Jump to content

Problema motor 1.8 TSI 160 cp CDA


trasor
 Share

Postare recomandată

Am un Passat B7 2011 cod motor CDA 1.8 TSI 160 cp ce a sarit de la punct (distributie pe lant). In urma incidentului s-a constat ca au fost 8 supape strambe. I-am cumparat kitul de distributie nou+pinionul de la vilbrochen, am reparat chiulasa, s-a inlocuit garnitura de chiulasa, am schimbat supape, simeringuri, pompa de ulei + tot ce a constatat service-ul si specialistul in chiulase.  Problema este:

- la rece porneste bine dar motorul are fluctuatii (se balbaie)

- la cald merge bine dar porneste greu

Pe tester cand e motorul cald da eroare senzorul de la axa cu came (s-a schimbat senzorul dar eroarea persista)

Mentionez ca masina este la un service specializat VW de pe Pallady.

Rog pe cei care se pricep sau daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema sa ma ajute cu un sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care este eroareaa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

bună ziua,

am cautat ceva despre această problemă pe forum dar nu am gasit ceva care să mă lămurească.

am reușit să achiziționez o octavia 1.8 tsi din 2010 cod motor cdaa de 160 cp., după ce am avut avertizări de scăderi presiune ulei la relanti ( numai de vreo 5-6 ori) am fost la un mecanic si a observat ca axul cu came de pe admisie (motorul este cu 2 axe cu came și distribuție pe lanț) avea ceva uzură si s-a hotărât schimbarea acestuia. problema aparută dupa montarea unui alt ax cu came nou aftermarket a fost că masina are un relantiu sacadat parcă ar merge în 3 pistoane și are erori gen misfire pe fiecare cilindru. în mers insă se comportă bine si nu se mai simt asa puternic trepidațiile. are cineva idee dacă se mai fac alte ajustari mecanice/ electronice după schimbarea acestui ax? mecanicul a încercat de 2 ori montarea acestuia ( inclusiv punerea la punct a distribuției) însă fără a scăpa de această problemă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce marca este. Mecanicul, care este și prietenul meu, l-a găsit pe ebay după codul piesei. Axul nu este marcat, dar roata dințată este INA. Și axul original avea niște fante/găuri în el (pentru ce nu știu- probabil să desfaci chiulasa sau injectorii), iar acesta nu le are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ai decis ca este axa care trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avea ceva joc in piesa dinspre distribuție, variatorul de presiune parca se numește, iar acea piesă am schimbat-o de câteva luni, deci era aproape nouă și se observa pe ax că erau câteva zgârieturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o Skoda Octavia 1,8 TSI 160 de cp, din 2007. Urcand un deal weekendul trecut, pe la 120 kmh, m-am trezit ca imi taie puterea si nu mai pot tura motorul peste 2500 rpm. S-a aprins si senzorul motor. Are si o vibratie la relanti pana se regularizeaza turatia, iar dupa se simte mai putin. In partea stanga a capacului motor s-a acumulat ulei si se si aude un zgmot ciudat de la motor la relanti. Nu stiu daca e aceeasi problema. Am lasat-o la PBV1 la control. Verifica presiunea uleiului si circuitul de alimentare, deci inca nu au identificat problema. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut recallul la intinzatorul hidraulic al distributiei? Toate 1.8 TSI 160 produse pina in aprilie 2009 parca sunt afectate, lipsa recallului duce la decalarea distributiei, missfire, relanti neregulat, pierderi de putere si la final afectarea supapelor si a pistoanelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vdragoș, în ce constă acest recall la întinzătorul hidraulic al distribuției? Fiindcă am întrebat pe cineva de la Skoda din Tg Jiu și nu știa nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu sa fie toate 1.8 TSI in acea actiune

TE duci cu seria de sasi la reprezentanta si iti verifica daca exista vreo actiune/ recall pe masina ta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
On 8/17/2018 at 12:57 PM, vdragos said:

A facut recallul la intinzatorul hidraulic al distributiei? Toate 1.8 TSI 160 produse pina in aprilie 2009 parca sunt afectate, lipsa recallului duce la decalarea distributiei,

In saptamana 18 din 2010 modificarea a fost implementata pe linia de asamblare.  Astfel Superbul meu a fost construit în saptamana 20 și livrat pe 18 iunie (saptamana 24) având implementat noul întinzător cu piston mărit, care se găsește și pe motoarele TSI generația 3. Funcționarea întinzătorului se simte în primele 20 sec. prin vibrații la pornirea la rece, moment în care tensiunea lanțului se modifică pentru sincronizarea timing-ului cu arborii balansieri și care la generația 2 TSi sunt cu 1,5 kg mai grei.

Din diferite discuții, cedarea întinzătorului generația 1 cu piston cu diametru mai mic decat generația 2/3, era cauzata de punerea în miscare a mașinii înainte de finalizarea perioadei de sincronizare însoțită de acel relanti crescut sau idle up (1100 - 1200 rpm) după care motorul revine la 800 rpm și dispar complet vibrațiile.

Din informațiile mele Skoda nu a admis niciodată acesta problemă și nu a acceptat niciodată un recall pe această temă. Este și motivul, mă rog cel declarat de Audi Hungaria, de a refuza reparațiile acestui motor instalat pe mașinile Skoda. În privat au mai fost negocieri (50 / 50) între anumiți dealeri din Europa și proprietarii aflați în perioada de garanție.

Sunt atașate două imagini cu întinzătorul original și cel instalat după reparație.

CDAA gen 2.jpg

CDAA new .jpg

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e - am un prieten care a facut bara bara cu Skoda Belgia dar care a aflat de la un prieten care a facut reparatia moca in Germania. Dar desi producatorul nu acceptat repararea motorului si a distributiei cind s-a bubuit intinzatorul, in tarile cu apa calda a recomandat inlocuirea lui preventiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

 

 

Buna, la mine problema era pompa de benzina de inalta presiune. A carei solutie constructiva s-a modificat intre timp si am avut ceva probleme cu noua pompa (instalata la Porsche V), in sensul ca pierdeam benzina. Dar cred ca o sa ma ocup si de problema intinzatorului, pe care clar o am la pornire, cu vibratii. 

Puteti sa imi recomandati un service in Bucuresti unde as putea rezolva problema? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!