Jump to content

Metrotehnica Bucuresti


alex
 Share

Postare recomandată

Salut,

Stiti ceva de vopsitoria de la metrotehnica? Cum este? Intentionez sa fac o vopsire compelta a masinii si schimbare de parbriz.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna trecuta am avut de reparat + vopsit aripa dreapta spate la Fabia. Au lucrat ok, nu se cunostea diferenta intre partea lovita si restul masinii si au terminat mai repede decat ma anuntasera initial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

N-am mai fast de anul trecut pe la ei..peste cateva zile va scriu cum a fost ultima mea vizita in service-ul lor, ok.?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
alexanderdj

Hai ca revin eu cu feedback sa mai invii topic-ul asta din moment ce am mai trecut pe la ei.

Anul trecut prin noiembrie cred, am avut de reparat aripa dreapta spate care era indundata binisor si de retusat bara spate. Toate astea se faceau pe Rca de la Asirom la acea vreme daca nu ma insel...

Ce pot sa cer mai mult? am lasat masina parca marti-miercuri si peste 2 zile m-au chemat ca e gata si am facut si o renumita diagnoza cu Vas-ul. Singurul regret pe care-l am la acest moment e ca nu am schimbat sonda lambda anul trecut cand mi-o dadeau pe original cu vreo 200 de lei mai ieftin...

Pe partea de tinichigerie a iesit foarte bine si atmosfera de-acolo parca s-ar fi schimbat mai in bine fata de 2009-2010, dar n-as putea spune exact de ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Azi am ajuns la Metrotehnica pentru revizia 2 la masina mea si deoarece am fost prima data la ei, voi posta impresia de acolo.

Cerand pe mail oferte pentru revizie de la cateva service-uri, de la Brady nu am primit nici un raspuns, iar intre Avia si Metrotehnica, oferta de la Metrotehnica (in 2 variante) a fost mai buna. In prima oferta, Metrotehnica nu a inclus filtrul de motorina considerandu-l ca nu e necesar, iar in a doua oferta, la solicitarea mea, au pus si acest filtru (ca sa pot compara cu oferta Avia care avea filtru de motorina).

Dar azi, in service, consilierul service mi-a aratat intr-un normativ ca filtrul de motorina se schimba obligatoriu la 30.000 km. Pana la urma, am trecut peste aceasta neclaritate si am decis sa schimbe toate filtrele, inclusiv cel de motorina. Sa fie bine ca sa nu fie rau :))

Referitor la lucrarea efectiva, revizia a inceput mai tarziu decat era programata (service-ul fiind cam aglomerat datorita spatiului mic pe care il au), dar mecanicul (Iulian) s-a miscat bine si a lucrat curat si atent, iar la final am primit si print-ul cu rezultatele diagnozei. Tragand linie, ma declar multumit si probabil voi reveni si la anul :)

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Nu cred ca am postat vreodata vreun review online la un service auto, dar am decis ca de data asta sa o fac pentru ca experienta cu Metrotehnica a fost chiar ok.

Problema: masina din semnatura (Passat B8, 2.0 TDI 138.000 km) prezenta un scartait in zona distributiei. 

Am dus masina la metrotehnica, unde au investigat timp de 2 ore. Au ajuns la concluzia ca vinovata e chiar cureaua de distributie (problema oarecum cunoscuta in aria Passat B8). Insa inainte de a da verdictul, cei de la service au verificat daca nu cumva problema e cauzata de alteceva (ex: pompade apa care ar putea pierde antigel, acesta scurgandu-se pe curea; intinzator etc). Nu era nici o alta problema in afara curelei.

In alta zi am dus masina la ei pentru schimbarea distributiei (evident, am decis sa schimb intreg setul de distributie). Dupa efectuarea acestei operatiuni, zgomotul a disparut, masina merge ok.

Odata cu schimbul distributiei am facut tot la ei si schimbul de ulei, filtre.

 

Pro:

- investigheaza temeinic inainte de a se apuca sa schimbe o piesa (nu sunt doar niste "schimbatori" de piese);

- esti informat periodic in legatura cu stadiul lucrarilor, de catre consilierul de service;

- toate operatiunile efectuate de ei sunt trecute in cartrea de service si apar si in baza de date VAG; primesti si factura;

- preturile un pic mai mari dar comparabile inca cu cele ale service-urilor de cartier (dupa calculele mele bazate pe operatiunile efectuate la ei in service, comparativ cu cateva service-uri "de cartier" la care am mai fost), insa ai toate celelate avantaje de mai sus.

Exemplu: manopera schimb ulei + filtre (ulei, combustibil, aer, polen) 150 de lei; la un service no-name plateam cam 120 de lei manopera pentru aceleasi operatiuni. Manopera schimb distributie: 450 de lei. Preturile contin TVA.

- poti folosi piesele procurate de tine, nu trebuie sa le comanzi neaparat prin intermediul lor, la pret de reprezentanta

 

Contra:

- nu poti sta langa masina, comunica direct cu mecanicul;

 

Per total, sunt multumit atat de lucrarile efectuate cat si de pretul platit pentru ele. Cred ca voi reveni la ei pentru reviziile tehnice ce vor urma + alte probleme (care sper sa nu existe :D )

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!