Jump to content

Golf 6 1.6 TDI 105CP proiect R20


Andy24

Postare recomandată

Salut! Din 1.09.2015 sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI 105 CP. Masina nu a fost luata de noua, sunt si incepator ( deci fara rautati va rog :D) .

Ca optiuni , masina este destul de "cheala";fara trapa, manuala, fara stopuri LED.

La sfarsitul lunii august am de gand sa ii fac urmatoarele modificari:

-Kit R20

-evacuarea tipica golf 6R ( in Y)

-stopuri pe LED ( incerc sa gasesc cele de la CarDna fumurii insa nu sunt pe stoc,posibil sa ma rezum la cele pe LED normale)

-Jante pe 17/18( tind mai mult spre 18) Talladega/Charlestone/Mallory)images

-Suspensii sport( am inteles ca e un musai nu doar din punct de vedere mecanic, ci si estetic; nu vreau sa am 1 palma intre cauciuc si aripa)

-cauciucuri( am momentan doar de iarna noi-noute si urmeaza unele noi de vara ; cred ca voi alege Dunlop ca cele de iarna ; acum ma folosesc de unele de iarna 

- in rest mici modificari: volan de R, plasticele de schimbat( masina a fost a unei femei cu copil mic= plasticele zgariate destul de rau; am facut rost de pe un golf 5 de unele pe aceeasi culoare pe spate sunt mai bine oricum decat ceea ce aveam),pilot automat,navigatie schimbata, camera spate(ma incanta si varianta din semnul VW

Eventuale modificari in viitor: Faruri cu lupa (ca cele de R) si extensie bara fata din fibra de carbon.

Astept parerile voastre.

P.S: cunosc preturile la aceste piese in mare, stiu la ce ma "inham". 

Am o singura poza cu masina, voi posta imediat ce reusesc sa fac asta :D

https://postimg.org/image/alabcwn6v/

Modificat de Andy24
Altele
Link către comentariu

Iti urez success. Ai o lista de modificari impresionanta ( ca si cantitate cat si preturi ) si un timp foarte scurt pentru ea :) . De altfel v-a fi complet alta masina la terminarea tuturor modificarilor dorite.

Link către comentariu

Succes! Ai idei bune, dar si costisitoare. O sa iasa ceva frumos. Vezi sa nu te saturi de motorul asta... la un moment dat o sa vrei ceva cu mai multa "vlaga" :D

Link către comentariu

Nu ti-e frica de ziua cand o sa constati ca ai bagat bani multi pe aspect + elemente etc de masina puternica/agresiva, si tu vei avea un motor 1.6 destul de limitat sub capota ? 

Macar pastreaza tot ce schimbi de pe masina, poate o sa iti iei pe viitor un G6 2.0 tdi sau benzinar si sa poti muta pe ala toate cele .. 

Gandeste-te ca sigur vei vrea sa te dai cu unu altu pe strada etc (mai ales fiindca zici ca esti incepator, sigur o sa ai tendinta sa faci asta)... masina va arata bomba dar o sa si-o ia de la mai toti "oponentii" :)) 

Eu iti doresc succes, dar ia in considerare si sfatul meu si anume:

Tine masina asta pana te obisnuiesti cu ea, fara modificari, mai capeti experienta, vezi ce costuri sunt.. si apoi o sa poti sa evaluezi mai bine situatia, o sa apreciezi mai mult o viitoare masina.

De cele mai multe ori banii ce-i bagi nu o sa ii mai vezi vreodata, sa nu uiti asta.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Sustin cele spuse de bubu182 . Si eu am o luuuunga lista cu modificari pentru masina mea, dar de cateva luni ma macina gandul ca motorul e prea mic si as vrea sa optez pentru a doua masina( sper un benzinar )... Acum, tu stii mai bine ce ai de facut. :P

Link către comentariu

Cunosc acest fapt, 1.6-le e cam puturos..dar sunt incepator si nu ma prea incanta ideea sa imi fuga masina, cel putin la varsta mea, stiu ca am multe sanse sa o lovesc/sa fiu lovit daca voi avea mai multi cai deoarece n am sa cam iau piciorul de pe acceleratie. Pe langa acest fapt, nici  tatal meu nu ma lasa momentan cu ceva cu foarte multi cai , dar a fost cam de acord cu ideea de Soft(adica sa o aduc pe la 140 cp).Nasul meu are un 1.8T cu 200+ si bineinteles ca m am dat putin la ea ( nu stiu cum a ajuns la 150km asa repede, fiind obisnuit cu buburuza mea ) si am realizat ca momentan vreau estetic si nu caluti. 

