Jump to content

Tecar / Cardinal Motors


BD
 Share

Postare recomandată

Vopseaua cum a iesit? E vreo diferenta fata de cea originala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmiron

    7

  • godoroja

    5

  • bigman

    5

  • realpusky

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Distributie montata prost dupa metoda babeasca cu semn unde statea cureaua veche, fara scanari fara nimic. De evitat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai observat asta le-ai cerut sa scaneze, sa verifice avans, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sa va povestesc si experientele mele cu cei de la Cardinal Motors Constanta(Palazu)..

 

Eu am achizitionat masina cand avea doar 9 luni si 22.000km de la un tip care o cumparase de noua de la ei. 

 

Pe la 37.000km mi-a picat caseta de directie. Masina era inca in garantie asa ca m-am dus la ei. Am lasat-o timp de cateva zile pana m-au sunat s-o ridic. Factura a fost undeva pe la 4700ron, din care m-au pus sa-mi achit bieletele de directie, vreo 400. 

 

Cum am mai mentionat si in alte topic-uri dedicate, de mai bine de 4 ani am un tacanit la motor in acceleratie care insa de cand a aparut, a ramas constant, fara sa se amplifice in vreun fel. Prima data m-am dus la ei, sa vad care e treaba(masina nu mai era in garantie). A mers un tip de acolo cu mine intr-o proba de drum, a condus-o, ca in final sa spuna ca el personal, nu aude nimic anormal. Dar ca o s-o bage inauntru sa ii faca o verificare si sa o asculte si baietii. Evident, pe mine nu m-au alsat sa intru in service, langa masina, ca sa le pot explica si arata oamenilor exact ce si cum. Dupa vreo 15 minute, iese un mecanic si ma cheama inauntru. Ca sa-i arat ce face si cum caci ei nu aud nimic. La naiba, tacanea metalicc at se poate de clar, dar s-au facut ca ploua. Intr-un final, la insistentele mele, unul dintre ei a zis ca "da, parca totusi se aude ceva. dar nu ne putem da seama de unde provine. cel mai bine mergeti cu ea asa pana se strica ceva si apoi vom stii exact ce trebuie facut".  Am ramas mut...  

 

Evident, mi-au facut si o diagnoza(desi o facusem la bucuresti inainte sa ajung la ei si le-ams pus ca nu are absolut nimic iesit din comun) si m-au scuturat de 130 de lei. Pentru efortul depus de a se obosi sa-mi consume motorina cat mi-au alergat-o 10 minute, de a-mi face o diagnoza care sa-mi confirme ce stiam deja si pentru a ma indruma cu zambetul pe buze si f senini sa merg cu ea pana se strica ca altfel nu stiu ce sa-i faca!

 

Am preferat sa zic OK, sa achit, sa plec si sa-mi jur ca nu voi mai calca vreodata prin service-ul ala mizerabil, in cadrul caruia lucreaza numai oameni cu aere de profesionisti si maestri! Stiti si voi cum e proverbul ala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Pe astia parca I-a preluat Radacini :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare baieti. De curand a mai fost cineva pe acolo? Pe mine ma intereseaza daca imi face revizia cu piesele si cu uleiul meu ? Precizez ca masina a iesit din garantie, este adusa de afara si nu este "serviceata" la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am reparat o dauna (bara fata+aripa) la ei de curand. Au fost foarte amabili cu programarea si procedura daunei. Mi-a fost adus la cunostinta ca bara avea daune anterioare (niste zgarieturi la exterior si pe interior se vedea ca e reparata, probabil accident anterior). Am apreciat ca m-au informat foarte repede dar au luat ei decizia sa vopseasca integral bara chiar daca asiguratorul nu deconteaza asta, fara a ma informa in prealabil. Intr-un final motivatia a fost ca era inestetic sa o vopseasca partial. La final m-au taxat o parte din costul revopsirii, cu toate ca eu am reparat masina pe RCA-ul vinovatului.

Cand le-am semnalat ca nu e normal sa faca lucrari aditionale pe costul meu fara sa ma informeze in prealabil au inceput sa schimbe tonul si sa fie reticienti. Pe scurt "nu e treaba lor". Am aflat ulterior de la Asirom ca cei de la Cardinal nu au trimis o cerere de plata pentru diferenta de cost asadar am fost eu obligat sa platesc. Factura emisa stipuleaza "reducere vopsire", cost 250 lei. Suma de bani e chiar mica dar atitudinea lor lasa de dorit.

Ca sa nu mai spunem ca pe estimare mi-au trecut 3.9h manopera (de la 4 primeam masina de schimb) iar reparatia a durat 4.5 zile, la insistenta mea de a termina cat mai repede.

Per ansamblu eu am fost total dezamagit de atitudinea si procedurile lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!