Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Reteta e simpla, telefon cu sticla camerei neprotejata => mici zgarieturi care se vad foarte bine noaptea la pozatul unor lumini.

Ceva poze mai DSLR-like, din pacate aparatul era setat pentru peisajele toamnei, accentuand culorile mai calde, xenon-ul arata acum a halogen de aproape :))

mg5947b.jpgmg5948.jpg

mg5952q.jpg

Am vrut sa fac si un filmulet cu pornirea la rece, imi arata o temperatura de 18grade era clar ca o sa porneasca mai turata. Ei bine nu s-a intamplat, ci a pornit la 800rpm. Nu voi posta clipul pt ca se aude cat se poate de normal.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Tot bate stangul mai sus? Am remarcat si eu la mine ca este la fel. La revizie o sa le atrag atentia poate imi fac o verificare a reglajului, avand in vedere ca mi se pare ca bat si mai aproape decat ar trebui.

Link către comentariu

Da putin de tot. In poza batea si lumina in stangul de unde si stralucirea.

Se vede mai ales ziua diferenta, noaptea sunt identice. Sincer eu cred ca asa sunt facute. Am vazut si pe un A6, pe ultimul tip de Seria 3 tot stangul putin mai intens.

De fapt nu bate stangul mai sus, sunt la acelasi nivel doar ca are o stralucire mai mare privit din fata, intensitatea noaptea la perete este identica. Deja nu ma mai deranjeaza aspectul asta, m-am obisnuit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Si la mine a pornit ok dimineata, erau 10 grade afara, 800 RPM si fara zgomot prea mare. Trebuie sa ne intalnim sa vedem o diferenta la faruri, ale mele am impresia ca bat prea jos, asa au venit din fabrica.

Link către comentariu

Zgarietura de asta iarna de la lopata nu este vizibila in pozele de mai sus. Este un lucru bun ;)

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu

Nu e o zgarietura evidenta, dar e tot acolo :(. Avantajul culorilor inchise este ca nu se vad prea bine zgarieturile de pe bari :))

Soc azi de dimineata cand am pornit-o am auzit niste batai ritmice pentru vreo 5secunde de la motor. Din pacate a pornit si muzica in aceasi timp asa ca nu am putut decela ce este si exact timbrul sunetului. S-au auzit ca niste bocanituri dinspre compartimentul motor, probabil lant. Masina nici nu are 17.000km :(, ramane sub observatie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Faci un retrofit cu un alt motor :))

Probabil zgarietura/zgarieturile se vad doar cand pica lumina in unghiul corespunzator!

Link către comentariu

:)) La cat am ajuns sa ma misc prin oras consuma jumate de rezervor intr-o saptamana, asa ca retrofit 2.0TDI 140/170 :))

Sper sa fie sunetul din alta parte sau si sa fi fost eu prea somnoros dimineata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La mine incepe sa consume din ce in ce mai putin :)) probabil ca merg foarte calm cu ea, chiar se vede o diferenta foarte mare.

Link către comentariu

Poate se jucau tachetii prin motor din cauza lipsei de ulei...pompa a fost mai puturoasa si s-au incarcat mai greu... :king:

Stima

Link către comentariu

Naiba stie, sper sa nu. E prima oara cand aud un astfel de zgomot :( .

La stop am stat sa mai navighez prin BC si am dat peste optiunea de bend light :D si peste inca ceva cu lumina care a dat eroare de bec ars cand am debifat-o. Imediat ce am repus-o a fost totul bine.

@kirkus: Ma plang ca e un amarat de 1.4 de 122 cu care rar de tot am scos consumurile pe care le aveai tu cu A3-ul :P .

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai a3-ul cati km avea? Si stilul de condus e f important.

