Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Arata bine luminile, ale mele sunt chioare pe langa astea...

Si la numar ar merge niste leduri cu 'jdemii de smd-uri ca sa am lumina pentru camera :))

Link către comentariu

Cand am vazut ca au 6 led-uri pe o parte credeam ca vor lumina prea puternic sau in prea multe directii. Eu zic ca este exact cat trebuie, pe o suprafata micuta si intensitatea ok, iar lumina alba :D

Funny fact: cablajele de pe usi sunt "Made in Dej (Romania)" . A facut Cristi o poza azi.

Link către comentariu

Si la numar ar merge niste leduri cu 'jdemii de smd-uri ca sa am lumina pentru camera :))

Eu nu-mi fac probleme la cele 48 ale mele :D

Numai ca n-am gasit timp sa ma apuc de montaj :(

Link către comentariu

post-12783-13518802308756_thumb.jpg

post-12783-13518802637258_thumb.jpg

Si astea bat destul de ok, ca focalizare, dar sunt ceva mai albastre, parca, decat cele oem...

Sent from the past to be read in the future.

Link către comentariu

Sincer eu zic ca nu merita sa iei oem pt ca iti vor trebui si rezistente, iar pretul cu totul va ajunge pe la 70euro, prea mare pentru niste led-uri de numar. La tine chiar bat bine.

Mie daca nu imi mergea codarea, nu consideram ca merita. 70+130=pret de bluetooth :D

Mi se pare mie sau pe carosabil ud mai ales cand se face negru, xenon-ul nu prea se vede cum trebuie :( . Vorbesc de 4300k, la cel de 6000k nici nu se pune problema.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Azi i-am facut plinul cu Mol Evo, in ultima saptamana a mers pe 95. Mai nou contorizez consumurile cu FuelLog.

La sfarsit de luna voi face bilantul :( . Pana acum mi-a previzionat un cost per luna de 700ron.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am si eu una pe IOS dar doar plin-plin iti face nu? Daca pui 10l sa spunem, nu mai afiseaza in dreptul alimentarii consumul. Asta din ce m-am jucat aiurea pentru ca inca nu am alimentat.

Pe Androidul prietenei am pus aplicatia asta. Mi s-a parut ca la fel se comporta. O sa le folosesc in paralel sa vad daca sunt diferente.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Nu doar plin-plin. Spre exemplu am pus sapt trecuta de doua ori 8.5litri si are optiunea de Partial fill-up.

Zice ca cel mai bine iti calculeaza la full fill up si e recomandat ca prima alimentare sa fie un plin.

Nici la asta nu iti afiseaza consumul in dreptul alimentarii daca e partiala. O iau acum de la 0 cu plinul asta, sa imi dea un consum cat mai aproape de realitate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am si eu o intrebare? Stiu ca la Diesel nu e OK, la motoarele voastre, daca mergeti subturat nu e acelasi lucru rau pentru turbina?

Link către comentariu

@Mihnea: Cam 2 saptamani daca merg in jur de 40km zilnic.

@Gabi: Plaja de cuplu incepe de la 1500rpm asa ca e ok sa il tii jos. Mai mult de atat, shift indicator-ul iti spune sa schimbi astfel incat turatia sa ramana jos, la fel schimba si dsg-ul in drive. Concluzia, nu sunt probleme la mersul jos in ture, chiar si sub 1500 cu conditia sa nu ii dai talpa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu e indicat sa ii dai WOT de la turatia aia, sau sa mergi in sarcina - la rampe, de exemplu.

Nu e nimic rau in a merge constant la 1200rpm pe drumuri plane, fara rampe. Nu va afecta motorul.

George, door-lights se aprind si ziua sau sunt dependente de senzorul de lumina?

Link către comentariu

Nu au treaba cu senzorul de lumina, ele se conecteaza la calculatorul de usa si se aprind la fiecare deschidere a usii indiferent de luminozitatea exterioara.

L.E.: O poza dintr-o dimineata, hello ego

20121102174535.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@mike. : Si daca ii dai talpa la deal cand motorul e pe la 1000rpm nu e afectat pt ca acceleratia e comandata de ecu si indiferent cata talpa ii dai tu motorul primeste numai cata benzina are nevoie va accelera f puturos dar cat timp nu incepe sa intre in trepidatii de la subturare nu il chinui.

