Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

1K1 721 601 4J4 - pedala de ambreiaj

1K0 721 131 4J4 - pedala de frana

1K1 721 503 N - pedala de acceleratie cu circuitul electronic

Totusi, sunt aceleasi coduri ca la Golf GTI, deci preturile sunt similare.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Cele de Skoda sunt identice ca design ca cele de GTI, dar sunt aproape la jumatate de pret, de aceea merita mai mult.

Link către comentariu

Exista set complet pe cod de skoda. Il gasiti in catalogul de accesorii octavia 2.

Merg 100% pe golf si sunt la juma de pret fata de codul vw. Luate separat costa mai mult. Setul de care vb e pana in 250 lei. Da, cu tot cu acceleratie

Link către comentariu

Combinatia de 4 grade si lapovita a facut iar sa se abureasca farurile. Cel din stanga cam la fel ca prima data, iar in dreapta aproape deloc.

Link către comentariu

Sa inteleg ca poti pune pedalel de skoda la vw? La midocar costa 370 lei tot setul diferenta destul de mare fata e skoda.

Link către comentariu

Se pot pune.

Pretul de reprezentanta al pedalelor de RS este de 286 lei.

Pana si la pedale ajungi sa platesti brand-ul :tuktuk:

Link către comentariu

Salut. Poate spun o prostie...dar ma gandesc la o solutie pentru problema ta cu aburirea farurilor. Nu stiu cum arata cand le desfaci din spate dinspre motor, daca exista comunicare intre camere, dar poate poti pune inauntru (lipita sau nu) o punguta de silica gel (asa cum mai gasesti in cutiile de pantofi sau de componente electronice). Bilutele alea sunt foarte bune absorbante de umezeala si pot dura foarte mult timp.

Eu unul, as incerca asa. Daca nu da rezultate, se pot scoate la fel de usor cum le-ai bagat.

Numai bine!

Link către comentariu

eu inca nu am observat sa se abureasca farurile,cu toate ca am mai auzit ca se intampla si la polo,dar imi aburesc foarte repede toate geamurile.se poate sa fie si de la folie?

Link către comentariu

Sunt off topic dar la aburire ajuta sa stergi geamurile cu alcool, eu le sterg cu clin si chiar face minuni.

Link către comentariu

Offtopic dar poate util.

Si farurile ca sa nu se abureasca trebuie sa indeplineasca cateva conditii: sa nu fie crapate/sparte sa nu poata intra apa/condens, si sa aiba acele aerisiri desfundate. Am intalnit destui mecanici care cred ca intra apa prin acele aerisiri si le astupa. Gresit, sunt gandite de asa natura incat nu este imposibil dar este foarte greu sa intre apa in far prin acele gauri.

In masina geamurile se aburesc tot din varii motive. Unul din ele poate fi filtrul de aer din habitaclu si al doilea aerisirile masinii. Acele clapete tip "jaluzele" care le auzim tzacanind cand inchidem ultima usa sau hayonul, (cand iese presiunea aerului) ori pot fi blocate intentionat (ceea ce nu e bine), ori accidental. Am intalnit masini fara bara spate si am urmarit locasurile de aerisire si unele erau functionale, altele nu. Folia nu poate influienta in nici un fel. Ea e lipita de sticla si nu poate impiedica aerul in masina. Eu am folie din primavara dar nici iarna trecuta, nici toata vara nu am avut vreo problema cu aburirea geamurilor si nici acum nu am si nu spal geamurile cu nimic special. Singura mea grija este sa nu ma zgarcesc si sa las clima pornita mereu doar modific temperatura indiferent daca e cald sau rece.

Link către comentariu

Am descoperit ca senzorii de presiune in pneuri sunt foarte sensibili. Ieri mi s-a aprins martorul in bord in timp ce ma deplasam cu alti 4oameni in masina. Vizual nu am constata vreo pierdere iar de dimineata totul era ok. Am avut parte de doua alarme false cu anvelopele de iarna si de niciuna cu cele de vara, poate sunt mai sensibile cele de iarna.

