Jump to content

Tecar / Cardinal Motors


BD
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

:lol:

Asa cum a scris si coelgul CostinM mai sus :

Autogrup = Skoda

Cardinal = Vw + Audi

Sunt 2 societati distincte cu conduceri si mentalitati diferite.

Recomand cu multa caldura Autogrup!!!

NU recomand nici dusmanilor Cardinal. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmiron

    7

  • godoroja

    5

  • bigman

    5

  • realpusky

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

hai ca ma bag si eu...la cardinal nu trebuie sa ajungi daca nu ai garantie.....eu am fost de multe ori la ei....firma la care lucrez au cumparat in mai multi ani masini de la vw. toate bune si frumoase cand se defecteaza ceva si trebuie sa repari since iti trebuie cont la BRD. de curand ama fost cu un vw caravel de anul trecut usa fata dreapata se inchidea foarte greu si usa glisanta nu se deschidea din interior...am fost la programare si mi-au spus ca dupa amiaza intra masina ca este aglomerat cu toate ca aveam programare...le-am spus ca telefoanele rezolva si asa sa intamplat...ma rog pentru reparat usa glisanta si chederul la usa pe fata a costat 5400.ron...preturile la schimburile de ulei filtre ,consumabile sunt exagerat de mari.....sunt multe alte servisuri in c-ta bune.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ralucabulandra

Salutare tuturor, in ciuda faptului ca ii cunosc nu am primit nici un fel de tratament preferential, mai mult, nici nu vroiam deoarece de plata nu scapam,asa ca am pretentia ca orice roman care munceste de behaie ptr ceva bani sa imi faca o lucrare pe masura pretului practicat, dar???, nu ii intereseaza si asta ma face sa fiu foarte furios,.....nu stiu cati stiu ca la bara stabilizatoare bucsele se vand cu tot cu inele, la CARDINAL MOTORS nu se procedeaza asa(ca deh,obiceiuri romanesti) bucsa de cauciuc este una cu pretul "x" si inelul alta, in fine,....imi face comanda pe seria sasiu si imi aduce bucsele imediat si platesc....dupa ceva vreme ajung la ei sa le monteze. Stupoare, pretul nu mai era acelasi pe care mi l-au spus prima data deoarece inelele mele nu se potrivesc cu bucsele "comandate" si ca trebuie sa le cumpar si pe alea care costa 70 lei/buc in plus,...si de aici am inceput sa fac urat, pai bine ma nene, eu vin aici la reprezentanta sa iau ceva original, sa fiu servit "ireprosabil" asa cum scrie pe factura si tu vrei sa ma furi pe fata??? ... imi bagi mana in buzunar doar ca arat a fraier?(eram imbracat la costum,cred ca m-au luat de guster cu bani de la taticu) la care asta de ce domne? Pai cum de ce, eu am comadat bucsele de pe seria sasiu nu ar trebui sa se potrivesca pe masina si cu inelele vechi? La care asta imi zice ca alea de pe masina mea nu se mai fabrica si daca vreau sa imi faca lucrarea va trebui sa le iau pe cele recomadate de ei nu ce vreau eu:))))) adica ei vroiau sa imi puna unele de golf IV 1.9 TDi care erau mai mari (cu un sant pe mijoc)decat cele de pe 1.4 16V (care sunt fara sant,drepte) ptr. ca asta aveau in stoc (mentionez ca nu au masurat nici o bara stabilizatoare) si credeau ca si-a gasit fraierul, nu era vorba de bani, ci de atitudine, au vrut sa ma prosteasca in fata !!! ....dupa care am fost in alta parte si s-a rezolvat, culmea ca mecanicul era fost angajat la Cardina Motors si si-a facut service de unul singur!!!...si alte povesti care m-au facut sa nu mai aduc nici o masina la ei ptr reparat,eu lucrez in asigurari si fac si daune, Cardinal Motors sunt niste necalificati (am amici care au lucrat acolo si asta mi-au spus cu gura lor, unii inca lucreaza sau se fac ca lucreaza mai bine zis:)))))

Modificat de ralucabulandra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ralucabulandra

revin, cele mai sus mentionate s-au intamplat acum 1 luna sau 1/2, ...altceva mai de actualitate, si anume 25.05.2009 am fost sa fac ceva la ei si sincer ma intreb de ce am facut asta, imi vine sa imi dau un par in cap!!!...in fine, mi s-a aprins martorul "check engine" de mai multe ori dupa care se mai stinge,...dupa ceva vreme s-a inrautatit situatia ca a inceput sa imi dea rateu la pornire, pun contact si dupa ce dau cheie se inneca. Am hotarat sa merg la ei.