Ce faci george mergi prin Bucuresti cu proiectoarele ca sa nu consumi becul de la xenon? :))

Link către comentariu

Este lh-ul. Tocmai am lasat masina la revizie si i-am facut receptia. Un suport de la stropitorul de parbriz e rupt, nu se vedea ca era sub capota. Fractura in lemn verde fara sa fie vreo cauza, doar plastic de calitate buna :)).

Mai important am gasit problema vibratului. Evident este ovalizata janta din dreapta fata, cea care a patimit cel mai mult avand si zgarietura. Ovalizarea nu se vedea din exterior, doar buza interioara este afectata. Sa traiasca drumul taberei cu strazile desfundate si lucrarile la metrou.

Noroc ca trec la cele de iarna maine.

17421km la intrare :D.

S-a luat omul din service de filtrul ITG ca nu e sanatos pentru motor :))

Consilierul mi-a spus ca nu ar fi update de soft pentru motor, desi am insistat stiind ca a aparut ceva care sa rezolve lenta incalzire a motorului iarna.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sunt foarte curios daca o sa ai mai mult de 1km in plus cand ridici masina. Eu nu am avut niciodata mai putin de 5km :)

Modificat de mike.
Link către comentariu

A fost mai putin de un km in plus. Acum partea naspa, i-am pus sa faca geometria si verdictul a fost portfuzeta stramba. Reamintesc ca problema directiei a aparut inaintea jantei, iar anvelopa e ok, fara galme. Cum s-a strambat port fuzeta fara sa fie afectate restul?

Geometria a fost totusi reglata, 90% e ok, pt 100% e de inlocuit. portfuzeta

Link către comentariu

E sim-plu ai luat un obstacol care te-a lovit perpendiculat pe janta. BBS-urile sunt foarte rezistente iar tot socul s-a dus in fuzeta si mai sus, vezi sa nu ai neplacerea sa fie si amortizorul stramb am mai intalnit cazuri. Apropo al tau e pe 50mm prindere sau 55?

Link către comentariu

Sunt foarte curios daca o sa ai mai mult de 1km in plus cand ridici masina. Eu nu am avut niciodata mai putin de 5km :)

Daca ai raportat vreo problema la masina, cei din service trebuie sa mearga cu masina sa verifice problema, si nici nu se incalzeste motorul in 2-3 kilometri. Daca nu... nu stiu.

portfuzeta stramba

Moment foarte bun pentru a trece la fuzete din aluminiu, daca ai amortizoarele de 55mm, daca nu... nu.

Link către comentariu

Nu fuzetele sunt problema, ci port fuzeta de pe partea dreapta. Sa schimb tot angrenajul pentru 2mm e prea mult. Culmea ca am facut inspectia, a tras mecanicul de toate pe acolo, verificat cu lanterna foarte atent si nimic. Aparent doar la geometrie se vede, acei 2mm fir-ar sa fie.

Ale naibii de Michelin-uri, mai bine faceau galma decat sa imi dea soc la portfuzeta :))

Amortizoarele sunt de 55 si sunt ok.

Am mai facut cateva teste si mi se pare ca se duce drept cu volanul centrat. Nu mai bate pt ca mi-au mutat janta pe spate, asa ca simptomele unei piese de 1100ron eu nu prea le vad.

Posibil sa le fac pe casco impreuna cu janta zgariata si ovalizata :D

Atasez fisa de la geometrie..mi-au trecut masina ca G5 :(, dar banuiesc ca nu sunt diferente la valorile acceptate intre 5 si 6.

Primele 3 masuratori sunt pt rotile din fata, iar eu vad valori ok..mai putin camber-ul pe dreapta care e putin depasit la Final nu la initial :sly:

20121105181925.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

pai stai putin cum stiu ei ca este port fuzeta si nu fuzeta si nu insasi amortizorul chestiile astea nu ai cum sa le diagnostichezi...pana nu schimbi stanga cu dreapta...

Este vb de caderea rotii, tot ce poti patii este sa ai o usoare uzura inegala a penului din drepata si ce este si mai ciudat de ce valoarea initiala care era OK au corectat-o?

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

Tocmai! Ma duc maine peste ei ca sa ma lamureasca. Azi eram obosit, era seara si chiar nu am putut sa ma concentrez.

Mi-au scris jos in foaie "Cadere pe fata defecta, necesar: portfuzeta dreapta"

Eu vin cu valoare minima, dar ok initial si ei imi modifica ca sa imi arate ca nu e ok?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu stiu sa iti spun asta banuiesc ca aceasta cadere este dependenta si de unghiul rotii in plan.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!