Jump to content

Golf 4 1.9 ASZ


blordc

Postare recomandată

Un nou membru a intrat in familie, fiind un Golf 4 motor 1.9 ASZ, 131cp, ca dotari cele de highline. Masina e nascuta in 2002 si nerulata in RO. Are primul rand e numere rosii si va trebui sa treaca prin RAR. Are cineva idee cam cat ma va ajunge taxa, pe carte fiind trecuta ianuarie 2003. Acum o sa am o gramada de lucru la masina si multe investitii de facut. Are aprinse placutele frana fata, trebuie schimbate(ce maker sa cumpar?). Apa sta cam la 65 grade aici trebuie investigat, presupun termostatul(un sfat si aici ce maker?). Cureaua de distribuite trebuie schimbata ca nu am idee cand a fost schimbata ultima data, cumva trebuie si pompa de apa sau nu? 

Am comandat uleiul Motul 5W40 Specific, Motul antigel G12, Motul lichid frana 5.1,  filtrele toate pe Mahle. Ramane restul de mai sus, astept pareri pt a le comanda. 

E programata saptamana viitoare la doctor pentru a fi verificata complet.

Am adus-o din tara si in starea care e a facut 500 km si a mers foarte bine tinand cont ca cine stie cand a avut ultima revizie facuta. Ce m-a uimit e cutia avand rapoarte lungi la 130 km/h are 2300 ture, la 95km/h are 1600 ture(o sa incerc sa evit aceasta turatie pentru ca sunt sanse sa se duca turbina din cate am inteles fiind subturata) si consum de 5.8/4.4 la aceste viteze.

3271.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. Pe plan mecanic, se schimba tot kitul de distributie, inclusiv pompa de apa. Pentru discuri si placute poti merge pe TRW sau ATE (TRW-urile lasa cam mult praf pe jante), iar termostatul cumpara-l pe original. Oricum piesele sunt destul de ieftine comparabil cu alte modele/marci.

Link către comentariu

Sa-l stapanesti sanatos!

La placute as merge pe Pagid, Textar, Ferodo Premier sau chiar originale, nu e mare diferenta de pret.
Kit de distributie gasesti cu tot cu pompa de apa (Contitetch, INA, Gates), iar termostat Behr, Mahle sau Wahler.

Spor la treaba!

Link către comentariu

Wow, parca vad masina mea cand am cumparat-o :wub: S-o stapanesti sanatos, sa te poarte cu bine pe toate drumurile. 

La mine taxa (asz 2002) a fost 1000e fix, dar din cate am auzit acum ar fi mai mica, undeva la 700-800. 

Legat de cutie si turatii, si mie imi place foarte mult faptul ca are rapoarte lungi, dar in acelasi timp ma feresc rau de turatii mici... Imi dau seama cand e sub 1700 de ture ca nu se simte bine. 

Kilometrii kilometrii, cati kilometrii are?

Link către comentariu

Multumesc pentru urari si sfaturi.

Am luat placute fata TRW si maine trebuie sa sosesca si lichdu de frana iar pe seara sper sa fie pe masina. 

209000 km scrie in bord insa nu stiu daca sunt reali. Motorul merge foarte bine pt varsta ei si asta m-a incantat foarte mult. Am observat si eu ca minim cam 1800 ture ii place insa eu am incercat sa o tin in jur de 2000 ture, insa e cam greu cutia avand rapoarte  lungi.

Problema e ca la mine, pe cartea de Italia e trecuta 09 Ian 2003 si acum sa vedem cum o sa iasa masina plus nu stiu cat e valoarea CO2 (140 sau 146) ca pe carte nu scrie. Am facut cateva variante pe siteul ANAF si imi iese cel mai bine daca era din 2002 si cu valoarea de 140 aproximativ 523 euro. Cel mai scum dau si eu 971 euro, 2003 cu 146.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Masina a primit toate filtrele, uleiurile si lichidu de frana noi. Am mai schimbat discuri spate TRW ca erau destul de subtiri, planetara stanga care era terminata cu una SH dar buna, EGR care avea o membrana sparta, tot SH dar bun deocamdata o sa urmaresc sa vad daca curge. Urmeaza si restu, kitul de distributie inca nu stiu marca(Conti sau OE) cu pompa de apa(HEPU cred ca va fi), inca mai caut. Termostatul care se inchide cand vrea el, care a fost deja comandat pe OE plus antigelu care l-am cumparat deja.

Link către comentariu

Cam astea au mai ramas de schimbat la masina si va fi ca noua, majoritatea le am insa mai astept cateva sa vina.

1.       Kit distributie+pompa apa – Hepu
2.      Discuri spate TRW
3.       Burduf interior planetara fata stanga, dreapta
4.       Termostat – OE                 
5.       O-ring sonda apa
6.       Aparatoare noroi fata stg 
7.       Aparatoare noroi fata dr
8.       Laterala stg. Scut motor
9.       Laterala dr. Scut motor
10.   Ulei cutie pe original    
11.   Antigel nou motul
12.   Scut motor – METALIC
13.   Furtun apa flansa – calorifer            
14.   Garnitura pompa tandem – OE             
15.   Lampa numar spate dreapta 
16.   Flansa apa 
17.   O-ring sonda apa – Febi                 
18.   Garnitura buson umplere ulei – OE         
19.   Garnitura baza antenna-plafon – OE       
20.   Set bucse punte spate – Lemforder
21.  Pivot stg. Fata – Lemforder
22.   Flansa amortizor fata cu rulment      
           

Modificat de blordc
Link către comentariu

Cam asa arata inainte si dupa schimbarea discurilor pe spate.