Programat la 8:30 am fost bagat in seama abia la 13:10 dupa pauza de masa dupa care mi-au zis, "masina nu are nimic" :D))))

Incredibil, de parca eu m-am dus la ei ptr. ca nu aveam ce face acasa sau la servici:))))))

Cica: "asa imi zice calculatorul" le spun pai cum domne, de ce se aprinde in bord ala?.. "poate a acumulat niste gaze la motor,etc variante, dar de ce se inneaca? ridica din umeri si zice sec" chiar nu stiu" ASA RASPUNS LA REPREZENTANTA nu este de acceptat!!!! insist, poate bobina injectoare? la fel: nu stiu! sau poate nu-s bune bujiile...la care asta :"nu stiu domne ca nu eu ma ocup de masina ta:)))))) vai Doamne eram gata gata sa il plesnesc, zic pai atunci de umbli ma la masina mea?...nu mai comentez restul,.....am facut circ:))))) si nimic, SA IMI FIE INVATARE DE MINTE!!!

Concluzie: am fost jegmanit de 120 lei pe teste care spun ca masina nu are nimic, senzorul ala se tot aprinde in bord si se stinge cand vrea eeeeeel, si imi mai si face figuri la pornire, masina a plecat asa cum a venit numai ca am plecat mai putin cu 209 lei in buzunar, MAI ESTE CEVA DE ZIS?

nici la dusmani nu recomand acest service de incompetenti!

Modificat de ralucabulandra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Mai fratilor eu nu va inteleg! De ce va mai duceti acolo? Practica preturi foarte mari, sunt incompetenti, te trateaza cu SICTIR de fiecare data si sa nu mai intram in capitolul garantie. In privinata pieselor exista o gramada de importatori la care gasesti mult mai ieftin ca la ei. Daca e problema de garantie mai sunt in Constanta alte service-uri agreate de VW-Audi. Dupa 3 vizite la ei nu mai imi trebuie niciodata. Si alta chestie care nu o inteleg - de ce este mereu parcarea plina de masini ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:P :8: :D

Am facut acum 4 zile revizia la Cardinal Motors Constanta, in ideea ca masina este in garantie (acum are 50.000km).Am insistat in a schimba strict ce tine de garantie, adica uleiul+filtru de ulei.Astazi am fost la un alt service din Constanta pentru a schimba restul de filtre.Dintr-o mica neintelegere , cei de la service au schimbat din nou uleiul si filtrul de ulei+restul filtrelor(inca 550ron).Am ramas putin indignat din cauza neintelegerii cu ei,dar surpriza mare! Mi-au adus sa vad cum arata filtrul de ulei cica ,,schimbat'' de cei de la Cardinal.Uleiul neschimbat + filtru neinlocuit.Sunt penibili,demni de mila si incompetenti..

Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze in momentul in care s-au scos uleiul si filtrul.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare!

Nu doresc sa iau apararea Cardinal, dar la toate motoarele diesel, dupa prima cheie, uleiul se inegreste "instant"(si filtrul).Parerea mea este ca cei de la service-ul care a inlocuit a doua oara uleiul a cautat "sa se spele pe miini".Daca cei de la Cardinal au camere , le poti solicita sa-ti arate inregistrarea - dovada ca s-a inlocuit uleiul.Astfel vei trage singur concluzii asupra "tepei".Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

Se da masina: Vw Bora 1.6 benzina acum are la bord 105 000 km.

Toate reviziile efectuate doar la Cardinal Constanta.

Ultima revizie acum un an de zile cu schimbare distributie la 90 000 km, efectuata tot la ei.

Acum 3 zile s-a rupt cureaua de distributie in mers si motorul e varza.

Supape, pistoane, etc...

Masina ajunge tractata la Cardinal Constanta.

Acolo dupa ce omul le explica situatia, afla ca de fapt ei nu ii vor repara masina deoarece ei acorda garantie 3 luni pentru piese sau 18 luni pentru lucrare. :icon_thumright:

Ghinionul lui ca i s-a rupt cureaua dar au trecut deja cele 3 luni de garantie...

Omul incearca sa le spuna ca la respectiva lucrare i s-a spus ca lucrarea este garantata 60 000 km si ca de la schimbarea distributiei nu a efectuat decat 15 000 km.

Moment in care cei de acolo ii pun in fata actele de la acea revizie si pe care omul le-a semnat, fiind de buna credinta, fara sa le citeasca de la cap la coada.

Stupoare: 3 luni garantie pentru piese sau 18 luni pentru lucrare.

Scandal, amenintari cu OPC, etc, etc...

Rezultatul este ca a ramas si cu banii dati si cu masina stricata, asa ca acum va trebui sa-si repare singur motorul.

Sfatul meu pentru cei care aveti probleme la masina: NU incercati sa reparati nimic la Cardinal.

Riscati sa ramaneti si cu banii dati si cu masina stricata!

Si in plus: cititi tot ce vi se pune in fata spre semnare. TOT!

Pentru ca altfel veti ajunge ca si prietenul meu... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo dupa ce omul le explica situatia, afla ca de fapt ei nu ii vor repara masina deoarece ei acorda garantie 3 luni pentru piese sau 18 luni pentru lucrare. :)

Foarte tare. Asta probabil ca "justifica" pretul pieselor in reprezentante :angry: . In alta ordine de idei...cum au constatat ei ca, ruperea curelei s-a datorat piesei in sine si nu unei lucrari necorespunzatoare? Cum demostreaza acest lucru? :icon_thumright:

LE: ...sau, omul s-a dus in service cu piesele lui? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu stiu cum demonstreaza asta, dar asa cum am spus i-au pus actele in brate si l-au dat afara...

Parerea mea e ca la revizia anterioara nu i-au schimbat nimic la distributie si de-aia s-a intamplat asta.

Legat de preturi si practici la Cardinal...

Acum vreo 3 saptamani un alt amic a lovit un Touareg.

Mers la Cardinal sa-l repare.

Schimbat: capota, tragger, faruri, etc, etc..

Ajuns acasa trece pe la mine sa ne uitam un pic la masina.

Toate bune si frumoase, masina a iesit oarecum ok (cu mici probleme de vopsit - scame. scursuri, etc) DAR capota era de tabla, adica aftermarket.

La Touareg capota OEM e de aluminiu, iar asta e de tabla.

Mers la Cardinal, scandal, etc, etc.

Raspunsul lor: "si ce, ce are daca e de tabla? Nu va place cum a iesit masina?"... No comment!

Omul a jurat sa nu mai treaca pe acolo niciodata in viata lui. :icon_thumright:

LE:

Nu, omul nu s-a dus cu nimic al lui. Toate piesele au fost ale celor de la Cardinal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da masina: Vw Bora 1.6 benzina acum are la bord 105 000 km.

Toate reviziile efectuate doar la Cardinal Constanta.

Ultima revizie acum un an de zile cu schimbare distributie la 90 000 km, efectuata tot la ei.

Acum 3 zile s-a rupt cureaua de distributie in mers si motorul e varza.

Supape, pistoane, etc...

Masina ajunge tractata la Cardinal Constanta.

Acolo dupa ce omul le explica situatia, afla ca de fapt ei nu ii vor repara masina deoarece ei acorda garantie 3 luni pentru piese sau 18 luni pentru lucrare. ;)

Ghinionul lui ca i s-a rupt cureaua dar au trecut deja cele 3 luni de garantie...

Omul incearca sa le spuna ca la respectiva lucrare i s-a spus ca lucrarea este garantata 60 000 km si ca de la schimbarea distributiei nu a efectuat decat 15 000 km.

Moment in care cei de acolo ii pun in fata actele de la acea revizie si pe care omul le-a semnat, fiind de buna credinta, fara sa le citeasca de la cap la coada.

Stupoare: 3 luni garantie pentru piese sau 18 luni pentru lucrare.

Scandal, amenintari cu OPC, etc, etc...

Rezultatul este ca a ramas si cu banii dati si cu masina stricata, asa ca acum va trebui sa-si repare singur motorul.

Sfatul meu pentru cei care aveti probleme la masina: NU incercati sa reparati nimic la Cardinal.

Riscati sa ramaneti si cu banii dati si cu masina stricata!

Si in plus: cititi tot ce vi se pune in fata spre semnare. TOT!

Pentru ca altfel veti ajunge ca si prietenul meu... :tomato:

Din punctul meu de vedere acest client trebuie sa isi solutioneze problema in garantie.Sa solicite oficial un raspuns in ceea ce priveste cauza ruperii curelei (garantie- 18 luni de la data efectuarii lucrarii pentru defecte de fabricatie ale pieselor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am sunat la cardinal sa merg cu audi sa ii fac schimbul de ulei ... intreb cam ca ar costa - omu zice scurt aproximativ 1500 ron , cad jos ma ridic si mai intreb inca o data - cum domle 5l de ulei si un filtru - 1500 de lei ...da cat e uleiul, raspunsul a fost aaa numai ulei si filtrul? am crezut ca si celelalte filtre .. in acest caz doar 1000 ron, am cazut iar .. cand m-am ridicat , inchisese omul.

Am luat 5l de ulei cu 205 ron si 20 de ron la schimbul de ulei pe la buson cu operatia de demontat scut .

400% diferenta de pret si probabil nici nu schimbau ...asa cum am mai auzit ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

da. singurele standarde ridicate, cardinal motors constanta, le au la preturi. uite si patania mea..

Masina parcata in curte. un passat. Cineva imi arunca peste poarta niste pietre pe masina.. ( nu am inteles niciodata de ce) . asta se intampla acum cca 2 ani.

aveam casco la tiriac. pagube: plafon usor indoit intr-un singur loc, parbriz spart si capota zgariata.. ca sa imi iasa treaba bine optez pentru Cardinal Motors Constanta eu fiind din Tulcea.

Vine platforma de la Constanta si pleaca masina.

eu ii fac poze inainte de urcarea pe platforma. la termenul precizat plec de dimineata la Constanta plin de speranta sa imi iau masina.. ma uit pe acte 50 milioane (vechi). :biggrin:

.ok.. asigurarea plateste.

baiat fin fiind nu merg cu mana goala la seful de service de atunci ( vad ca acum nu mai este) ci merg cu niste icre dat fiind faptul ca orice roman este sensibil cand este vorba de masina lui. ok. acum sa imi iau masina.. ma uit la ea ...dumnezeule ce vopseala.. masina bleumarin daca o vopseam eu iesea mai bine..

dar nui nimic.. problema cea mare este ca aripa stanga fata era lovita cu vreo usa ceva . lovita dar numai la nivelul vopselei..avea o dara alba. nu era indoita. aici gata mi sa pus pata!!!!

fac scandal seful da telefon cuiva si spune: asa a venit masina. cand au auzit ca am poze cu ea la urcarea pe platforma se lasa si imi zice sa vin pe la ora 16 ca o vor rezolva..

service-ul repectiv nu este in oras..eu unde sa merg? ca am venit cu un microbuz pana acolo...

si frig pt era in luna ianuarie. noroc cu paznicii ca erau baieti de treaba si m-au primit in ghereta lor. vine si ora cand este gata masina.

doamne probabil ca au facut-o cu draci pentru ca mi-au gazat farul.

ba mai mult dopurile ce acopera piulitele de la braturile stergatoarelor nu mai erau.Ce sa mai spun era aproape sfarsitul programului. Vad un baiat prin curte ii dau 10 lei merge si imi aduce alte dopuri (probabil si ale mele plecase la fel) .

satul de frig si de nervi am plecat cu masina acasa. la scurt timp am vandut masina. am luat alta argintie.acelasi model.

masina luata avea o zgaraietura pe bara spate. am rezolvat-o la service-ul Dacia local de nici fabricantul nu poate sa isi dea seama daca am vopsit bara sau nu..

de atunci evit "reprezentantele" .

vineri 18.decembrie 2009 merg la prima revizie cu o masina de la munca ( vw t5) la Galati. va voi spune cum a fost.

Experiente neplacute am avut si cu Autocomo dealer si service Fiat.. eu unul evit Constanta.

Am avut parte de experiente placute cu service-ul fiat Galati ( Fotache parca) din aceasta cauza merg acum la Galati.. sa vedem.. ca solutie cred ca reclamatiile ar trebui sa ajunga in Germania.. folositi google translate pentru a le scrie in germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum un an de zile am avut si eu probleme, fapt pt care m-am dus la "Doctori". :) Rezultatul: pt faptul ca la un golf 5 trebuiau schimbate bujiile mi s-a zis ca motorul merge in 3, si ca trebuie schimbat. :o varianta lor: cumpar motor nou, sau imi evalueaza motorul vechi si platesc diferenta. Varianta mea: iau masina, ma duc la Tracom, iau 4 bujii = 100 lei, ma duc la un service, din auzite, si cu alti 30 lei rezolv problema. Total e simplu de calculat. Asadar, daca reprezentanta zice ca ati facut pana, posibil sa va vopseasca masina.. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) :) :D

