Jump to content

Radiator spart


ciprionut
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Acum cateva zile am turat masina ceva mai tare , 4500-5000 rpm, dupa ce cineva mi-a recomandat sa fac asta spunandu-mi ca "cica se mai curata"... am turat-o asa pentru aproximativ 4-5 minute, incercand apoi sa plec, sa merg spre casa(experimentul l-am facut undeva unde sa nu deranjez fonic populatia), moment in caremi-a explodat radiatorul... o fisura imensa chiar la senzorul de temperatura/termostat(ce o fi). Am tractat masina pana acasa , am facut comanda de un radiator nou, l-am montat, insa nu am bagat inca antigel pe instalatie.

acum am doua intrebari:

1). care sunt posibilele cauze pentru spartura din radiatorul meu?

2). care sunt pasii de respectat pentru a umple instalatia cu antigel?(intreb , pentru ca inainte am avut un citroenxsara si avea o supapa/surub pe care il slabeam si lasam sa curga antigel pana eliminam aerul din instalatie)

Modificat de ciprionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiator infundat si explodat din cauza asta si a temperaturii ridicate a motorului, simplu. Ala de ti-a recomandat tampenia aia cu turatie trebuie sa-ti plateasca radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci , radiatorul era infundat... multumesc! Il las in pace , nu de alta , dar am de gand sa fac un drum la mare in curand si unul pana la Resita...mai rau era daca mi se ntampla pe undeva pe drum , prin creierii muntilor... :)

referitor cu umplerea instalatiei cu antigel , sa bag mai intai niste apa sa se mai curate din murdarie?

Modificat de ciprionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine sa o mai turezi dar in nici un caz sa o tii 3-4 minute nonstop la 4-5000. ai uzat inutil toate componentele motorului si anexele.

 

recomandarea corecta e sa ii dai din cand in cand, adica sa ii mai dai turatii mari din cand in cand in mers. sa te duci cu a2a cu a3a asa o repriza nu sa ii dai nonstop :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...o tineam aproximativ un minut turata cu pauze tot cam la fel de lungi...din mers ii mai dau din cand in cand si mai schimb pe la 4000...nu prea des ca nu imi place sa ii aud motorul cerandu-mi urmatoarea treapta de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!