Link către comentariu

neah, dar scrie in manual ca inainte sa incarci tare masina pe spate trebuie sa mai bagi niste aer in cauciucuri...altfel, dupa ce se da bagajul jos, la urmatoarea pornire dispare martorul din bord...daca nu disparea trebuia sa te duci sa faci presiunea in roti...nu a fost alarma falsa...e smecher sistemul...dar nu ai senzori de presiune in roti...doar la passat sunt si costa vreo 400e pe configurator...la golf, jetta se face prin senzorii de la ABS...

Link către comentariu

Nu a disparut martorul a doua zi. Eu nu il resetasem.

Monitorizarea presiunii in pneuri, tot cam pe acolo. Varianta mai ieftinache :))

Curand monitorizarea presiunii va fi obligatorie la toate masinile noi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Si eu am mai avut faze din astea dar asa merg ele, dubios, spre exemplu inca nu am resetat senzorii dupa ce am schimbat rotile si inca nu a piuit.

Dar eu cand puie ma duc la o vulcanizare si fac presiunea ca si asa o fac din ani in pasti, poate daca ma hotarasc si dau banii pe compresor scap de problema asta. Si alerta nu dispare decat daca ii resetezi, ceea ce e si normal, in opinia mea.

Link către comentariu

Salut. Poate spun o prostie...dar ma gandesc la o solutie pentru problema ta cu aburirea farurilor. Nu stiu cum arata cand le desfaci din spate dinspre motor, daca exista comunicare intre camere, dar poate poti pune inauntru (lipita sau nu) o punguta de silica gel (asa cum mai gasesti in cutiile de pantofi sau de componente electronice). Bilutele alea sunt foarte bune absorbante de umezeala si pot dura foarte mult timp.

Eu unul, as incerca asa. Daca nu da rezultate, se pot scoate la fel de usor cum le-ai bagat.

Numai bine!

Nu se scot asa usor fara sa dai farul jos..

Link către comentariu

george, am vazut zilele trecute un x6 cu farul stang aburit jumatate.

daca se intampla si la case mai mari, noi ce sa mai facem :)?

Link către comentariu

Monitorizarea presiunii in pneuri, tot cam pe acolo. Varianta mai ieftinache.

Nu e acelasi lucru. Cum ziceam, la Passat/CC optionalul cu senzori de presiune in roti (vin montati pe valva) costa 248e si iti arata presiunea pe fiecare roata:

PA3493_Reifenfuelldruck-Kontrolle.jpg

Ce ai tu, eu este un sistem de monitorizare (nu masurare ca la Passat) si functioneaza via senzori ABS.

Si eu am mai avut faze din astea dar asa merg ele, dubios, spre exemplu inca nu am resetat senzorii dupa ce am schimbat rotile si inca nu a piuit.

E normal, daca ai avut aceeasi presiune in roti. Nici mie dupa ce am schimbat rotile de vara cu cele de iarna nu mi-a aparut martorul in bord pentru ca le-am umflat pe cele de iarna exact cat erau umflate si cele de vara.

Link către comentariu

putea sa fie presiunea total diferita de cea care fusese in rotile de vara, atata timp cat era egala in toate 4 rotile nou montate, sistemul nu sesiza nicio problema; altfel spus, sunt destul de sigur ca daca ai face pana pe toate 4 rotile de asa maniera incat sa se piarda acelasi volum de aer din fiecare roata, sistemul nu ar considera ca sunt probleme.

asta pentru ca el verifica existenta diferentelor la numarul de rotiri ale rotilor.

dar george stia asta, asa ca gata cu offtopicul :D

Link către comentariu

mike, eu lui george i-am aratat diferenta intre cele 2 sisteme, tu esti off topic...da, nah...iti place sa ai ultimul cuvant...uite ca l-ai avut...

Link către comentariu

Poate merge facut retrofit. Posibil si mai ieftin. Eu cu bluetooth-ul am iesit la jumatate de pret fata de configurator. Si e si mai ok decat cum venea din fabrica.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!