Ai putea sa te gandesti la "the ultimate retrofit" oem R20 drive gear with dsg and engine.... Aaaa Nu glumesc! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Conduc ca mosuletu fara sa trec de 3000rpm, de cele mai multe ori pana in 2500rpm. La 50-60kmh ma plafonez intr-a 5a, de multe ori merg si cu AC oprit. Traficul de dimineata si de pranz este moartea pasiunii si a benzinei.

Eu ma vaitam de consum si tu zici de motor de 2.0T :)) . Poate doar partea cu DSG-ul :icon_thumleft:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Te plangi degeaba la jumatate de rezervor pe saptamana :))

:)) Dar e trist in acelasi timp. Si zic pentru ca stiu cum e! Am avut un Passat 2.3 VR5 Syncro care imi lua 18-20% in Bucuresti... Saptamana si plinul :((

Traficul de dimineata si de pranz

Asta e problema ta! Eu merg cu AC, schimb 1 si 2 pe la 3.000, 3 si 4 pe la 2.500, viteza constanta e de 80 Km/h intr-a 6-a.

Si daca e nevoie mai scap si pe la 4.000 (mai sus nu prea ma duc in trafic ca nu am de ce) si tot am consum decent. Dar eu merg in afara orelor de varf!

Cand merg la ore de varf vad si 10-11%, desi de cele mai multe ori ajung cam cu 9-9.5% acasa, ceea ce e foarte mult pentru motorul asta, dar na... asta-i Bucurestiul!

Link către comentariu

Jumatate de rezervor? :)) esti la inceput de drum. Eu bag de 80-100 de lei pe zi benzina! Dar eu am scuza ca atunci cand am cumparat masina era 3,70 lei benzina. :|

Link către comentariu

Te-am vazut azi la intersectie la Moghioros ai facut dreapta, cum mai e traficul pe acolo eu o iau pe Timisoara de cand cu santierul asta.

Link către comentariu

@Alexander: Cand benzina era 3,70 eu nu aveam permis. Ai ceva de mers daca iti mananca 80lei pe zi :( .

@dizy: Salutare aici ca in trafic nu te-am vazut. Eu nu o iau neaparat pe Drumul taberei, daca e aglomerat fac dreapta si intru pe Sibiu apoi stanga pe strada aceea nou construita care iese in drumul sarii si de acolo razoare. Pare putin ocolit in loc sa o tin drept la Billa, dar se aglomereaza destul pe acolo dimineata.

Link către comentariu

Mi-am satisfacut de multa vreme anumite curiozitati. Una dintre ele, era diferenta dintre marcile nemtesti si cele franceze. Sunt curios cand se va trezi romanul din visul nemtesc si va realiza ca platesc un pret destul de mare pe un produs de o calitate inferioara? Pana si cei de la Renault au inteles aceasta treaba si au inceput sa faca lucrurile de calitate si la un pret accesibil..insa cei de la Vw in loc sa evolueze, isi reteaza singuri craca de sub picioare. Lasam la o parte toate plasticele care se gasesc la interior si alte lucruri dar daca nici din punctul de vedere al motorizarii nu mai poti sa dormi linistit, atunci este destul de grav.

Macar sa-i dea de cap la problema si sa se rezolve cat mai repede decat sa dai in paranoia de fiecare data cand se aude acel zgomot.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu

Mai am garantie pana in la sfarsitul lui noiembrie. Ma rog, dupa retrofit-ul de xenon vor comenta, dar tot trebuie sa mi-l inlocuiasca pe garantie.

Ce treaba are xenon-ul cu lantul ?

Link către comentariu

Tocmai ca nicio treaba dar se considera interventie si cei de la porsche de abia asteapta sa iti anuleze garantia.

@dakino: Nu imi fac griji, doar ca m-a mirat foarte tare zgomot de lant la putini km si la un motor trecut de problemele copilariei. Cand va face zilnic sau la 2-3 porniri ma duc la ei, in garantie sau nu.

