Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Si presupun ca ar trebui tinut si switch-ul de lumini pe 0 in caz ca vei trece printr-un pasaj sau intra intr-o parcare subterana. .nu are sens.Oricum un bec xenon de marca trebuie sa te tina cativa ani.Mai degraba la halogene sa iti fi pus problema asta deoarece au o durata de viata de 10 ori mai mica,mie personal mi se pare ok cu ch/lh pe faza scurta.

Link către comentariu

Am rezolvat-o cu rotile de iarna :D. Imi place cum arata, cat de usor se misca volanul cu cele de 16", ce fasneata a devenit. Acum mi se pare ca jantele de 18" nu sunt pentru ea.

20121107132055.jpg20121107163703.jpg

20121107163729.jpg20121107163720.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
aurelian.paratu

eu sunt de parere ca rotile pe 18 sunt mari pentru micul tau motor. Gandeste te ca sunt mai grele ,iar forta de frecare este mai mare.......iar uzura in componentele masinii este mai accentuata.

Link către comentariu

Sa vad cum mi se par iarna asta. Diferenta la confort nu este mare, la fel se simt denivelarile de limitare a vitezei, rolul suspensiei fiind mult mai important. Imi place ca e mai manevrabila si mai fasneata, pot sa zic ca am uitat usurinta cu care se invarte volanul :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Acum mi se pare ca jantele de 18" nu sunt pentru ea.

20121107163703.jpg

Ce bine arata asa! :) Cred ca 17" sunt compromisul perfect pentru masinile "normale"!

Link către comentariu

si la asta se adauga si manopera de montaj/demontaj, nu? Un ultim pret in cazul asat? Promit ca nu mai sunt curios :D

Link către comentariu

Da, este pretul per sezon. De cand le lasi pana cand le schimbi. Cele de iarna au stat din martie pana acum, iar inainte le-am avut pe cele de vara depozitate din noiembrie.

@Rave: Inca nu ma pronunt daca schimb jantele cu ceva pe 17". In caz ca se va intampla 100% va fi oem si poate ceva de pe G7 :D

Corect 150 lei, 149 scrie pe factura la depozitare, iar montat/demontat/ verificat presiuni inca 100 = 250lei (mult dar reprezentanta)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Golf VII zici, nu. Vezi ca erau cam 200 de euro parca

volkswagen-golf7-accessories-4.jpg

(site-ul de accesorii al VW e cazut, nu pot sa verific acum) :(

Link către comentariu

Arata genial :wub: . Cum se numesc?

Imi plac bbs-urile si m-am purtat cu manusi cu ele (mers incet peste denivelari, evitat pe cat posibil gropi, atentie deosebita la borduri, la sinele de tramvai). Evitarea gropilor a fost mai grea si datorita manevrabilitatii ceva mai scazute si a vizibilitatii precare noaptea - pana de curand :D.

In plus cine a parcat la spitalul fundeni pe langa bisericuta stie ce gropi sunt pe acolo, gropi pe care a trebuit sa le iau 5 saptamani la rand cu 2-3kmh. Pe scurt jantele 18" nu iarta in combinatie cu anvelope 225/40.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Blade se numesc, sunt din catalogul de accesorii de Golf VII, nu mai tin minte pretul, dar era foarte decent pentru jante OEM (200 - 250 de euro, pe acolo pe undeva).

Link către comentariu

Simple si deloc spectaculoase jantele tale de iarna. Iar preturile pe care le presupune managementul rotilor la reprezentanta sunt exorbitante din punctul meu de vedere. 500 RON pe an ... Hm. Nu spun ca in alta parte ar fi mult mai ieftin, dar asta nu diminueaza cu nimic suma rezultata.

Cum se cheama jantele pe care ai cauciucurile de iarna? Sunt asemanatoare cu modelul Rivazza care este disponibil pe Polo.

