Jump to content

Golf 6 1.6 TDI 105CP proiect R20


Andy24

Postare recomandată

Salut! Din 1.09.2015 sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI 105 CP. Masina nu a fost luata de noua, sunt si incepator ( deci fara rautati va rog :D) .

Ca optiuni , masina este destul de "cheala";fara trapa, manuala, fara stopuri LED.

La sfarsitul lunii august am de gand sa ii fac urmatoarele modificari:

-Kit R20

-evacuarea tipica golf 6R ( in Y)

-stopuri pe LED ( incerc sa gasesc cele de la CarDna fumurii insa nu sunt pe stoc,posibil sa ma rezum la cele pe LED normale)

-Jante pe 17/18( tind mai mult spre 18) Talladega/Charlestone/Mallory)images

-Suspensii sport( am inteles ca e un musai nu doar din punct de vedere mecanic, ci si estetic; nu vreau sa am 1 palma intre cauciuc si aripa)

-cauciucuri( am momentan doar de iarna noi-noute si urmeaza unele noi de vara ; cred ca voi alege Dunlop ca cele de iarna ; acum ma folosesc de unele de iarna 

- in rest mici modificari: volan de R, plasticele de schimbat( masina a fost a unei femei cu copil mic= plasticele zgariate destul de rau; am facut rost de pe un golf 5 de unele pe aceeasi culoare pe spate sunt mai bine oricum decat ceea ce aveam),pilot automat,navigatie schimbata, camera spate(ma incanta si varianta din semnul VW

Eventuale modificari in viitor: Faruri cu lupa (ca cele de R) si extensie bara fata din fibra de carbon.

Astept parerile voastre.

P.S: cunosc preturile la aceste piese in mare, stiu la ce ma "inham". 

Am o singura poza cu masina, voi posta imediat ce reusesc sa fac asta :D

https://postimg.org/image/alabcwn6v/

Modificat de Andy24
Altele
Link către comentariu

Iti urez success. Ai o lista de modificari impresionanta ( ca si cantitate cat si preturi ) si un timp foarte scurt pentru ea :) . De altfel v-a fi complet alta masina la terminarea tuturor modificarilor dorite.

Link către comentariu