Jump to content

Passat B6 2.0TDI/170BHP BMR


System609
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am deschis alt topic pentru ca nu am gasit nimic cu cumulul de probleme pe care le am, ilustrate intr-un singur topic si ceva imi spune ca sunt legate intre ele.

Am un Passat B6 2.0TDI / 170BHP din 2006, fabricatie Septembrie 06. Codul motorul BMR implicit are si DPF.

Dimineata cand o pornesc am o vibratie puternica la relanti, puternica insemnand ca tremuri tot, stand in masina. Intensitatea vibratiilor scade pe masura ce motorul se incalzeste.

Fum negru cat sa-mi pun si in cap. La fel, intensitatea fumului scade pe masura ce motorul se incalzeste.

Mai nou, la rece, pana ce motorul sa ajunga la 90 grade, la turatii mici, pana in 1500-2000rpm, ( treapta intai si a doua ) imi da in nas, rau.

In momentul cand masina se incazeste, vibratiile aproape ca dispar, de dat in nas, nu mai da deloc, si fumul e in parametrii, (slab spre inexistent). Si merge foarte bine, de parca nu are nici o problema. Trage foarte bine, nu se simte nici un fel de pierdere de putere, absolut nimic.

Am fost cu ea la toate service-urile autorizate posibile, nimeni nu a putut sa gaseasca nimic, A fost pusa pe tester, in stationare cat si in mers, nu s-a gasit nimic. Singura eroare care a fost gasita era legata de incazirea auxiliara pe care masina nici macar nu o are. 

Service-ul a fost facut acum mai putin de 1000km, toate consumabilile au fost BOSCH si au fost schimbate de mine personal ( filtru de aer, motorina, polen). I-am mai schimbat si debitmetru de aer ( dupa care a fost verificat si functioneaza in parametrii) si EGR-ul ( noi ). Nivelul de incarcare al DPF-ul momentan este 0%.

Din punct de vedere electric masina nu are nimic masina sau nu pare sa aiba nimic, altfel se vedea pe tester. Injectoarele au fost date jos si verificate, nu au nimic. Pur si simplu nu mai stiu ce sa mai verific si ce sa mai schimb. Banuiesc ca ar trage aer fals pe undeva, vacum? sau vreun furtun spart/fisurat. Tot ce am putut sa verific fara sa demontez prea multe, am verificat. Voi ce parere aveti?

Imi este foarte draga masina si nu as vrea sa scap de ea, dar credeti-ma ca sunt momente cand as vrea sa o dau de copac.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia oncearca sa-i schimbi sonda de temperatura de pe motor...am inilnit o problema similara pe un Altea.Pe test nu apare nicio eroare..deoarece sonda transmite informatii cu privire la temperatura motorului...dar sunt eronate...chiar daca se incadreaza in plaja de temperaturi admise.Cumpara sonda pe original...Hella..nu te chinui cu AM.Nu sunt bune cele AM.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si la problema asta, dar am urmarit evolutia temperaturii data de senzor cu VAG COM-ul. Dar cresterea e exponential uniforma si se opreste la 89 grade. Daca ar fi ceva in neregula cu senzorul nu cred ca se oprea la 89 grade si cel putin fluctua, lucru care nu se intampla. Dar in lipsa de alte idei o sa o schimb, dar ma indoiesc ca asta ar fi problema.

Ce mai banuiesc este senzorul de citire a turatiilor dat de arbore. Dar nu am nici un fel de informatii despre el, si care ar fi simtomele cand este dus sau pe duca.

Modificat de System609
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea putine informatii. Fum mult negru ??? Probabil ca mai are doar carcasa de la dpf

Dat-ul in nas se datoreaza lipsei dof si anularea din soft facuta cu un program de pe torrente

Cum au fost verificate injectoarele date jos de pe motor ???

Erori probabil nu ai ca a fost stearsa memoria dtc-urilor de fostul propietat . Scoate mufa de la senzor presiune diferentiala,sonda lambda,sonda temperatura dpf si vezi daca da eroare pe fiecare,daca nu......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai neetanseitati pe traseu sau furtune sparte ai fum negru, mult, constant! Si de regula si un suierat in plus. Si pierderi de putere. 

