Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Cum ziceti, o fi de la etajarea cutiei care cred ca la 1.2 e mai scurta ca sa compenseze puturosenia motorului.

Link către comentariu

Ca idee, pe capacul de la rezervor am 2.4 pe fata si 2.2 pe spate. 2.4 mi se pare prea mult, la Ibiza mergeam cu 2.1 pe fata si 2.0 pe spate si n-am avut nici o problema de aderenta.

Link către comentariu

Problema e ca daca le tii la presiune mai mica decat ce este recomandat de producator, anvelopele se tocesc neuniform (adica se tocesc accentuat pe margini; cele interioare in special). Eu asa am patit cu un set...Aveam recomandare de 2.4 fata si 2.2 spatele si am mers cu 2.2 pe toate 4. Pe cele care au fost pe fata le-am facut "de comanda". Acum le verific aproape saptamanal sa fie cum trebuie si desi am rulat deja 40.000km cu astea, uzura este perfect uniforma

Link către comentariu

Arata genial :wub: . Cum se numesc?

Imi plac bbs-urile si m-am purtat cu manusi cu ele.....

@the_ego De aia ai stramabt una? :))

@cristian e diferenta mare cu jantele de 15, mai ales cu cele de tabla...mie mi se par mult mai usoare decat cele de aliaj(OEM de altfel) si incep sa le regret :D Sa inteleg ca sunt ok? Daca s-ar gasi cauciucuri mai performante pe 15" si eu as trece pe dimensiunea asta si vara.

Link către comentariu

Nu ai cum sa nu strambi jante in Bucuresti, din pacate. Fie ele BBS-uri, OEM VW sau replici...

Link către comentariu

Daca sunt AM si produse de o firma serioasa, nu ai cum sa le strambi. Eu nu am reusit cu Dezent V Dark, cel putin. La ford, am inceput sa le indrept a 2-a oara, tot OEM(stiu ca e Ford, insa original ar trebui sa fie peste AM)

Parerea mea este ca in B se merge la distrugere, toti sunt cam descreierati, grabiti si nepasatori cu obiectele(masinile). Dar e doar parerea mea, o sustin si nu o s-o schimb!

Modificat de nervoss
Link către comentariu

Sa nu uiti ca ai 16" in giratorii sau pe serpentine, disconfortul ala la 18" era pretul pentru o tinuta de drum de invidiat :P

Pentru cateva luni, am schimbat masinile care parca plangeau la denivelari cu limuzine care nu le mai simt deloc :)

Link către comentariu

Eu am simtit diferenta intre cauciucuri de iarna cu jante de tabla pe 15 fata de jante de aliaj oem pe 16 cu cauciucuri de vara, cred ca sunt cel putin 5 kg in plus la cele de aliaj cu cauciucuri de vara.

Spun asta pentru ca a trebuit sa le car din locul unde le depozitez pe cele de iarna pana la masina si pe cele de vara de la masina pana la locul de depozitare.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Daca sunt AM si produse de o firma serioasa, nu ai cum sa le strambi. Eu nu am reusit cu Dezent V Dark, cel putin. La ford, am inceput sa le indrept a 2-a oara, tot OEM(stiu ca e Ford, insa original ar trebui sa fie peste AM)

Parerea mea este ca in B se merge la distrugere, toti sunt cam descreierati, grabiti si nepasatori cu obiectele(masinile). Dar e doar parerea mea, o sustin si nu o s-o schimb!

Cat de mari sunt Dezent si ce talon au anvelopele? :P . Se stramba in buc pt simplul motiv ca in unele zone dai sa ocolesti una si nimeresti in alta. Mai sunt cratere pline cu apa dupa ploaie si iar le iei frumos fara sa iti dai seama. Poti sa fii putin distras de o conversatie in masina si iar zbang in groapa. Sa nu mai spun de gropi luate in curba, cu rotile bracate alea sunt cele mai de temut si cam greu de evitat uneori. Cum de am patit-o fix pe dreapta? Simplu, am evitat ce am putut pe partea mea si am mai luat cu dreapta.

E de ajuns o groapa ca sa buleasca destule, iar riscul creste invers proportional cu talonul anvelopei.

Eu sunt genul care pune tempomatul pe 60kmh cand e liber pe splai si merg usurel :D. Nu vreau sa cotizez nici la politie, nici la benzinari mai mult decat e nevoie :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Vezi, de asta eu nu o sa trec niciodata la 17 sau 18. 16 mi se par ok, 15 ar fi ideale pentru Bucuresti, insa arata deja aiurea cu janta asa de mica. La Ibiza, cu jante OEM pe 15 si cauciucuri 195/55/15 n-am avut nici o problema niciodata, n-am indoit nici o janta, n-am taiat sau facut galma la nici un cauciuc.

Si eu merg usor, insa sunt momente in care pur si simplu te grabesti sa ajungi undeva repede si tocmai atunci se poate intampla ce eviti atat in restul timpului.

