Jump to content

Mk3 Cabrio VR6 - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Daca vrei doar sa cureti...cred ca este ok...la mine incepe sa plece vopseaua de pe jante :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu e inca ce trebuie, dar e un punct de pornire. Asadar, avem fuzete in 5 prezoane (fata-spate) compatibile cu planetarele vr6. Pe fata urmeaza etrieri de Alfa V6 (4 pistonase) impreuna cu discuri de 323 mm de Cupra R. Asta este varianta finala, care consider eu ca este cea mai buna dpdv costuri-eficienta. Pe spate... Inca nu stiu ce frane voi folosi, sunt la stadiul de documentare.

 

PS scuzati calitatea pozei, mi s-a stricat telefonul. 

image.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am dat drumu' la treaba

7112A6B6-B877-49D7-8F90-48BE201B8556_zps

E1B00C5C-D090-41D1-8A3E-5434CBF01782_zps

Vreau o combinatie de culori in setupul celei de mai jos, doar ca blue/beige. Caut intens interior.

3B3A7501-97B0-4E1E-8DCE-B51E946EE7ED_zps

 

Link către comentariu

Astazi am mai reusit sa fac una, alta. 

Am demontat toate cele 4 amortizoare, urmeaza sa le trimit la intarit. Am mai demontat in partea din fata etrierii, discurile si fuzetele. Urmeaza sa demontez si tamburii de pe spate, pentru a face conversia la discuri (piesele le am deja, dar intai vor fi sablate si vopsite electrostatic). Apoi, urmeaza sa scot si planetarele si evacuarea ca intr-un final sa scoatem motorul afara. 

E52B63E4-8E91-4412-BF6E-5EE0B029F761_zps

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Astazi a fost o zi si mai productiva. 

Am reusit sa dau motorul jos si partea din fata a evacuarii, apoi sa montez noul motor. Am facut asta ca sa probez timoneria, sa vad ce adaptari trebuie facute pentru ea. Nu cred ca am mentionat pana acum, cutia este de golf 4 V5 (bolt on), este mai rezistenta ca cea de vr6 oem si are rapoartele mai scurte. Totul este ok, nu trebuie facute cine stie ce modificari pentru timonerie, totul va arata perfect. Daca tot l-am montat, urmeaza sa leg si instalatia electrica, sa vedem daca e totul ok, apoi sa ascundem tot ce putem din compartimentul motor. Abia dupa ce e pregatit totul, dam motorul jos iar, sudat-pregatit-vopsit. 

4F677DE7-2FE3-4EED-9686-A7B499CF701C_zps

52145D58-418D-4AB8-BC8A-52543A995094_zps

54F40DBA-EAEC-4B0E-9DC9-83D3D13C0CEC_zps

68F42B2C-9AE6-4F4C-B952-C33FC94F2C00_zps

DD5C2D22-48C7-447A-8C5A-581DC40CBEC1_zps

Link către comentariu

Astazi am avut putin de lucru cu instalatiile electrice, insa intr-un final am reusit s-o scot pe cea de 1.6 si sa o montez pe cea de VR. Deocamdata doar presupun ca am legat totul cum trebuie. Maine vreau sa termin de bagat mufe in compartimentul motor, bagam niste antigel, apoi sa incercam sa pornim motorul ca sa vedem daca e totul ok. 

C3F70E2C-7E6D-4725-9E02-624BB28F2F79_zps

Link către comentariu

Spaghetti :)

Asta cum e - are imobilizatorul cutiuta separata, sau in ceasuri ca la G4?

Link către comentariu

Chiar ca spaghetti, doar ca deloc delicios :)) 

imobilizatorul este separat, cutiuta. 

Abia astept sa ii aud sunetul. De fapt, sa il auzim cu totii :D 

Link către comentariu

Bafta Rudi,e ceva de lucru acolo...fa un video cu "pipe delete" :D

 

Link către comentariu

Nu stiu exact la ce te referi prin "pipe delete", dar voi face un filmulet cand voi porni pentru prima data motorul pe masina mea. 

