Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Personal, daca conteaza parerea mea, prefer evacuarea stock. E plina tara asta de masini cu tobele schimbate, care abia se taraie si pe deasupra pornesc si toate alarmele. E mult mai interesant "sa-l faci pe unu'" in conditiile in care motorul se aude f discret.

Link către comentariu

ai zis tot cu "sa-l faci pe unu"... cat de interesant poate fi? eu nu vad rostul dar in acelasi timp nu ii inteleg pe aia care fac liniute la semafoare "hai frate ne dam"? sau "c*@ie l-am facut pe unu cu seria 7,clar masina mea are 200 cai" (de la filtru de aer si dungile de pe capota)

Link către comentariu

nu cred ca la asta se referea gigelm5m3.

ar fi mare pacat sa revi la stock. ne intalnim joi seara si te dau cu stock sa vezi ca iti trece dorul de liniste imediat.

mai pune una, doua, patru intermediare sau regleaz-o in asa fel incat sa iti fie pe plac.

Link către comentariu

http://postimage.org/image/q8vko0sez/

Evacuarea mea din poza, facuta tot la Top Gear e dead silent de la pornire si pana in 3000RPM, chiar mai silent decat stock.

Eu exact asa am vrut, in conditii de mers normal si la drum intins sa nu fie deloc deranjanta. Singurele momente cand e mai galagioasa sunt in WOT sau peste 3500-4000RPM, plus ca DSG farts sunt dementiale:)

Intermediara mare+finala mare si scapi de orice fel de rezonanta si zgomot.

Link către comentariu

+1 pentru stoc + diferenta.

Ai o masina pe benzina ca sa fie silentioasa, bucura-te de liniste! :))

Si eu am evacuare si la mine e liniste, George nu stie dar ce isi doreste el e inca o intermediara. Care liniste in Bucuresti chiar si cu geamurile inchise la stop ma sperii de tractoarele tdi, dci.... La relanti nu se aude nimic in masina nici macar trepidatii, tre sa ma uit la turometru ca sa vad daca e motorul pornit.

Oho acum comparam evacuare lui George cu una taraneasca din targ? Pe bune deja isi dau cu parerea unii complet aiurea. O evacuare buna freeflow nu trebuie sa fie nesimtita.

Astia le fac din fabrica sa para masini electrice si sa placa la cocoane dar zgomotul motorului dintr-o evacuare freeflow e exceptional (si freeflow nu insemana o teava chioara de 80mm ).

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Master_Blaster cati km faci tu lunar? Eu aveam evacuarea schimbata pe GTI si cred-ma la 500 de km saptamanal imi "sangerau" urechile. La mine o evacuare buna ar "urla" dupa 4000 rpm nu de la 2000 rpm. Asta e parerea mea, la mine in masina prefer sa fie liniste sunt satul de claxoanele zilnice, si evacuari zgomotoase. La George evacuarea a fost gandita aiurea de la inceput pentru ca nu a stiut ce vrea, ce evacuare e aia cu 4 intermediare? Ar putea foarte bine sa-i puna o supapa electrica ca am vazut ca baietii de la Top Gear au si sa o deschida doar cand are nevoie de zgomot...

Link către comentariu

Kadettro, te invit la o tura si o sa vezi despre ce vorbesc, zgomot placut nu inseamna chin eu am 2 tobe practic 2 intermediare. Si da daca le spun pasagerilor neavizati ca am toba schimbata se uita la mine ciudat.

Noi vorbim aici de un caz particular, masina lui George nu e groaznica, si eu m-am dat cu el, nu vorbesc din filme pe youtube, daca ii mai pune o toba o sa fie foarte ok.

Daca schimba evacuarea o sa-i para rau.

Link către comentariu

La George evacuarea a fost gandita aiurea de la inceput pentru ca nu a stiut ce vrea, ce evacuare e aia cu 4 intermediare? Ar putea foarte bine sa-i puna o supapa electrica ca am vazut ca baietii de la Top Gear au si sa o deschida doar cand are nevoie de zgomot...

Ma confunzi, Alex cu Seat Leon a avut 4 intermediare. Eu am doar una :P.

Si da o evacuare buna urla de la 4000rpm, total de acord cu tine. Aici intervine problema ca la mine face de la 2500-3000rpm iar de la 4000 nu. Primele 2-3 luni a fost ok, dar fiind daily driver in Bucuresti e o problema. Sa nu mai spun de pornirile la rece cand se tureaza se aude groaznic. Calitatea ei e super, dar e peste ce am vrut ca zgomot. Am crezut ca ma voi putea obisnui :( .

Problema e ca nu mai am chef sa mai dau bani ca sa o optimizez si poate nici a doua oara nu e ok. Cu stock am supravietuit mai mult decat cu asta :))

Vestea buna e ca inca o mai au acolo :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu a fost nici o evacuare cu 4 intermediare :) :) :)

La Alex la Leon s-au montat 2 tobe mici intermediara si o finala. S-a vrut silent silent.

Iar la EGo s-a vrut doar o singura toba, normal ca e mai galagioasa.

Ideal e sa se construiasca o evacuare cu toba intermediara si finala. Astfel se poate obtine sunet sportiv dupa o anumita turatie fara sa rezoneze.