Dupa un mic calcul, am ajuns pe la 3000-3500€ cu tot setup-ul din august. Sunt un mare fan al golfului R(imi place maxim Golf 5-ul cu VR6 dar din nou nu se poate la varsta mea acum :( . Referitor la faptul ca as putea parsta-o asa inca un an-doi si dupa sa imi cumpar una nou nouta deoarece nu am caluti, ideea e ca este prima mea masina si familia a facut totusi un efort financiar doar pentru a-si multumi baiatul, am mare grija de ea , momentan nu a fost atinsa, zgariata si nici borduri luate cu ea. Pe scurt, a fost decizia mea sa investesc in asa ceva in loc sa astept un an doi sa imi iau Golf 7 Gtd/R.

Astept pareri legate de design, nu vreau tiganie , ceva mai simplu si destul de unic( sunt din Constanta si nu are nimeni golf 6 R, doar un Tdi banuiesc cu bara fata de R )

Link către comentariu

Mai degraba kit r20 style..adica ceva aftermarket, nu original. Mai bine R-line, fara evacuare. Masina nu e R, nu are sens sa aiba evacuare de R.pK

Link către comentariu

R-line e cam aceeasi chestie estetic cu Golf-ul normal, parerea mea..si bineinteles kit-ul va fi aftermarket. Alta evacuare nu imi place pentru golful 6 , GTi nu ma incanta cu cate una pe laterala si tot asa..

Link către comentariu

E de inteles entuziasmul primei masini, multi de aici au trecut prin asta la un moment dat, insa ia in considerare si sfaturile mentionate de alti colegi, pt ca nu au zis rau.

Stiu ca daca iti doresti ceva, e greu sa mai asculti de altii pana iti vezi planurile realitate, dar gandeste-te practic cat tii masina, cat investesti in ea, cat de usor faci banii investiti (pt ca ei cu siguranta vor fi bani pierduti), iar in acelasi timp, cel putin dpmdv, masina nu e o baza potrivita  pentru astfel de investitii.

Mai bine incerci sa o tii cat mai ingrijita, bagi motorina in ea si aduni km si experienta.  A doua, a treia masina, iei ce iti doresti, eventual o baza mai buna si o faci pe placul tau.

Nu o lua in sensul rau, dar iti zic din perspectiva celui patit. :)

 

 

 

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

Tin cont de sfaturi, am tot auzit?.E pacat ca nu este un 2.0 tdi ca era indeajuns cred. Ca sa trec putin prin cele mentionate de @paul_e88, daca fac masina o tin sigur 3 ani,dupa vedem; investitie- in jur de 3500€ cu toate fitele pe ea..adica fix ce imi e pe suflet;in ceea ce priveste banii-am afacerea familiei pe sezonul estival, am si eu partea mea- tocmai ca acest proiect este acoperit de mine pe jumatate.

 

Link către comentariu

Nu m-as grabi cu kitul de R pentru caroserie... after market... De fapt, nu as pune nimic after market. Ia din ce ai pe lista si e OEM si asteapta ca poate apar ocazii de componente din echipari mai ok pentru masina ta... si OEM.

Link către comentariu

Multumesc de sfat! Rectific: kitul va fi OEM , adus din Germania de un prieten de-al familiei, am incredere! Acum astept sa treaca timpul si sa mai invat/ascult de pe aici:D

Modificat de Andy24
Link către comentariu

Se poate sa se sature de motorul ala ce-i drept. Insa, cu banii de vrea sa-i bage-n kit-ul de R-line si toate minunatiile de mai sus, isi poate face o mica bestie din motor. :) Si nu numai, raman si ceva banuti pentru o suspensie decenta si frane de GTI macar. 