Link către comentariu

In ideea in care motorul daca il schimbi (faci swap) atunci nu o sa ai nici o evacuare la el si sa il pornesti asa fara > pipe delete-ish :D sa vedem daca dorm vecinii :))

 

Link către comentariu

Din pacate nu am avut azi timp sa il pornesc. Am reusit insa sa montez aproape tot ce mai trebuia pentru primul vruuuum, cel de proba: ceasurile (fara nu pornesti nimic), contactul, manetele, admisia de sus, clapeta de accelaratie + tubulatura filtrului de aer si ecu. Maine trebuie neaparat sa il pornesc!

69CC1F76-DFD8-4929-B2F3-F023AE045ABB_zps

Link către comentariu

Ieri am demontat tamburii de pe spate si am curatat suruburile care vor prinde data viitoare fuzeta, nu tamburul :D Inainte de montaj, toate piesele merg la sablat si vopsit electrostatic.

Deocamdata nu pornim nimic... Nu gasesc pompa de benzina. Nu stiu ce am facut cu ea cand luat-o de pe donatoare. Asa ca... Urmeaza sa vedem daca o gasim, daca e uitata in rezervorul donatoarei, sau daca cumparam alta. 

9A6FE799-8E62-4B2A-A095-596EAB5D875E_zps

C80521A2-D8DD-4CC4-8C29-7436119132E5_zps

Link către comentariu

Au venit si cele doua pachete mentionate mai sus. Dupa ce imi trece pauza (n-am voie sa merg cateva zile), merg sa montez pompa si intr-un final sa pornim motorul. Abia astept! O sa dau un etrier si o fuzeta fata la strung pentru a confectiona adaptorul de care este nevoie pentru montaj. Urmeaza discuri noi de Cupra R (323mm), dar si placute noi. 

462293B2-396F-4E11-9F75-00AC082326B5_zps

6A7211BA-A350-462F-A64B-DE17500C31F2_zps

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa cateva incercari de a porni motorul, am constatat ca nu primeste curent. Dupa cateva aruncari de priviri am descoperit ca pe masa mufei care vine in blocul de bobine, cumva a ajuns plus. Astfel, presupun ca blocul s-a ars asa ca am comandat unul nou, dupa codul de piesa. 

Ma costa 340 de lei si maine soseste. Foarte foarte curand ii vom auzi glasul :wub: 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Revin cu noi detalii, in special cu cateva schimbari destul de mari in ceea ce priveste proiectul. Pentru ca am gasit un interior potrivit, opurtunitate financiara foarte buna, dar alta culoare decat as fi vrut, am decis sa schimb putin fata masinii. Va fi neagra, cu interior negru de piele (pe care l-am luat deja). O sa merg pe ideea "simplicity is beauty". 

4E520EBC-87D0-42D7-93D5-A04AD2756683_zps

A98DF198-4660-4236-9DE9-6C148C6D1997_zps

Asadar, avem interior de piele neagra cu bancheta originala de golf 3 cabrio si scaune de audi tt + o nuca de audi tt ca bonus. Vreau prin topicul asta sa tin si contul banilor investiti, deci voi scrie cam toate sumele. 600 de lei + un drum dus-intors Mioveni. 

4CE3ADBD-05C7-4B4B-B30C-FE40DB9843EA_zps

D8D2EC26-55F3-44AE-802B-51A93DD26DC0_zps

2C2FD313-C600-4D97-8088-5083A0AB327B_zps

70A833C6-EFAA-4670-8FDA-CE92A1A10DE2_zps

O alta schimbare sunt jantele. Am renuntat la cele de audi full polish pentru ca m-am hotarat ca vreau sa fac ceva special cu adevarat, chiar cu pretul de a dura ceva mai mult pana se finalizeaza proiectul. Astfel, saptamana viitoare dau avansul pentru un set de OZ Futura in configuratie 17x8.5 cu 17x9.5. 

AE807B5E-0D73-44F3-8B58-5D0BAA91C660_zps

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Au intrat la pastrare in viitorul garaj al familiei. In curand va veni si masina aici, la pastrat, asteptand modificarile :D 

9FB9F736-A3D7-4FF7-BA56-DAFBA9CE4D0C_zps

Link către comentariu

Nu cred ca  e o idee foarte buna sa le tii invelite in folie de plastic. Pentru transport e ok, dar nu se pastreaza asa pe termen lung. Pielea poate mucegai destul de usor daca e expusa la putina umezeala rezultata din condens, produse de curatare/intretinere cu care a fost tratata sau diverse alte surse. 

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!