Link către comentariu

La motorul meu, doar inconstient sa fii sa mergi cu jante mai mari de 16. Nu ar face bine nici portofelului, nici placerii de a conduce.

Oricum, ideea de a conduce masina exclude posibilitatea de a di putin distras de o conversatie, nu doar de a nu face "zbang in groapa" ci de a nu face afis vreun alt participant la trafic :))

Apropo, daca tot cunosti problemele care apar odata cu jantele de 18", de ce nu cauti ceva frumos pe o dimensiune mai mica?

Si daca tot vrei sa nu ai probleme, putem face schimb de masini...mie imi place cum arata a ta si promit sa merg cu grija :D

Link către comentariu

Ce bine ar fi daca am face intotdeauna ce trebuie. E greu sa nu mai apesi pe acceleratie doar de distractie, e suficient sa iei ditamai groapa atunci. Am patit-o de cateva ori, insa n-am avut "norocul" lui George, sa stramb fuzeta.

Link către comentariu

Hai ba nu mai poluati topicul aiurea. Stim cu totii care sunt avantajele si dezavantajele jentilor mari, mici late, inguste etc. Dar nu ne luam masini doar ca sa ne duca din punctul A in B ci si ca sa arate bine in ochii nostri si sa ne simtim bine la volan. Asa ca in final alegem un compromis. Si in romania numai daca ai noroc nu indoi o janta sau strici un cauciuc. FYI se indoaie si jantele pe 15 cu 3km de talon daca ai ghinionul sa iei un crater noaptea mergand cu 60km/h in afara localitatii... in timp ce esti orbit de un concetatetean cu csenoane pe oglinda.

Link către comentariu

Am patit-o si eu intr-o iarna, acum 3 ani, in Bucuresti la Muncii: am dat noaptea cu janta de tabla intr-o groapa, de mi-a sarit capacu' care era pe de-asuprasi prins cu doi soareci :) Daca era aia de aluminiu pe 17", cred ca urlam de nervi; asa, cu 25 de lei s-a rezolvat prin roluire.

Link către comentariu

George, cum mai stai cu aburirea farurilor?

Pateam si eu la Ibiza, cand era cald afara si spalam masina cu apa rece, la Leon nu am nici o problema, sper sa nu apara. Totusi cred ca problema a aparut la montaj, probabil umezeala exista deja in faruri, nu a intrat de cand ai montat farurile pe masina.

Link către comentariu

Nu mai am probleme momentan. Sa vedem daca se manifesta sub 5 grade.

Sunt absolut incantat de faruri, mai ales de cand se intuneca de la ora 17 :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E normal ca pe o janta noua si de la reprezentanta sa fie nevoie pt echilibrare 12 bucati? un total de 60g fier.

Link către comentariu

Posibil. Ma enerveaza ca nu am vazut mai devreme magaria asta, e vina mea :(.

Iarna trecuta a fost bine, nu am avut vibratii, nu uzura inegala sau alte belele. Ramane totusi problema ca nu e normal sa echilibreze o janta cu 60g, dar s-a mers pe ideea de las ca merge si asa. Apropo de anvelope, sunt Made in Portugal.

20121109145654.jpg

Link către comentariu

Vezi sa fi pus bine roata pe tester.

Si mie mi-a dat 60g pe o parte si 50g pe alta si ala se apucase sa puna pana cand i-a zis sefu de service s-o stranga mai bine, dupa care a iesit 0 si 5...

Link către comentariu
aurelian.paratu

s au poate sa mai fie o cauza- modul cum au fost depozitate anvelopele,aceea sa nu fii stat ceva peste ea si a deformat-o iar acum bate.....

Link către comentariu

@yopy: E posibil, la asta nu m-am gandit. Merg cu ea la o vulcanizare mai ok, poate mai renunta la cateva greutati. Mersi de sfat !

@dakino: Nu e de la asta. Anul trecut mi se pare ca tot asa era de incarcata janta. Din depozit au iesit la fel cum au intrat si am stat cu ochii pe ei in timpul montajului. Nu are nicio problema de batut si nu sunt ovalizate, doar ca asta are mai mult decat e permis.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

cine a echilibrat-o a fost lenes.

daca si janta si anvelopa au probleme, dupa ce o invarte prima oara pe masina si ii da 60g in locul ala, trebuie sa desumfle roata si sa faca 1/4 sau 1/2 rotatie a anvelopei pe janta. apoi iar sa verifice.

ideea este ca dezechilibrul din janta sa se compenseze partial cu cel din anvelopa si sa mai trebuiasca 15g. valorile sunt exemplificative.

nu stiu daca m-am facut inteles mai sus; treaba e verificata de mine...aveam o banda de plumbi pe o janta si un tip (mai amabil/istet) la vulcanizare mi-a aratat ce si cum.

totul tine de lene si putina cunoastere ;)

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!