Cat priveste rotile tale de 18" ... si eu incerc sa fac trecerea la unele de 17", iar constatarile tale nu sunt deloc incurajatoare. Probabil ca in cazul in care voi face pasul asta ma voi afla si eu in situatia ta.

Link către comentariu

500ron pe an daca vrei sa ti le schimbe ei, in rest 300ron per total pentru depozitare. Mai mult din comoditate le tin acolo.

Sunt azw Dolomit, produse de o firma subsidiara a Porsche si au fost luate la pachet cu anvelopele, Semperit Speed Grip 2 de la PBN acum un an. Nu le-am luat eu personal, m-am trezit cu ele pe masina cand mi-a adus tata masina de la revizie :))

Referitor la jante, daca vrei sa te bucuri de masina in Bucuresti si sa nu mergi ca melcul prin zonele enumerate mai sus ramai cu 16". Pe polo anvelopele pt 17 au 215/40, mai rau decat 225/40.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Abia astept sa vina sambata sa pun si eu tablele. Nu mi le-am dorit niciodata mai mult decat acum :)). Chiar sunt curios daca o sa resimt ce resimtiti si voi

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Nu imi da prin minte altceva decat ca la primavara sa ii rog pe Circo si pe Fredy sa imi imprumute rotile lor sa fac teste(215/40 R17 vs 215/45 R17).

Link către comentariu

George!

Cand activezi Travel Mode la faruri, se aprinde in bord (la turometru nu BC) martorul de eroare bec ars? Am remarcat asta la Tiguan iar la mine nu.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Daca cu 16 nu ti se pare mare diferenta fata de 18, incearca cu 15. Eu de cand am montat rotile de iarna parca merg cu alta masina, din punct de vedere al suspensiei. Amortizeaza mult mai bine socurile, indiferent daca sunt gropi, limitatoare de viteza sau sine de tramvai. De curiozitate, ce presiune ai in anvelopele pe 16? Eu am pus 2.2 in cele pe 15, cred ca cele de vara, pe 16, cu care a venit masina au presiune mult mai mare din fabrica, probabil 2.6.

Modificat de cristian
Link către comentariu

... incearca cu 15. Eu de cand am montat rotile de iarna parca merg cu alta masina, din punct de vedere al suspensiei. Amortizeaza mult mai bine socurile, indiferent daca sunt gropi, limitatoare de viteza sau sine de tramvai...

+1 - si eu uitasem din iarna trecuta cum e cu 15 ;)

Pacat ca arata mai ciudat ca mi-as lua si pentru vara 15

Link către comentariu

Am rezolvat-o cu rotile de iarna :D. Imi place cum arata, cat de usor se misca volanul cu cele de 16", ce fasneata a devenit. Acum mi se pare ca jantele de 18" nu sunt pentru ea.

20121107132055.jpg20121107163703.jpg

20121107163729.jpg20121107163720.jpg

WTF? Eu nu am simtit nimic cand am trecut la tablele pe 16 ba chiar ma scutura exact la fel si tot simt toate crapaturile in asfalt, si imi place asa, credeam ca o sa se pufaiasca cu gumele pe 16. Dar nu e nicio diferenta poate doar directia un pic mai usoara. De tras, trage exact ca inainte dar eu cand ma dau la ea, ma dau nu o mangai asa ca tot fuge. Dar Pirelli-urile sunt chiar tembel de aderente adica le fac sa derapeze exact ca cele de vara, ceea ce m-a dezamagit ca vroiam sa ma distrez cu zgomot :(

E clar amortizoarele originale sunt varza. :D

Sper ca tu glumesti, vorbim de BBS-uri pe 18 nu? Cum poti sa te indoiesti de ele! :sly:

Link către comentariu

Se simte ,eu am simtit si diferenta intre table si aliaj pe acelasi diametru,este normal deoarece sunt mai grele.

@Cristian : Presiunea nu se regleaza in functie de diametru ci in functie de incarcatura si confort/economie.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!