Iar sa faci masina sa arate a R dar sa fuga a R in 2 cilindri, e usor blasfemic in opinia mea. 

"Si la ce iti trebuie in Romania bestie de motor cand mai mult de a 3-a nu ai unde sa-i dai?" Da stiu, dar bijuterie pe 4 roti la ce-ti trebuie in circul asta din trafic? Cred ca mai spectaculos este un lup in blana de oaie, mai ales un Golf 6 chel , 1.6 diesel, de la care n-ai avea asteptari. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Eu ziceam sa fie aftermarket si nu original pt ca este foarte scump cel original. Asta inseamna inclusiv praguri si eleron! Eu am trecut prin asta tocmai pe Golf 6 si am ales sa fac R-line fiind totusi 1.4TSI.

Link către comentariu

Corect, dar pe 1.6 TDi din cate am inteles pot scoate doar un soft..adica 140 cp si 330N/m. Si daca o luam altfel, un lup in blana de oaie pe mana unui incepator eu cred ca nu e o combinaie atat de buna(ma refer la cai multi 200+)

@The_Ego am inteles. La cat te a ajuns kit-ul de R-line la momentul respectiv? 

Link către comentariu

Pe 1.6 poti sa duci in 170cp cu intercooler si turbina mai mare de 2.0 170cp , daca nu ma insel. 

Link către comentariu

@bubu182 mersi de info, dar in cazul respectiv, este ok pentru motor setup-ul ala? Adica dauneaza in timp si etc ?

Link către comentariu
7 minutes ago, The_Ego said:

Eu ziceam sa fie aftermarket si nu original pt ca este foarte scump cel original. Asta inseamna inclusiv praguri si eleron! Eu am trecut prin asta tocmai pe Golf 6 si am ales sa fac R-line fiind totusi 1.4TSI.

Cred ca nu m-am facut bine inteles. George, R-Line e una. Copie de R20 e alta. A si zis mai sus ca va kit de R original, OEM.

Ca fapt divers, ai avut ocazia sa-l admiri pe ala albastru din Bucuresti cu motor MPI? Eu da.. Beleam intr-o zi ca pieton ochii la el la semafor. Cand a plecat, m-a pufnit rasul. Avea inclusiv franele mari. Imi pare rau ca nu i-am retinut numarul. 

@Andy24, din 1.6 tdi poti scoate mai mult de un simplu soft. Dar cum spui si tu, esti incepator. Desi, sunt destui incepatori cu adevarati bolizi. Totul tine de cat esti tu de temperat, cumpatat ori cerebral. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Eu am luat original bara fata, eleron si am stat mult pe ebay pana sa gasesc o bara la pret rezonabil. Am vrut bara fata R-line ca sa nu coste o avere grilele, DRL-urile de R. Eleronul l-am luat de nou cu tot cu stop pe la vreo 200euro, bara parca 150. Pragurile OEM sunt 200-300 bucata! Am luat set 200euro replici. Bara spate este iar foarte scumpa, are nevoie de ceva adaptoare, difuzor spate, catadioptri. Am optat pt bara de GTI/GTD cu un difuzor custom in total vreo 250euro. Cea oem era si dubla la pret pe ebay. Daca ai insa rabdare, poti sa gasesti in Ro sau ebay la preturi bune.

Primele modificari care transforma mult masina, sunt rotile si arcurile. Apoi gandeste-te ca masina se conduce din interior. RCD510, volan multifunctional, scaune incalzite sunt dotari foarte potrivite pt interior.

@Andrei_Tdi, nu am facut referire la ce ai spus. Eu spuneam de aftermarket kit-ul de R, nu ziceam de masina. Adica nu bara, praguri originale pt ca sunt scumpe, ci replici dupa ele ca sa nu iti para rau cand o gasesti lovita in parcare. Sunt de acord cu tine ca o copie de R cu jumate de cai nu e treaba. 1.6tdi R20 e noul 1.9TDI GTI mk5.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
11 minutes ago, The_Ego said:

 

Primele modificari care transforma mult masina, sunt rotile si arcurile. Apoi gandeste-te ca masina se conduce din interior. RCD510, volan multifunctional, scaune incalzite sunt dotari foarte potrivite pt interior.

