Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

XDS e bun pe zapada si gheata mult mai practic decat pe serpentine.

Nu ma mir ca s-ar putea activa el merge pe senzorii de la esp, ca si presiunea in pneuri.

Link către comentariu

Pe 6 parca doar versiunile sport au XDS (GTI,GTD si R)...

XDS am putut sa-l activez si la mine pe masina, pe modulul ABS.

Si i=ai facut proba?Functioneaza?

Link către comentariu

Pe Golf si Polo nu exista decat la versiunile mai "titrate" eu nu aveam asa ceva la 160 cp , am incercat si eu pe modulul ABS, se pare ca la skoda si seat vine ca pachet impreuna cu ESP-ul.

Link către comentariu

Pe 6 parca doar versiunile sport au XDS (GTI,GTD si R)...

XDS am putut sa-l activez si la mine pe masina, pe modulul ABS.

Si i=ai facut proba?Functioneaza?

LA fel cum am activat si functia de stergere a discurilor de frana cand ploua.

Nu am vazut nimic deosebit in plus la plecarea de pe loc dupa activare, Poate, doar ca nu mai face acel balans stanga dreapta cand pleci in forta,.

Link către comentariu

Eu zic sa te bagi in ceava zapada moale cu o roata si cealalta pe gheata acolo ar trebui sa se vada xds-ul la lucru in lumea reala.

Link către comentariu

Ma scuzayi ca intervin dar xds-ul a fost bagat de vag ca o versiune low cost si hardware free pentru lsd. Intrucat masinile mai sus numite nu au diferential auto blocant priloducatorul a incercat sa suplineasca acest lucru prin implementare lui software. Tineti minte prima data xds ul a aparut pe g6 gti unde nu facea absolut nimic ca si performanta.

Link către comentariu
XDS-ul se vrea un LSD - limited slip differential - diferential auto-blocant - electronic, nu mecanic. Modificat de Rave
Link către comentariu

Rave asa este dar limitarile pe care sistemul xds le are sunt din cauza mecanica, stii tu phizica mecanica :)

Link către comentariu

Acele setari 0,1 respectiv 2 ar trebui sa reprezinte forta de franare a rotii care patineaza/se invarte mai repede. La plecare in linie dreapta nu ar trebui sa se simta decat daca o roata are mai putina aderenta.

Link către comentariu

Am citit ca multi au simtit xds-ul cand l-au setat pe 2, default fiind 0

XDS e activ asua nu, nu stiu sa se poata seta pe 2 sau altceva. o sa ma uit si la mine zilele urmatoare.

Link către comentariu

S-a aprins iar check tyres si aparent e din cauza temperaturii si faptul ca se contracta aerul, asa ca e mai bun azotul iarna. M-am saturat de alarme false

Link către comentariu

Nu exista senzori pe jante la Golf VI :( Nici eu nu am patit.

LE: eu am azot in anvelopele de iarna, acum mi-am adus aminte...

Modificat de Rave
Link către comentariu

Dap, si eu am patit-o duminica. Senzorii pe janta sunt mult mai exacti, insa sunt mult mai scumpi. La senzorul pe ABS trebuie sa verifici fiecare roata in parte si s-o identifici singur pe cea cu probleme! :winter:

Link către comentariu

La cat azot este in aer si la ce puritate/concentratie au ei in butelie e cam basm si placebo povestea.Nu mai vorbesc de faptul ca se pleaca de la premisa ca oxigenul scapa si azotul ramane caz in care in cacuciuc ar ramane azotul dupa mai multe incarcari.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!