 

Azi a venit si ultima piesa din puzzle si anume kitul de distributie cu pompa apa Hepu si ceea ce ma bucura e ca in kit cureaua e conti.

WP_20160618_14_34_27_Pro1.jpg

WP_20160618_14_54_37_Pro1.jpg

WP_20160623_15_33_27_Pro1.jpg

WP_20160623_15_32_56_Pro1.jpg

Link către comentariu

Azi am facut si interiorul complet la spalatorie (spalarea tapiteriei) si a primit un set de covorase Petex, poza este inainte de curatenie.

WP_20160623_11_46_38_Pro1.jpg

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A venit si Anafu cu taxa golf 4, 1.9 ASZ 131cp, 2003, CO2 =146 si se ridica la 663 Euro, asta e o sa o platesc si sper sa o recuperez in timp. A mai ramas sa o inscriu si o sa fim cu numere negre in viitorul apropiat.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Dai bine, stai linistit. Daca cumparai masina acum 2-3 ani, dadeai taxa 1000. Insa mi se par noxele cam mari. Mie mi-au iesit 138g. 

Link către comentariu

Atat au bagat cei de la RAR ca fiind noxele pentru modelu asta.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata in cele din urma a venit si certificatul de imatriculare si masina are numere negre. Nu stiu ce sa iti zic cu noxele cum se aplica la noi legea dupa cum se stie orice e posibil. Dupa schimbarea distributiei se pare ca mi-a crescut consumul iar la relanti aveam 0.8-0.9. Am fost la mecanic si acum e undeva la 0.6-0.7 si normal ca a mai scazut. Am si pc cu cablu insa el nu avea si am facut din cateva incercari insa cred ca ii mai trag o vizitca sa imi regleze cum trebuie, adica 0.6 cica ar fi pentru motorul nostru(avansul 0.0 pe pc). Asta dupa ce am gasit un topic dedicat aici pe forum si am vazut cam care ar fi valorile.

Link către comentariu

Diesel?! How could you...? :rolleyes: 

S-o stapanesti sanatos omule. Si spor la treaba! 

Link către comentariu

Nu aveam prea multe masinute cand eram mic :) .

Multumesc la fel, cu tot cu imatriculare am ajuns la 4700 euro, cam mult nu ma asteptam insa avand in vedere cam am schimbat destul de multe piese la ea zic ca am iesit bine si stiu ca e facuta ca la carte cum de fapt ar fi trebuit sa o si cumpar.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am schimbat si cauciucurile ca sa fie o treaba ok si pentru iarna. Michelin Cross Climate XL, 205/55 R16 94V, impresii foarte bune pana acum. Am franat foarte tare pe uscat la 11 grade si nu a intrat deloc ABS ceea ce e foarte bine.

Link către comentariu

Am reglat si eu avansul de cateva ori, am postat in aria dedicata rezultatele aici. De la consum marit la inceput am ajuns la consum acceptabil pentru oras 7-8 pentru mers fara menajari.

Link către comentariu

Am mai schimbat si flansi amortizor spate ca trancanea putin la gropi acum e ok. Burdufurile directie le-am schimbat ca erau crapate si riscam sa am probleme mai tarziu. Si un EGR la mana a doua cu 100 lei de la dezmembrari ca originalu arunca destul de mult ulei afara. Acum am terminat cam cu tot ce era de schimbat, sper sa nu mai apara ceva neasteptat.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!!

Citisem prin ziare ca in CT poti sa iti inmatriculezi masina fara sa mai platesti taxa. Nu a mers? Separat de discutie rezonez la achizitia unei masini care consuma 7 8 in oras : ) 

Sper sa ne vedem data viitoare cand ajung la mare sa mi le arati.

Modificat de cartman11
Link către comentariu

Multumesc, pai sa imi zici cand vrei sa vii si o sa imi fac timp sa ne vedem. Eu am platit deja timbrul si masina e imatriculata pe RO, o sa imi depun dosarul pentru recuperarea sumei.

Si cu GTI ul am scos 8.4 zilele trecute cand am mers batraneste, insa nu se intampla des :)

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu am poze cu interiorul insa scaunul soferului pe sezut are cateva fire agatate in rest arata bine iar plasticele sunt cam tocite,in special cel de la usa soferului.

Link către comentariu
  • 4 months later...

Am avut o problema care a fost remediata, insa nasol sentimentu sa ramai fara servofrana. A trebuit sa schimb tulumba servofrana. Pe langa asta masina merge si trage frumos.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 3 months later...

Masina a facut un an si trebuie sa ii schimb uleiul si filtrele aferente, tot pe Motul o sa merg, din pacate a facut doar 2500 km ca se merge mai rar si doar in oras. Motorul si cutia asta m-a impresionat de fiecare data cand conduc masina.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!