Pe la capacul epuratorului de gaze ai ceva urme de ulei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut...si la mine tot bmr mai da in nas cand merg putin timp si o opresc nu se incalzeste la 90 grade... 1000-2000rpm asa face bruscari , daca apas mai tare pe accel nu mai face , si  cam scoate  noxe multe , si  ceva fum cand sta la ralanti cateodata , , la drum lung..e totul ok... Pe vag com nu am gasit nimic,(il mai tot puneam) si + trage la fel de bine, Dar temperatura motor statea la 82 grade cam asa ...pot fi multe chestii am inteles'?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua . De curand am achizitionat un Passat b6 , 2.0 , 170 cp bmr. In linkul de mai jos am filmat azi dimineata motorul , imediat dupa pornire. Are un zgomot metalic, si vreau sa stiu daca este normal acel zgomot. Problema este ca masina a stat 2 ani si jumatate intr.o parcare nepornita nemiscata, ma gandesc ca acum se "dezmorteste" ,  dar nici cei 170 cp , parca nu se simt...sau cutia dsg,limiteaza acei caluti...va rog sa ma ajutati cu o parere. A, era sa uit , la relanti , cand accelerez pana la 2000/2300 rpm si iau piciorul de pe acceleratie , se aude un harait...ca si cum are atinge o tabla , dar nu am vazut nimic nelalocul lui. Va rog sa ma ajutati , sunt novice in domeniul acesta.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu . Persista tot timpul, doar ca este usor diminuat. Am avut ocazia sa o asez langa un alt bmr , fiind amandoua pornite , doar ''tractorasul'' se auzea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste toate filtrele si uleiul ,pune motorina omv maxx ,verifica  cu vcds injectoarele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate filtrele au fost schimbate acum 2000km , motorina am pus numai de la mol , iar in legatura cu valorile de la injectoare o sa revin intr.o ora maxim. Multumesc frumos pentru raspunsurile rapide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evita mol .Mergi pana la Range 0 ,pune omv maxx ,apoi vorbim

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la range 0 mai am jumatate de rezervor . Revenind la injectoare, pe cl 1 -0.25 , cl2 -0.25 , cl3 0.45 si cl4 0.06.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

@eexcalade, ai mai rezolvat ceva cu tacanitul la motor ?

si dca da cum si ce a fost, ma tem ca si eu sunt in a aceeasi situatie ca si tine :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Fratilor va salut cu respect si va doresc un an nou binecuvantat! As dori si eu un raspuns de la cei care sunt specialisti; de curand sunt posesorul unui Passat din 2008 cod bmr , citind multe dintre postarile confratilor posesori ai passat b 6 am schimbat uleiul si toate filtrele  precum si distributia. Sa nu va povestesc:  surubul rolei de gidaj acela de 7 a iesit cu tot cu filet din chiulasa , bun s-a rezolvat am pus un surub ca la distributia 1.9 capul din chiulasa de 10 corpul extern 7; verificat si schimbat axul din pompa de ulei, si in baia de ulei o surpriza 2 tubulete in forma de L, si ma tot roade o intrebare ce sunt si la ce folosesc in motor poate sa-mi spuna cineva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am si eu un passat b6 2.0 tdi 170 cp cod motor BMR si tin sa mentionez ca la rece se aude o bataie in fata la motor .cand ajunge pe la 60 de grade nu se mai aude acea bataie .in rest masina merge foarte bine trage foarte bine...motorul se aude rotund ..oare de la ce sa fie?aveti atasata si o inregistrare ..va rog daca ma puteti ajuta cu pareri..multumesc!

IMG_5469 (mp3cut.net) (2).mp3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cand se incalzeste de ce nu se mai aude nimic?

Modificat de Boditza
Fara quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este la inceputul sfarsitului, :lol: dupa un timp o sa-l auzi si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • 1 month later...
On 1/6/2018 at 21:24, boco73 a scris:

verificat si schimbat axul din pompa de ulei, si in baia de ulei o surpriza 2 tubulete in forma de L, si ma tot roade o intrebare ce sunt si la ce folosesc in motor poate sa-mi spuna cineva?

Din partea aceluiasi membru

Am gasit sunt duzele de ungerea a capului piston sau in alte locuri injectoarele racire piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutari, am întâmpinat o problemă la al meu passat b6 2.0 tdi BMR.Cand accelerez mai brusc scoate destul de mult fum negru, dar daca merg ok cu el scoate  puțin, dar nu imi intrerupe si trage foarte bine. Am pus tester-ul si nu am absolut nicio eroare, injectoarele au corectii bune, aproape de 0 si abia ce am schimbat oringurile la toate, egr-ul este curatat, chiar nu stiu de la ce poate fii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!