Jump to content

Passat B6 Porneste Greu...


vasy
 Share

Postare recomandată

Va Salut....

 

Mai Baieti... As vrea sa ma ajutati sa aflu si eu de ce Passatul meu porneste numai la a doua a treia si cateodata la a patra cheie >?Am un passat kombi din 2005 decembrie motor 2.0 TDI

pe deasupra mai bate si volant, dar asta nu ar fi asa de mare problema ca o sa schimb volant...dar de ceva timp porneste la mai multe incercari.

Aici am atasat un log  scanat ieri cu un Vagcom...

 

 Va Multumesc.

New Text Document (2).txt

Modificat de vasy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu poate fi deschis LOG-ul .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca ai ceva probleme cu imobilizatorul motor si inca o eroare pe modului 25 calculatorul de confort .

Din ce vad pe 25 eroarea spune ca nu comunica cu J764 - calculatorul de coloana .

Verificale pe alea si dupa aia vezi cum porneste .

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, posibil probleme la ELV... trebuie verificat, daca asa este, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 Am lucrat ceva pe langa volan pe la receptorul de la cheie si acuma porneste dar cand pornesc tot se aude o bataie la motor pana ce se incaleste apa la min. 60 grade si apoi nu se mai aude bataia...sa fie un injector ?Vreau sa va intreb ca eu inca nu am desfacut la motor sa vad... Ce fel de injectoare are acest tip de Passat , comandate Electronic s-au comandate mecanic ?

 

 THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce cod de motor vorbim ? daca vorbim de un motor Diesel, pe Passat B6 din 2005-2006 - atunci are injectoare pompe dusse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce se refera aici :Potentiometru -G212-pt. recirculare gaze evacuare .

Acuma am scanat din nou aici...

passat B6.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul pana la EGR - curata EGR-ul - daca tot revine, trebuie inlocuit EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am curatat foarte bine deja dar cand apas cu mana parghia aia ramana sus deschis la maxim si parca arcul acela nu mai are putere sa-l aduca in pozitia de inchis...dar nu de fiecare data, posibil sa fie EGR... am sa cumpar alutl si sa incerc..

 

Mersi mult odata....

 

 

  br

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, atunci o sa trebuiasca inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VagCom-ul arata cum lucreaza injectoarele ?

Daca nu ce interfata cu software sa folosesc ca sa vad presiunea la injectoare cum lucreaza in mers al motorului...?

 

 

 THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe campurile 013, 023, 018 - vezi cum lucreaza injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

09:41:29 Grup 001: CantInjecþie
  861 /min  TuraþieMotor (G28)
  4.1 mg/cursa  CantInjecþie 
  7.7*KW  DuratãInjecþie (Prescris)
  52.2*C  Antigel- Temp. (G62)

09:41:29 Grup 002: Turaþie ralanti
  840 /min  TuraþieMotor (G28)
  0.0 %  PozPedalãAccel 
   0 01  0  Stare de lucru 
  52.2*C  Antigel- Temp. (G62)

09:41:29 Grup 003: RecirculareGaze
  861 /min  TuraþieMotor (G28)
  225.0 mg/cursa  RecirculareGaze (Prescris)
  220.0 mg/cursa  RecirculareGaze (mãsurat)
  78.9 %  Acþionare RecirculareGaze
Miercuri,29,Junie,2016,09:43:00:58797
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: 12.12.0.0
Versiune date: 20131030

 

 

 Asta este CO2 scris in certificat ?  220.0 mg/cursa  RecirculareGaze (mãsurat)

 

Eu am 184 CO2 in certificat....

 

Modificat de vasy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasy... eu zic ca deja postezi off topic - ce treaba au grupurile 001-003 cu problema ta de la pornire... si cu Co2 din certificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu ma gandesc ca daca are co2 mare inseamna ca nu lucreaza un injector bine si cresc noxele mai mult.Si dimineata bate in motor ceva pana ce se incalzeste motorul.

Cu pornirea ,daca incerc sa pornesc si nu porneste din prima, scot cheia si imping ceva parghie s-au ce are in locasul unde intra cheia langa volan ,acolo imping acel plastic asa usor inauntru ,dupa care apare ascris in bord  immo activat, apoi bag cheia de doua ori dar numai contact iar a treia oara pornesc, si o ia din prima.

  NU stiu de unde sa ma apuc ca vad ca am doua defecte,una cu pornirea motorului si alta cu Bataia la motor pana se incalzeste.

 thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic intai sa schimbi contactul ... dupa care vedem mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
T.R.C. PASSAT 2006

Salut  rog pe cineva daca poate sa ma ajute cu codurile de eroare de la masina personala.

 Am schimbat senzor ax cu came porneste mai bine, motorul parca nu e in regula ceva la el am facut scanare cu testeru si a iesit erorile:

Log-WVWZZZ3CZ6P152245-207460km-128909mi.txt

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica alimentarea si cablajul, la G40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!