Bine punctat Adrian. VW are preturi maricele si se bat cu pumnul in piept ca tot reduc costurile de productie. Nu se vede la pretul de vanzare, dar se vede la fiabilitate. Ajunge sa fie o mica loterie. TSI-urile astea mici (1.2, 1.4 de la 122 la 170), multa laudate pt consum si performante o dau in probleme cu lantul mai devreme sau mai tarziu in proportie destul de mare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

se considera interventie

In cel mai rau caz o sa-ti anuleze garantia pe partea electrica. Nu are nicio legatura cu cea la motor!

Si legat, de zgomot, cand va aud cu probleme, si calitate proasta, si vai ce ne face VW...

Hai ma, serios... E un zgomot... Atat!

Bine, face zgomot! Si ce? Daca o sa se intample ceva grav atunci ok, aia se numeste problema! In genul cazului cu cilindrul.

AIA e o problema! Dar un zgomot...

La Renault pica pompe de injectie la cateva mii de kilometri, pica ambreiaje la cateva mii de kilometri (sub 20.000), la Toyota risti sa ti se blocheze acceleratia si sa te duci in rapa, la BMW risti sa ti se rupa distributia si sa-ti sara pistoanele prin bloc...

Si la VW... "Se aude un zgomot la pornire!!!!! O, vai...!!! Ce ne facem????? Nu pot sa cred ce ne-au facut astia de la VW... Nu pot sa cred cat au decazut!!!!"

...

Link către comentariu

Forza Rave :) +1

Garantia la electrica nu cred ca o mai ai de mult. Am inteles ca treaba cu garantia e impartita pe parti. 10k km la trenul de rulare, electrica nu mai stiu cat si tot asa...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Forza Rave :) +1

:icon_thumleft: Check sig!

Propun ultimele 6-7 posturi sa fie mutate in aria de 1.4tsi 122

Total de acord!

Link către comentariu

se considera interventie

In cel mai rau caz o sa-ti anuleze garantia pe partea electrica. Nu are nicio legatura cu cea la motor!

Si legat, de zgomot, cand va aud cu probleme, si calitate proasta, si vai ce ne face VW...

Hai ma, serios... E un zgomot... Atat!

Bine, face zgomot! Si ce? Daca o sa se intample ceva grav atunci ok, aia se numeste problema! In genul cazului cu cilindrul.

AIA e o problema! Dar un zgomot...

La Renault pica pompe de injectie la cateva mii de kilometri, pica ambreiaje la cateva mii de kilometri (sub 20.000), la Toyota risti sa ti se blocheze acceleratia si sa te duci in rapa, la BMW risti sa ti se rupa distributia si sa-ti sara pistoanele prin bloc...

Si la VW... "Se aude un zgomot la pornire!!!!! O, vai...!!! Ce ne facem????? Nu pot sa cred ce ne-au facut astia de la VW... Nu pot sa cred cat au decazut!!!!"

...

Esti un fan VW foarte inflacarat, din cate vad :king: ...le iei degeaba partea si indiferent de marca, trebuie sa mergem peste ei si sa-i batem la cap cu absolut orice chichita care nu este in regula la masina..mai ales cand vorbim de un zgomot la pornire care se stie si de unde provine. Daca erau atat de baieti buni, inlocuiau piesa respectiva pe garantie la toata lumea si isi pastrau faima nepatata. Nu cred ca toata lumea are 20.000 eur pe care sa-i arunce pe o masina si in loc sa stea linistit macar 3-4 ani, se trezeste cu tot felul de sunete. Vorbim totusi de un benzinar...si daca nici astea nu mai sunt in regula, atunci ne orientam catre cele electrice, nu?

Daca George isi achizitiona masina la mana a doua de pe vreun site de referinta, probabil ca nu ma interesau prea mult problemele la masina lui dar vorbim de o masina cumparata de noua de la reprezentanta si pun pariu ca nu e singurul cu aceasta problema.

PS: Orice zgomot poate genera o problema sau orice problema genereaza si un zgomot (strict pe partea de motor si distributie) :)

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!