Jump to content

Golf 6 1.6 TDI 105CP proiect R20


Andy24

Postare recomandată

Esti offtopic rau...

Poate totusi tine cont de parerile de aici si nu o face literally copie de R. Banii bagati in masina nu sunt o investitie, dar nici nu sunt irositi, pana la urma ideea e sa se bucure de ea, cu atat mai mult cu cat a fost cadou. 

105cp nu sunt putini si mi se pare in continuare exagerat sa insistam pe subiectul asta. Daca vorbim despre siguranta, accidentele nu sunt cauzate de caii putini, ci de lipsa de experienta si (printre altele) si de cei care se cred soferi cu experienta de doar 2 ani/40.000km (asta ca exemplu apropo si de cat crezi tu ca va fi el incepator). De asemenea, nu cred ca vreo expertiza atesta ca un accident a fost cauzat de submotorizare. Pe principiul tau, ar trebui sa ne miram ca inca mai supravietuiesc in atata nesiguranta posesorii de ALH

Franele MARI nu sunt intotdeauna un avantaj, nu functioneaza pe principiul cu cat e mai mare cu atat e mai bine in orice situatie, ideea e ca masina sa franeze echilibrat si ABS-ul sa isi faca treaba corect. Inainte sau in loc de upgrade mai bine s-ar schimba la timp discurile, placutele si lichidul de frana (si nu cand zice meseriasu` ca e cazul).

18 hours ago, Andy24 said:

Referitor la faptul ca as putea parsta-o asa inca un an-doi si dupa sa imi cumpar una nou nouta deoarece nu am caluti, ideea e ca este prima mea masina si familia a facut totusi un efort financiar doar pentru a-si multumi baiatul, am mare grija de ea , momentan nu a fost atinsa, zgariata si nici borduri luate cu ea. Pe scurt, a fost decizia mea sa investesc in asa ceva in loc sa astept un an doi sa imi iau Golf 7 Gtd/R.

Astept pareri legate de design, nu vreau tiganie , ceva mai simplu si destul de unic( sunt din Constanta si nu are nimeni golf 6 R, doar un Tdi banuiesc cu bara fata de R )

Revin la ce am zis mai sus. A primit o masina, incepator fiind, si ati sarit ca e submotorizata (desi la 105cp nu e ca si cum nu urca dealu`), dpmdv e urata atitudinea asta. Sunt curioasa daca ati fi fost multumiti daca in calitate de incepator primea, de exemplu, un S3 nou. Exista oricand posibilitatea sa isi faca soft, dar mai intai ar trebui sa isi cunoasca bine masina si apoi sa faca asta. 

Dpmdv de banii aia putea sa ia un Golf 4 GTI/Octavia RS/Leon Fr/TT, cu 1.8T si 180cp pe ~1200kg, varianta foarte buna si cu potential mare de upgrade. Dar s-a pus accent pe altceva si din nou, variantele de mai sus nu sunt neaparat potrivite pentru un incepator. 

Si ce am scris acolo chiar nu era ironic. Este cat se poate de real si este o constatare legata de toata discutia de aici. Parerea mi-o mentin.

Link către comentariu
1 hour ago, Ioana said:

Franele MARI nu sunt intotdeauna un avantaj, nu functioneaza pe principiul cu cat e mai mare cu atat e mai bine in orice situatie, ideea e ca masina sa franeze echilibrat si ABS-ul sa isi faca treaba corect. Inainte sau in loc de upgrade mai bine s-ar schimba la timp discurile, placutele si lichidul de frana (si nu cand zice meseriasu` ca e cazul).

 

Franele mari sunt intotdeauna un avantaj - cand modificarile se fac pe AMBELE punti, proportional. Am vazut de prea multe ori adaptari de frane de R32 pe fata, in timp ce pe spate raman franele stock de 1.6 sau TDI... atunci se dezechilibreaza rau franele...

Dar, inainte de a lua decizia asta, trebuie sa mergi suficient cu masina, sa ajungi safely la limita franelor, care si la franele stock de tedei, la un condus normal pe drum public e destul de greu de atins.

Link către comentariu

Stai linistit, ai destula putere pentru drumurile noastre. 105cp te pot duce exact in acelasi loc in care te duc si 200cp (300cp samd.). Daca tie iti place kit-ul de R atunci cumpara-l. Multa lume pune accent pe cum arata masina, nu neaparat ce poate sa faca. Sunt "n" masini in care au fost investi foarte multi bani (ex:air-ride) si au motoare mici.

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu
32 minute în urmă, DB86CLP a scris:

Stai linistit, ai destula putere pentru drumurile noastre. 105cp te pot duce exact in acelasi loc in care te duc si 200cp (300cp samd.). Daca tie iti place kit-ul de R atunci cumpara-l. Multa lume pune accent pe cum arata masina, nu neaparat ce poate sa faca. Sunt "n" masini in care au fost investi foarte multi bani (ex:air-ride) si au motoare mici.

