Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Da :D. Urmeaza prelungirea RCA la Astra si Casco al Allianz.

Astept racirea vremii ca sa o incalt cu rotile de iarna pt a trece ITP-ul :)). Asta doar daca nu dau peste unul ultra-mega-extrem de strict care sa nu vrea fara spalatoare.

Link către comentariu

Multumesc. De abia astept sa ies cu ea pe un drum virajat sa vad afs-ul la lucru :D

In practica asa ar trebui sa faca

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

A mers modului de AFS de la passat iar acum retrofit-ul s-a terminat! :D

Foarte multumit de lucrare, mare + pt Cristi (Al Bundy). Mai ramane sa merg la reprezentanta pt a memora pozitia oem la care sa urce, dar e doar un detaliu.

L.E.: Am rezolvat si cu maneta. Ii trebuia o codare :D

Multumesc si eu de aprecieri.

Da, la schimbarea centralei, cu toate ca am copiat longcodingul de pe cea veche, se pare ca pe ultimul bit l-a sarit si nu la- mai codat.

Link către comentariu

Frumos, imi plac mult planurile tale pentru viitor. Confirm ca asa face lupa de bixenon la pornire, precum si la curbe. E utila functia, insa nu se misca chiar atat de mult in lateral cum ar fi necesar uneori.

Am tot zis ca ne vedem, poate acum gasim ceva timp sa stam cateva minute de vorba.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Da, domnu' Al, se pare ca matale cam colectionezi laude din partea colegilor din Bucale (si nu numai : ) Ma gandesc ca n-or fi chiar toate nemeritate ;) Ce sa zic, "la mai mare", ca vad ca si Gheorghiut aici de fata e incantat de cum ii fonctioneaza moshtrofoanta :P

Link către comentariu

Tot retrofit-ul a decurs fara probleme, cu codari bune din prima si cu ceva ingeniozitate in privinta aplasarii AFS-ului. Acum as zice ca a fost destul de usor cand de fapt nici vorba.

Frumos, imi plac mult planurile tale pentru viitor. Confirm ca asa face lupa de bixenon la pornire, precum si la curbe. E utila functia, insa nu se misca chiar atat de mult in lateral cum ar fi necesar uneori.

Am tot zis ca ne vedem, poate acum gasim ceva timp sa stam cateva minute de vorba.

Multumesc. La viteze mici e ajutat si de cornering. Uite niste teste de calibrare, pt Golf ce-i drept si mi se pare ca se duce mult (farul din stanga ajunge sa bata unde era cel din dreapta si invers)

Poate ne facem timp pe miercuri pe la 14-15.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Da, domnu' Al, se pare ca matale cam colectionezi laude din partea colegilor din Bucale (si nu numai : ) Ma gandesc ca n-or fi chiar toate nemeritate ;) Ce sa zic, "la mai mare", ca vad ca si Gheorghiut aici de fata e incantat de cum ii fonctioneaza moshtrofoanta :P

Eu zic ca nu e un lucru rau, nu? inseamna ca lucrez cu responsabilitate si atentie si lumea e multumita,.

Link către comentariu

Bine ca ai ajuns la sfarsit cu bine :)

AFS-ul e ok daca vine la pachet cu unele faruri bixenon dar parerea mea, e ca nu ar merita banii in plus, cum e la altele masini (xenon extra, la care mai poti adauga si AFS extra).

Link către comentariu

Da :D. Urmeaza prelungirea RCA la Astra si Casco al Allianz.

Astept racirea vremii ca sa o incalt cu rotile de iarna pt a trece ITP-ul :)). Asta doar daca nu dau peste unul ultra-mega-extrem de strict care sa nu vrea fara spalatoare.

La ITP cauciucurile nu or sa fie principala ta problema, evacuarea aia nu o sa treaca neobservata.

Bv trebuie sa recunosc retrofitul xenon cu afs e cel mai tare, cred ca nici park assist-ul nu e chiar asa de complicat.

Link către comentariu

Ce are evacuarea? Fiind catback noxele vor fi ok.

Dimineata pe racoare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai are ca sigur e mai zgomotoasa si or sa zica ca nu mai respect db care sunt trecuti in carte de identitate. Cat timp nu mergi la reprezentata pt itp nu ar trebui sa ai probleme de nerezolvat... ;)

Link către comentariu

Astea sunt deja fitze :)). Mai ales ca va ajunge cu motorul incalzit deci nu va fi zgomotoasa la pornire, iar turata pe loc nu se aude la fel de tare ca in sarcina.

Personal eu nu am mai auzit de masini care sa fie refuzate pe acest motiv, poate doar daca erau nesimtit de galagioase.

Link către comentariu

Stii ce este culmea,noi cei cu masini noi ne facem griji de ITP,iar cei carora le cad tablele de pe masina merg nestingheriti chiar si la RAR,sa fim seriosi.....

Link către comentariu

Daca nu are aparatura de masurat nu are nimeni ce sa iti reproseze. Oricum, un catback nu depaseste normele admise, ca doar n-o fi mai zgomotos decat un C63 stock sau un Aventador. Alea trebuie sa treaca si ele ITP-ul,nu?

Link către comentariu

Pai da dar au si alea specificatiile lor in decibeli din fabrica trecute pe carte la rubrica motor. Dupa alea cred ca se iau si cei de la ITP, oricum nu cred ca ai sa dai peste un "absurd".

Link către comentariu

Eu nu am in carte nicio specificatie despre decibeli si nici nu am vazut vreodata. Nu ar fi ironic ca mie sa nu-mi dea voie cu o evacuare care face 100db, dar unuia cu Lamborghini,da?

Link către comentariu

Nu se trec in carte astea, sunt normele celor de la RAR. Si difera, din cate stiu eu, in functie de cilindree. Oricum sunt slaaaaaabe sanse sa se sesizeze cineva legat de asta.

Link către comentariu

Bai nene unde v-ati uitat voi, nu stiu, in cartea oricarei masini la nr.14 este zgomotul in decibeli al masinii in mers si stationare. Ca si masinile astea sunt facute dupa niste norme indiferent ca-i Dacie sau Caterham...

Si pe majoritatea tobelor gen Milltek sau altii cred ca scrie Not for road use :)), si cu asta am terminat cu offtopicul :P

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Scrie motorsport use only :lol: Nu gasesti si tu o statie mai de cartier sa iti faci fara probleme? Tocmai ce mi-am refacut ITP pe 2 ani cu decat chiar la o reprezentanta.. Nu va mai stresati atat pt nimicuri.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

George are evacuarea catback cu o singura toba si se aude... un pic mai tare exact pe la 2000-3000 rpm. Itp-ul il trece dar nu chiar oriune.

Link către comentariu

Foarte posibil sa o mai rezonez putin pana atunci, cu o intermediara 1.2-like :)) . Azi mi-a pornit iar turata desi erau 15 grade, ieri la fel, dar alataieri nu a facut asa, putin bizar. Nu o rezonez neaparat pt itp ci pt ca e momentul sa trec pt aliniarea tips-urilor, sa dispara rezonanta la viteze peste 120-130 si sa o fac sa sune mai incet si poate putin mai gros.

Evacuarea de acum intoarce capete, poate prea multe, iar intre blocuri face galagie serioasa. Nu neg ca imi place sa vad cum intoarce lumea capul cand o accelerez mai tare, dar enough fun.

Am ajuns sa consum 1/4 de rezervor in 3 zile de mers prin orasul asta. Costa mult ruta Drumul Taberei - Sp Fundeni, eventual si Coltea sau Floreasca

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Stai bine, mie azi mi-a consumat pe 20 de km, deci am mers ceva, 13%. E din ce in ce mai aglomerat orasul asta, nu mai simti nici o placere sa stai in coloana la fiecare semafor.

Apropo, la tine atunci cand porneste turat motorul are si un zgomot specific, mai gros? La mine asa porneste prima data dimineata, cand sunt peste 17 grade afara.

Modificat de cristian
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!