Jump to content

Probleme Octavia


ender
 Share

Postare recomandată

Am o chestie care ma deranjeaza si nu-i dau de cap:

La viteze intre 30-35Km/h se simte in volan (si se aude foarte slab) un zgomot regulat care seamana cu o bataie de joasa frecventa (tum, tum, tum ...).

La viteze mari nu se simte nimic, masina nu trepideaza si nu trage intr-o parte.

Sigur nu este de la roti, au fost primele verificate si nici de la motor - se aude si cu ambreiajul apasat.

A mai avut cineva aceasta problema?

HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu este usor sesisabila si la viteze mai mari?

Cam aceleasi simptome le-a avut si a mea si erau DE LA ANVELOPA.

Incearca pt. cativa km sa inlocuiesti fata cu spatele. Cel putin incerci sa afli prin eliminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i de la anvelopa pt. ca nu creste frecventa batailor cu viteza!

Fenomenul se manifesta strict intre 30 si 35 Km/h, frecventa fiind proportionala cu viteza numai intre aceste limite, dupa care dispare. La viteze mari 120-140 Km/h masina merge super, fara zgomote la rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se modifica sunetul daca calci usor pedala de frana? Sau daca virezi sunetul ramane acelasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca sunt in decelerare puternica, sa zicem de la 60Km/h frina tare, se aude!

Nu am verificat in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ender, dante poate avea dreptate. Eu am patit ceva similar (doar ecartul de viteza era altul, 60~70 km/h) si de vina a fost o anvelopa. Era o vibratie ritmica virgula care se simtea si in volan strict la aceasta gama de viteza. Stiu ca poate nu e cea mai stiintifica metoda (si nici cea mai usor de abordat), dar eu cu asta as incepe: schimbat rezerva pe fiecare roata. Sigur ca Murphy va avea dreptate, in sensul ca ulrima roate schimbata va rezolva problema, dar ...

In alta ordine de idei, ai ridicat masina pe o rampa sa te uiti putin pe dedesubt?

Rulment nu cred ca poate fi, la mine s-a manifestat printr-un huruit ce se accentua odata cu cresterea vitezei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici strangerea surubului din capul planetarei (1 in imagine).Vezi diferente intre stanga/dreapta pentru ca un procedeu corect presupune cheie dinamomentrica.

Astfel in cazul in care surubul este hexagonal strangerea presupune in prima faza 250Nm apoi inca 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul este indiferent de treapta de viteza? Cand ai calcat ambreiajul levierul era la punctul mort?

Tot de la janta sau anvelopa zic eu ca este, doar ca la viteza mare este frecventa mai mare si nu o mai sesizezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul este independent de treapta de viteza, se aude si in viteza a 4-a pe frinare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!