanice/ electronice după schimbarea acestui ax? mecanicul a încercat de 2 ori montarea acestuia ( inclusiv punerea la punct a distribuției) însă fără a scăpa de această problemă

Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce marca este. Mecanicul, care este și prietenul meu, l-a găsit pe ebay după codul piesei. Axul nu este marcat, dar roata dințată este INA. Și axul original avea niște fante/găuri în el (pentru ce nu știu- probabil să desfaci chiulasa sau injectorii), iar acesta nu le are

Link to post
Share on other sites

avea ceva joc in piesa dinspre distribuție, variatorul de presiune parca se numește, iar acea piesă am schimbat-o de câteva luni, deci era aproape nouă și se observa pe ax că erau câteva zgârieturi.

Link to post
Share on other sites

Buna, am si eu o Skoda Octavia 1,8 TSI 160 de cp, din 2007. Urcand un deal weekendul trecut, pe la 120 kmh, m-am trezit ca imi taie puterea si nu mai pot tura motorul peste 2500 rpm. S-a aprins si senzorul motor. Are si o vibratie la relanti pana se regularizeaza turatia, iar dupa se simte mai putin. In partea stanga a capacului motor s-a acumulat ulei si se si aude un zgmot ciudat de la motor la relanti. Nu stiu daca e aceeasi problema. Am lasat-o la PBV1 la control. Verifica presiunea uleiului si circuitul de alimentare, deci inca nu au identificat problema. Pareri?

Link to post
Share on other sites

A facut recallul la intinzatorul hidraulic al distributiei? Toate 1.8 TSI 160 produse pina in aprilie 2009 parca sunt afectate, lipsa recallului duce la decalarea distributiei, missfire, relanti neregulat, pierderi de putere si la final afectarea supapelor si a pistoanelor.

Link to post
Share on other sites

vdragoș, în ce constă acest recall la întinzătorul hidraulic al distribuției? Fiindcă am întrebat pe cineva de la Skoda din Tg Jiu și nu știa nimic

Link to post
Share on other sites

nu e obligatoriu sa fie toate 1.8 TSI in acea actiune

TE duci cu seria de sasi la reprezentanta si iti verifica daca exista vreo actiune/ recall pe masina ta. 

 

Link to post
Share on other sites
safari hunter
On 8/17/2018 at 12:57 PM, vdragos said:

A facut recallul la intinzatorul hidraulic al distributiei? Toate 1.8 TSI 160 produse pina in aprilie 2009 parca sunt afectate, lipsa recallului duce la decalarea distributiei,

In saptamana 18 din 2010 modificarea a fost implementata pe linia de asamblare.  Astfel Superbul meu a fost construit în saptamana 20 și livrat pe 18 iunie (saptamana 24) având implementat noul întinzător cu piston mărit, care se găsește și pe motoarele TSI generația 3. Funcționarea întinzătorului se simte în primele 20 sec. prin vibrații la pornirea la rece, moment în care tensiunea lanțului se modifică pentru sincronizarea timing-ului cu arborii balansieri și care la generația 2 TSi sunt cu 1,5 kg mai grei.

Din diferite discuții, cedarea întinzătorului generația 1 cu piston cu diametru mai mic decat generația 2/3, era cauzata de punerea în miscare a mașinii înainte de finalizarea perioadei de sincronizare însoțită de acel relanti crescut sau idle up (1100 - 1200 rpm) după care motorul revine la 800 rpm și dispar complet vibrațiile.

Din informațiile mele Skoda nu a admis niciodată acesta problemă și nu a acceptat niciodată un recall pe această temă. Este și motivul, mă rog cel declarat de Audi Hungaria, de a refuza reparațiile acestui motor instalat pe mașinile Skoda. În privat au mai fost negocieri (50 / 50) între anumiți dealeri din Europa și proprietarii aflați în perioada de garanție.

Sunt atașate două imagini cu întinzătorul original și cel instalat după reparație.

CDAA gen 2.jpg

CDAA new .jpg

Edited by safari hunter
Link to post
Share on other sites

Asa e - am un prieten care a facut bara bara cu Skoda Belgia dar care a aflat de la un prieten care a facut reparatia moca in Germania. Dar desi producatorul nu acceptat repararea motorului si a distributiei cind s-a bubuit intinzatorul, in tarile cu apa calda a recomandat inlocuirea lui preventiva.

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

 

 

Buna, la mine problema era pompa de benzina de inalta presiune. A carei solutie constructiva s-a modificat intre timp si am avut ceva probleme cu noua pompa (instalata la Porsche V), in sensul ca pierdeam benzina. Dar cred ca o sa ma ocup si de problema intinzatorului, pe care clar o am la pornire, cu vibratii. 

Puteti sa imi recomandati un service in Bucuresti unde as putea rezolva problema? Mersi.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept