Jump to content

Golf mk4 1.9 AJM, my dream!


Vise01

Postare recomandată

Cum ar fi ledul ala care atarna la picioare de 3 luni si de fiecare data cand ma urc la tine, iti zic sa il faci si imi zici ca ti-e lene? ala?

Apropo, beton scaunele <3 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Mai las câteva poze cu scaunele, după ce au venit de la spălat. Sunt fresh :)

edfd0bf0a3.jpg

edff0d87bb.jpg

ee009e1490.jpg

In spate lipsea o tetiera, cea din mijloc, și am pus una ce o aveam în plus, sa fie, pana găsesc altceva. Nu am apucat sa caut pe forum, dar e greu de montat încălzirea? Nu sunt habarnist, în principiu dacă am schema ma descurc. Mai am nevoie de altceva în afara de butoanele de la încălzire cu tot cu mufe, pe lângă scaune? 

Link către comentariu

Rezistente ai ?,citeste pe aici.Fain interiorul,spor.

Link către comentariu

Te rugam totusi sa faci un efort si sa cauti pe forum. Nu astepta mura-n gura.

Multumesc.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata și scaunele! Sunt impecabile, curățate și întărite unde a fost nevoie. Nu am nimic de reproșat. Urmează sa leg și încălzirea :D

af924d1e4a.jpg

af9490cfd5.jpg

af97b31ea4.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

A trecut umpic de cand n-am mai zis nimic pe aici. Am avut unele probleme si nu prea mi-a mai stat capul la forum, dar revin cu un update.

Ideea e ca nu am stat degeaba vara asta, asa ca hai sa va arat ce am facut:

Am refacut sigla de pe spate pentru ca era decolorata 

d7d48d68c3.jpeg

 

Am pus cauciucuri noi, mai trase, pe fata si am scapat de frecat. Sunt 215/40/18 si jantele au 9,5j.

d7d4edd45b.jpeg

Aici i-am facut revizia si am incercat sa ridic usa de la sofer, pentru ca s-a lasat, dar nu inteleg de ce a rezistat doar 2 inchideri, apoi a cazut la loc. O sa mai incerc si alta data pentru ca, dupa cum se vede, e ceva de demontat.

d7d546cad2.jpeg

 

Aici i-am schimbat caloriferul de caldura, cred ca una din cele mai complexe operatiuni pe care le-am facut singur. A durat 2 zile.

d7d4ecb0b9.jpeg

Am reconditionat jantele

d7d59c62b4.jpeg

d7d5769c83.jpeg

Si mi-am facut un suport pentru ceasul de boost, din fibra. A fost prima data cand am lucrat cu fibra si consider ca mi-a iesit ok.

d7d5d12491.jpeg

d7d5f15fff.jpeg

d7d53ace12.jpeg

 

 

Link către comentariu

Felicitari de munca depusa,ceasul arata ok,doar ca e putina intunecata poza.

Bafta in continuare,masina arata bine pana acum!

Link către comentariu
  • 1 year later...

@Vise01, iti zic si aici, inca regret pentru ca ai renuntat la fitmentul ala.. daaar in acelasi timp, te inteleg. Imi sustin ideea in continuare ca ideea de static cu fitment si nebunii nu e pentru o masina daily. Cred ca toti care trecem prin asta, la inceput suntem Gică Contra si vrem sa demonstram ca se poate.. dar dupa un timp ajungem la aceeasi concluzie. Singura solutie daca vrei sa fii low la o masina daily, este airride-ul si atat.

Sper ca intr-o zi sa vad si Golfu pe perne, sa te tii de planu ala al tau :D

iar cat despre partea cu caii... eu zic sa nu faci greseala mea :)) adica gandeste-te bine bine ce power vrei, si ia-o pe rand. Nu cum am facut eu... odata 165, dupa 221, dupa 232 dupa 295 dupa 301, ca bagi bani in piese pe care nu ii scoti inapoi. My personal advice, 2260vk si AL-uri. Evacuare ai, faci un downpipe mai mare, mai un fmic cu traseu, ambreiaj, senzor map, evident turbo si inj. Si faci un 240 250 reali. Si acolo te opresti. :D

P.S. Te astept pe la Timisoara, dar de data asta, fara glume gen, "baiatu, a ta e Skoda gri? hai afara ca ti-am lovit masina" ca nu pica bine la inima :))

Link către comentariu

Pe de-o parte și mie îmi pare rău că nu mai am fitmentul... Arăta într-un fel... Dar pe de altă parte mașina e mult mai funcțională, și momentan asta mă interesează.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salutare, din dupa aproape 5 ani de golf apar si veștile proaste si am nevoie de un sfat din partea voastră, mai ales daca ati întâmpinat aceeași problemă.

În drum spre casă mi s-au rupt câțiva dinti de pe distributie, drept urmare s-au întâmplat niste chestii prin motor. Momentan nu stiu care sunt daunele, maine ma apuc de demontat si imi pot face o idee.

Ideea e ca vad doua variante de rezolvare a problemei, în ambele cazuri mare parte din manoperă o sa o fac eu si un prieten.

Prima varianta ar fi cea in care cumpăr un asz fara anexe si mut pe el injectoare turbina, senzori, etc

Prețul unui motor chel e undeva la 1000 de lei la care se adaugă distributie ulei si eventuale garnituri sau piese incompatibile de pe vechiul motor.

Un dezavantaj aici ar fi ca nu stiu ce cumpăr si exista riscul in care iau un motor care nu functioneaza bine si cere alta investiție.

A doua varianta ar fi sa refac chiulasa mea, sa schimb supape,  scaune si tot tacâmul, si asta imi convine pentru ca la final o sa am motorul meu care era in stare buna dpdv consum ulei/antigel etc.

Aici apare nedumerirea mea, pentru ca unii oameni imi spun ca refacerea chiulasei ar costa in jur de 7-800 de lei, alții imi spun ca ar fi undeva la 1500-2000 De lei in eventualitatea in care chiulasa nu a crăpat. 

Ideea e ca si bugetul e destul de restrâns, din pacate, dar asta e studenția :)) , deci sunt cumva interesat de varianta mai de buget.

Întrebarea mea e daca cumva a mai refăcut cineva chiulasa in urma ruperii distribuției si cam ce costuri au fost? 

Link către comentariu

Imi pare rau de ce s-a intamplat, dar te rog sa ai in vedere ca in aceasta arie nu se cauta rezolvari la probleme tehnice.

Multimesc pentru intelegere.

Link către comentariu
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Golful a fost vandut si m-am pricopsit cu ceva turbo, pe benzina. Intrati la postarile mele si gasiti topic in Masina Mea. :D 

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!