Link către comentariu

Asa am avut si eu pe Polo, o evacuare custom care intre 2000 si 3500 facea cel putin ca un 6 in linie de pe BMW.. sa nu mai zic cum facea in frana de motor.

Acum pe Seat am Milltek TBE DECAT Resonated, adica fara cat, cu intermediara si finala si sub 4000 rpm nu face nici un zgomot peste ce era stock, poate putin doar in frana de motor. Aici am nevoie de ea pt performanta, la Polo o pusesem pt galagia.. Da, aveam alta varste si alte filme in cap gen Fast and Furios.. In schimb daca nu ai nevoie de galagie pentru performanta, poti renunta la orice fel de evacuare aftermarket.. A cam trecut vremea de galagie si tobe sport fara sens..

Eu zic sa incerci sa iti faci cum trebuie evacuarea si sa nu treci inapoi la stock..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

O sa vad dupa saptamana asta cum e. Poate sa o pastrez pana in primavara si atunci sa ii pun o finala.

Nu i-am pus finala de la inceput pt motiv estetic. Cea stock, desi era subtirica se vedea foarte aiurea sub fusta, ca un fel de burta si am vrut sa scap de aspectul asta. Acum pot spune ca regret asta.

Solutia oricum e cu toba finala, nu cu inca o intermediara.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu a fost nici o evacuare cu 4 intermediare :) :) :)

La Alex la Leon s-au montat 2 tobe mici intermediara si o finala. S-a vrut silent silent.

Iar la EGo s-a vrut doar o singura toba, normal ca e mai galagioasa.

Ideal e sa se construiasca o evacuare cu toba intermediara si finala. Astfel se poate obtine sunet sportiv dupa o anumita turatie fara sa rezoneze.

\

SI dupa ce am ramas doar cu finala, se aude foarte bine! :D

Cand mergi la o spontana sa imi dai de veste sa trec si eu pe acolo:P

Link către comentariu

Iti voi zice :D. Saptamana viitoare cel mai probabil, azi nu mai pot.

Apropo, saptamana asta ti-am vazut masina parcata in scuarul acela vis-a-vis de drept, inca nu ai trecut la rotile de iarna? :P

Link către comentariu

Ma anunti din timp ca sa pot iesi la o spontana :lol:

Nici nu voi trece prea curand la roti de iarna :icon_rendeer:

Link către comentariu

Zilele astea am mai pus ceva km extraurban cu un consum multumitor. 6.7% pe tronsonul Bucuresti- Calimanesti si 5.7% pe Valea Oltului pana la Sibiu. Mers la limita legala +10-20kmh.

Nu s-au aburit nici farurile desi temperaturile au fost scazute si au functionat mai mereu :D

Link către comentariu

Stii ca nici ale mele? :) Dar maine ii arat Moldova si s-ar putea sa fie mai frig acolo. Ramane de vazut.

Sa stii ca de cand cu farurile numai la asta ma uit la masini :). Am vazut A8 si A5 la fel...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Nu, sunt VZ. Un fel de CHuri special pt vag, vz vine la volkswagen zuberhor. Nu am avut nevoie de alte prezoane.

Link către comentariu

Am facut cale intoarsa spre Bucuresti cu un consum de 6.5% de la Rm Valcea. Media a fost de 88kmh si am stat pe tempomat mai mereu. Consumul e ceva mai mic cu rotile de iarna, pana in 0.5% as zice eu. La 130-140kmh acum am 7,5 iar vara era 8 in aceleasi conditii de incarcare, ac pornit la prima treapta pe 22.

Acum ca vine luna cadourilor masina si tot ce tine de ea trece pe planul doi. Evacuarea o rezolv la primavara, sa dau 500ron pe inca o toba nu stiu totusi cat merita momentan. E foarte nasol pt ca la 140kmh motorul are 3000rpm si rezoneaza rau. Nu am stat sa observ asta pana acum pt ca mereu tineam rcd-ul la jumatate din volumul maxim pe autostrada, daca in dau mai incet este deranjanta evacuarea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Acum ca vine luna cadourilor, ar trebui sa-i faci niste cadouri si masinii...nu sa o lasi pe planul doi :winter:

Link către comentariu

Eu prefer masina stilizata din fabrica, in acest fel nu mai arunc banii pe tot felul de gadget-uri si la o eventuala punere in vanzare..nu alung potentialii cumparatori care se vor gandi ca am dus-o pe la curse sau am talpuit-o pana i-au sarit pistoanele prin capota.

Stima

Link către comentariu

A avut parte de destule cadouri anul asta. Incepand de la roti noi si terminand cu luminile din usi, ii ajunge :P.

Ai mare dreptate Adriano. M-am gandit la asta, mai ales ca induce lumea in eroare, eu rareori merg merg cu ea peste 4500rpm si in foarte mare masura merg cu ea la consum. Topicul asta e martor ca eu merg domol cu ea. Asta ar fi un plus pt evacuarea stock, pt ca nu imi place sa fiu luat drept "reisar".

Cam asa se aude cand porneste turata la 1100rpm, foarte urat dupa parerea mea.

Ma gandesc sa repun finala originala si sa pastrez traseul acelasi.

De ce uneori miroase destul de pregnant a benzina dupa ce o pornesc? Mi s-a intamplat destul de des.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!