Am facut acum 4 zile revizia la Cardinal Motors Constanta, in ideea ca masina este in garantie (acum are 50.000km).Am insistat in a schimba strict ce tine de garantie, adica uleiul+filtru de ulei.Astazi am fost la un alt service din Constanta pentru a schimba restul de filtre.Dintr-o mica neintelegere , cei de la service au schimbat din nou uleiul si filtrul de ulei+restul filtrelor(inca 550ron).Am ramas putin indignat din cauza neintelegerii cu ei,dar surpriza mare! Mi-au adus sa vad cum arata filtrul de ulei cica ,,schimbat'' de cei de la Cardinal.Uleiul neschimbat + filtru neinlocuit.Sunt penibili,demni de mila si incompetenti..

Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze in momentul in care s-au scos uleiul si filtrul.

Nu stiu ce s-a intamplat de fapt acolo deci nu vreau sa spun ca cineva nu are dreptate. Ideea e ca la un TDI uleiul se innegreste imediat dupa prima pornire. Nu se poate judeca schimbul uleiului ca fiind recent sau vechi prin simplu privit al culorii uleiui din baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • 1 month later...

E adevarat ca o duc rau. Am fost azi la ei sa dau o comanda pentru un necesar de piese. Initial acum o saptamana mi s-a spus sa vin cu un avans pt comanda, restul dupa inlocuirea lor. Azi, mi-au cerut intreaga suma, motivul?! - o ducem rau cu banii - nu ne mai livreaza nimeni piese daca nu achitam integral. Asa ca am renuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , trebuie sa duc masina la serrvice pt zgarietura din poza atasata . Ce service imi recomandati Cardinal Motors CT sau Auto Grout Constanta Sud ? Masina este noua , are 3 saptamani , este in leasing si am casco la allianz tiriac .

post-97600-0-56755200-1337845957_thumb.j

post-97600-0-73604100-1337845977_thumb.j

post-97600-0-39167100-1337845991_thumb.j

post-97600-0-80088800-1337845995_thumb.j

Modificat de guesswho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Are vreun coleg experiente mai recente cu cei de la cardinal pe partea de tinichigerie? Am gasit o portiune destul de mare de rugina la capota ( 5-6 cm lungime si 1-2 latime ) si teoretic ar trebui sa fie acoperita de garantia lor anticoroziune ( 10 ani ).

Modificat de realpusky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

740 RON - schimb de ulei. O sa merg saptamana viitoare si revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara, dar ce-i face de banii aia? Orice service iti poate pune stampila in cartea de service, mai ales ca e operatiune banala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa belele cu ultima masina, am zis ca prefer de acum incolo sa merg la reprezentanta. Oricine poate sa iti puna stampila pe cartea de service, dar nu poti sa zici ca se ia si in considerare de la oricine. Plus de asta, e cam cel mai bun pret care mi sa dat ( la reprezentante, ca pe la serviceuri din spatele blocului stiu ca scapam mult mai ieftin ). Masina are carte de service de la primul km, tot ce sa facut a fost facut in reprezentanta si am de gand sa continui asa. 

 

Pe langa schimbul de ulei va trebui sa rezolv si o problema cu o bucata de rugina care nu ar avea ce cauta acolo.

Modificat de realpusky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina o rezolvi pe garantia anticoroziune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ramas sa o verifice un responsabil cand merg iar la ei. In pricinpiu mi sa spus ca da, cu conditia sa fie dinspre interior spre exterior si sa nu fii fost revopsita partea aceea. Sincer sa fiu in documentatie nu am vazut criterii de genul pentru a beneficia de garantie...dar cum nu ma influenteaza, pentru ca la mine rugina este sub capota nu am insistat.

Modificat de realpusky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In caz ca mai intereseaza pe vreun coleg. Am fost la Cardinal, am facut schimbul de ulei. Ca impresii, pot sa zic ca a fost foarte ok. Baietii atenti cu masina, husa pe volan, scaun si schimbator. La motor sa umblat cu atentie, foarte curat. Au facut si o verificare a masinii, totul e ok. Urmeaza sa revin pentru uleiul si filtrul la DSG. In concluzie, recomand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!