 Sunt de acord cu tine ca o copie de R cu jumate de cai nu e treaba. 1.6tdi R20 e noul 1.9TDI GTI mk5.

Bullseye !  +n

Link către comentariu

Si daca as opta sa o vand si sa caut un Gti sau GTD mk6 , tot nu ar fi pe placul lui "taticu'". Revin la problema calutilor, consum, benzinar ( daca ar fi gti).Deci sunt limitat! Insa nu vreau sa las masina asa!

Din acest motiv am si deschis acest topic, sa ma sfatuiesc, sa ascult pareri( si bune si rele sunt bine venite). Nu este prima masina cu modificari estetice si motor mic slabut si nici ultima, parerea mea, iar daca va fi vorba si de   soft si toate cele si 170 cp sunt indeajuns la momentul respectiv

Modificat de Andy24
Link către comentariu

Eu tot ma mir...omu a zis ca e începător, ca deocamdată câțiva ani vrea doar o mașină frumoasa și ingrijita și ati sărit cu toții ca are nevoie de mai multi cai, frane, turbina, injectoare &co...sa vândă masina nu alta... Sunt mașini care merg lejer pe circuit cu 150-160cp (Golf 5)...

Păcat ca la noi contează puterea și nu skillurile...

Link către comentariu

Cu o suspensie buna, niste frane decente poti merge foarte bine si cu 105cp. Da, nu ajuta la liniute, dar nu cred ca asta e scopul, pe un drum virajat, daca inveti ce se poate face cu motorul te poti descurca mai mult decat onorabil. Mai tare nu merge neaparat cel cu viteza in linie dreapta mai mare, ci cel care franeaza cel mai tarziu si mai putin in viraje.

Asa ca, pana la bodykit si alte alea - umbla un pic la ce am zis mai sus, impreuna cu niste jante ceva mai mari (maxim 17 - pentru anvelope mai late si talon mai mic, nu look) , oleaca la interior, sa nu mai fie atat de spartan, si vei vedea ca te va bucura mai mult decat sa arate pe afara a ce nu e. 'Parerea mea.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Multumesc de sfaturi! Suspensiile sunt puse in discutie, iar placutele de frana trebuiau oricum schimbate, asadar si acelea vor fi inlocuite. Dpdvd mecanic, trebuie sa schimb si volant-ul ( e deja foarte deranjant ). 

Link către comentariu
2 hours ago, Ioana said:

Eu tot ma mir...omu a zis ca e începător, ca deocamdată câțiva ani vrea doar o mașină frumoasa și ingrijita și ati sărit cu toții ca are nevoie de mai multi cai, frane, turbina, injectoare &co...sa vândă masina nu alta... Sunt mașini care merg lejer pe circuit cu 150-160cp (Golf 5)...

Păcat ca la noi contează puterea și nu skillurile...

Nu ai inteles ideea. E pacat sa faci o masina sa arate de 300 cai si sa o faci si cu multi bani pe deasupra. Sunt bani irositi. Si apoi, nu o sa fie incepator cat va tine masina asta. Si la un moment dat o sa vada si el ca acei 105 cai nu vor fi demni de caroserie. Si o sa vrea mai mult. Si o sa mai aibe de investit. 

Caii putere nu inseamna numai "muschi", mofturi si teribilisme. In foarte multe cazuri, inseamna si siguranta. Precum si suspensia si franele. Cineva cu skill, asa cum mentionezi, ar trebui sa cunoasca si mai ales, sa inteleaga treaba asta. 

Totul tine si de tine, cat esti de constient si cumpatat. Insa, o masina BUNA, echilibrata, te va ajuta mereu. 

Si apoi, Andy a zis ca vrea pareri. I-am oferit si ni le-am argumentat. El cerne sita si decide ce vrea sa urmeze si ce nu. In egala masura, poti oferi si tu sfaturi, pareri, sugestii. Off-topicul ironic chiar nu-si are rostul. Tu esti cea mai in masura sa stii acest aspect. 

 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!