Pe aceiasi idee merg si eu.Mersi de sfat!

Link către comentariu

Intre timp am mai adaugat cate ceva la ea:

-subwoofer(kicker ma rog) Magnat bs30 edition 300rms

-statie Magnat( nu stiu modelul )

-lumini cu semnul VW la portiere( cand deschizi usile) 

-doua capace noi( mi au fost furate fix cand am mers si eu la un majorat cu masina..).

Inca nu gasesc la nimeni stopurile LED CarDna ( poza atasata).

De asemenea,ce ziceti de farurile astea? Sau sa nu tiganesc treaba si sa iau cele cu lupa ca pe GTI/R?

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu

Exact cum spune colegul DB86CLP. In primul rand masina o faci pentru tine.  

In al doilea rand, o sa o vinzi mult mai usor modificata optica decat mecanic.  

Link către comentariu

Drumuri bune sa ai cu ea, sa te bucuri de masina, si atata timp cat ai grija de ea, va avea si ea grija de tine!

Atata timp cat modificarile iti sunt pe plac, iti urez succes! +1 @DB86CLP & @Bebeee & @Ioana - atata timp cat tie iti place, nu vad cine are sa iti dicteze pe timpul si banii tai!

Sa te bucuri de ea !

Link către comentariu

Pentru stopuri nu am nimic "impotriva" sa zic asa, insa pentru faruri as zice un mare NU. Mai bine cauta ceva OEM clar la un pret mult mai mare ,dar care schimba mult in bine aspectul masinii.

Link către comentariu

Mergi pe faruri si stopuri OEM sau OEM look. :icon_thumright: Pe langa faptul ca sunt cam singurele care arata bine, nu prea sunt sanse sa te plictisesti de ele si cand o vei vinde, aspectul OEMish va conta mult. Nu te grabi, ti-am mai zis :)

Daca tot ai luat subwoofer si iti place sa iti bati capul cu ea, antifoneaz-o (http://vwforum.ro/topic/38377-golf-gt-sport-the-topicception/?do=findComment&comment=1927895)

Link către comentariu
22 minute în urmă, ToniM a scris:

Drumuri bune sa ai cu ea, sa te bucuri de masina, si atata timp cat ai grija de ea, va avea si ea grija de tine!

Atata timp cat modificarile iti sunt pe plac, iti urez succes! +1 @DB86CLP & @Bebeee & @Ioana - atata timp cat tie iti place, nu vad cine are sa iti dicteze pe timpul si banii tai!

Sa te bucuri de ea !

Multumesc!

5 minute în urmă, DB86CLP a scris:

Pentru stopuri nu am nimic "impotriva" sa zic asa, insa pentru faruri as zice un mare NU. Mai bine cauta ceva OEM clar la un pret mult mai mare ,dar care schimba mult in bine aspectul masinii.

In privinta farurilor, intr-adevar cele OEM/look sunt bestiale, dar au un pret de ma da pe spate!

Link către comentariu
8 minute în urmă, Ioana a scris:

Mergi pe faruri si stopuri OEM sau OEM look. :icon_thumright: Pe langa faptul ca sunt cam singurele care arata bine, nu prea sunt sanse sa te plictisesti de ele si cand o vei vinde, aspectul OEMish va conta mult. Nu te grabi, ti-am mai zis :)

Daca tot ai luat subwoofer si iti place sa iti bati capul cu ea, antifoneaz-o (http://vwforum.ro/topic/38377-golf-gt-sport-the-topicception/?do=findComment&comment=1927895)

Am sa vad cum sta treaba cu antifonatul, multumesc de sfat! 

Mai am o problema pe care vreau sa mi-o lamuriti si sa ma sfatuiti: daca am sa optez pentru jantele de R pe 18,cum sa procedez cu cauciucurile? Balon subtire ca sa aiba un desgin frumos sau sa fie cu balon gros, dar asa sunt mai linistit la gropi sa nu mi se indoaie janta.

O alta varianta ar fi jantele SPA pe 17 si aici as putea opta pentru balon subtire. 

 

image.jpeg

Modificat de Andy24
Link către comentariu

225/40 R18 pt 18 si 225/45 R17 pt 17. Doar daca vrei masina foarte coborata atunci 215. In rest mergi pe ce recomanda producatorul.

Link către comentariu

Mersi!

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu

Mergi cu masina cativa mii se km si o sa iti dai seama intai ce ii lipseste pornind dinspre interior spre exterior.

Eu daca ma crezi sunt extaziat si acum de un rahat de schimbator de GTI (2-300 ron ) pe care l-am montat. Mai tare decat alte retrofituri mai ochioase pe care le-am facut.

Volanul + schimbatorul de GTI = love.

As incepe intai cu interiorul si apoi as continua cu exteriorul.

Kiturl de R l-as lua replica pentru ca OEM .. "te ucide ea ...... usooor" la buzunar. Daca e montat bine nu cred ca sunt multi care ar putea face diferenta decat dupa indelungi analize a elementelor.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

In principiu, asta ma intereseaza si pe mine. Sa nu fie vizibil daca e replica si nu OEM si sa nu dau o gramada de bani. Am vazut ce ai facut la golfuletul tau @ShadoWzZ, frumos, pacat ca a trebuit sa il dai:(.

Am uitat sa precizez, recent am o problema tehnica cu masinuta: se tureaza singura pana in 1200 la relantii si porneste radiatorul( uneori se aude foarte tare cum ar fi aerul pe 4 , alteori mai incet). Problema persista de 2 saptamani, cateva zile se linistise si nu inteleg ce ar fi. Am auzit ba de filtrul de particule, ba de baterie, ba de nu stiu ce, martori in bord nu am, masina trage la fel cand se intampla chestie asta, miros urat nu simt, consum acelasi( la relantii e 0.5-0.7 fata de 0.3-0.4).Un amic mi-a spus ca asta ar fi regenerarea pasiva( cea activa insemnand cand apare in bord martorul de filtru de particule s.a.m.d).

Nu am reusit sa gasesc rezolvare si nici pe forum nu am dat de acest topic( sunt nou pe forum , nu ma pricep asa bine). De asemenea, nu am timp sa spun tatalui sau ceva sa o duc pe un tester deoarece suntem foarte ocupati cu afacerea familiei, deci momentan exclud ideea de a duce masina la service si tot asa.

Modificat de Andy24
Link către comentariu

Daca stat turata inseamna ca face regenerare si ar fi foarte indicat sa nu opresti masina.

Este necesar din cand in cand sa scoti masina la drum intins sa isi faca regenerarea in sarcina. Deh ... diesel :D

Link către comentariu

Asta mi se explica si mie, dar de ce porneste radiatorul? Asta m-a "speriat".

Link către comentariu

Farurile alea puse de tine nu imi plac deloc. Mai de graba cauta pe olx faruri golf 6 si sunt mai multe perechi de faruri dectane care seamana cu alea din fabrica la 450 de lei. Mai sunt colegi de forum care am vazut ca au si poti sa ii intrebi pe ei cum lumineaza noaptea. Si stopurile mi se par mai reusite cele cu led din fabrica (pe care poti sa le cumperi originale sau nu). Cred ca cu ce ai pus tu te indeprtezi de imaginea la care vrei sa ajungi.

Modificat de cartman11
Link către comentariu

@cartman11 nu sunt farurile puse. Pe masina sunt cele stock fara lupa. Si a fost doar o intrebare deoarece pe net este un golf 6 cu bara de R si are aceste faruri de la dectane( cel putin ft asemanatoare) si aratau ok, nu ca cele de la VW, dar mergeau. Si nu vad de ce imagine ma indepartez daca voi pune stopurile pe care le am aratat.

 

IMG_0273.JPG

IMG_0499.JPG

Link către comentariu

Mergi pe stopurile oem sau macar oem-style pt ca sunt cele mai reusite si aspectoase. 

In legatura cu modificarile pe care ti le-ai propus. Eu zic sa nu te arunci asa de repede la kitul r20 si altele, o pereche de jante pe 17-18, coborata putin cu arcuri, un eleron oem la luneta si stopurile pe led si vei vedea ca vei avea complet alta masina. Sunt modificari de bun simt, nu extravagante, usor de facut si mai ales de efect. Din pacate, ar trebui si un soft pt motor pt ca vei simti greutatea in plus a jantelor, iar cam 130-140 de cai pe un golf 6 sunt destui.

De restul banilor, baga motorina si plimba-te, mare, munte, unde vrei. Succes la modificari. Asteptam mai multe poze!

Link către comentariu

Legat de stopuri, cat si faruri, trebuie sa le dau dreptate colegilor, OEM sau OEM style "da mai bine" , insa gusturile sunt subiective oricum :))

Pe langa OLX etc, iti mai recomand acest site, poti gasi cateva variante, pe care eu poate le-as bifa ca faruri/stopuri

Succes si cu jantele! Fiind inca la inceput de drum cu sofatul, as merge probabil pe 17, cred ca mi-as da cu capul de pereti la o neatentie sa stric o anvelopa/janta de 18 :P

PS: au si modelul cautat de tine daca nu ma insel ;)

 

 

Modificat de ToniM
le
Link către comentariu

Chiar acum am sa sun sa ma interesez pentru stopurile respective. Daca o sa aiba pe stoc, am sa optez pentru ele. In privinta jantelor, e un subiect delicat din toate pct de vedere. Momentan ma informez ca sa ma pot misca repede cu modificarile dorite(sper ca in trei saptamani sa pun la punct toate cele)

60 days left ?

Link către comentariu

Cum au spus colegii de mai sus... niste jante, arcuri sau suspensii si triple deja ai alta masina ;) !

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!