Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Azi am depasit 7000km si am scapat si de semnul de incepatooooor :D.

Tot azi, din cauza unui "politist" ce parcase fix pe mijlocul trotuarului (era greu de parcat in fata sau in spatele lui), a trebuit sa parchez pe o fasie ingusta, chiar aproape de curba. Asa ca a trebuit sa urc mai aproape masina de gard. Nicio pb pana aici, doar ca am urcat-o asa aproape incat s-a rezemat putin oglinda de gard (de fapt semnalizatorul din oglinda). La G6 semnalizatorul iese putin in exteriorul carcasei, inspre lateral ca un pintene. Design prost inspirat si este o paine de mancat pentru service-uri :)).

Ideea e ca nu a patit ceva semnalizatorul, ci din acea rezemare usoara, a sarit capacul :( . La modul catapultat. Parea prins acolo sub presiune de a sarit din asa ceva. Am stat 5 minute sa imping capacul la loc, nu intra nici de-al naibii.

Acum este la locul lui, nu se vede ca a fost traumatizat pe exterior , desi am impresia ca i s-a rupt o clema din 2 de prindere.

Asa ca cine chiar vrea sa il fure, nu intampina mare rezistenta.

Concluzie, design prost si fixare cel putin dubioasa prin presiune.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

salut.eu mi-am luat la a mea bbs co polished pe care le montez la primavara cu pilot sport 3 , iti sugerez bbs :)

Link către comentariu

Ego getting the treatment :)) . O spalare cum nu a mai vazut de ceva vreme.

Poza este execrabila, facuta cu bb.

img00005201109251041.jpg

Link către comentariu

Speciala doar pentru ca a fost interior si exterior. Pe interior nu mai fusese curatata calumea de vreo 5 luni( decat carpetele)

Apoi degresare jante, dat si cu o solutie de lucesc anvelope. All shiny now :lol: . Stickerele rezista :emthup:

Link către comentariu

In proportie covarsitoare, m-am decis asupra viitorului upgrade, xenon oem. Desi pretul va depasi 1000Euro doar componentele : faruri propriu-zise, becuri xenon, balaste, adaptoare, inclusiv autoleveling (nu voi avea totusi spalator, dar il gasesc ca cel mai neimportant lucru in acest proiect). Partea buna este ca, din cate am citit pana acum, nu e nevoie sa schimb centrala electrica, cea de highline fiind compatibila. E un upgrade pentru siguranta, mai mult decat de look. Sunt mai importante decat jante sau suspensie in opinia mea.

Asta si pentru ca farurile de acum au fost proaste de la inceput. Am post-uri din ianuarie si februarie in care ziceam ca se aburesc. Am fost indolent si nu le-am schimbat, dar iarna asta sau cu prima ocazie cand observ ca se aburesc, fix la reprezentanta sa mi le schimbe pe garantie.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Poze mai artistice

img4721vf.th.jpg

img4728m.th.jpg

img4719r.th.jpg

img4711d.th.jpg

img4710a.th.jpg

img4713zk.th.jpg

img4724wr.th.jpg

Din pacate primul greiere azi :(, de fapt poate era mai demult insa 99% eu merg cu muzica pornita, se vorbeste in masina sau geam deschis. Cu totul inchis, inclusiv AC, se aude foarte enervant un zornait usor ce vine dinspre portiera dreapta. Pare ca vine chiar de unde se uneste cu bordul. Am verificat sa nu fie ceva lasat in portiera sau in torpedou. Se aude doar cand stationez cu motorul pornit (ex: la semafor). Ma streaseaza pt ca vibratiile, sunt mult amplificate acolo, se simte de parca as conduce diesel, asa vibreaza. Nu orice fel de diesel, PD-ul :)).

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Interesant. Abia astept sa vad cum o sa arate si sunt interesat de costuri. Felicitari pentru decizie :D.

MikeMobilul are si el nevoie de o spalare urgenta. Din pacate, in Craiova sunt putine spalatorii OK, nici alea consecvente in seriozitate :(.

E pur si simplu o spalare sau un detailing fulger? :mop:

Link către comentariu

Detailing o sa ii fac in primavara. Acum doar o simpla spalare interior si exterior. Costurile vor ajunge cam cat este optiunea de xenon din fabrica, 1200Euro. Daca am luat masina de pe stoc, asta se intampla :(, desi daca o configuram sigur nu venea cu jante de 17", isi folosea tata dreptul de veto :)). O sa vad exact ce si cum in primavara.

Pana una alta trebuie sa vad cum fac, m-am "plictisit" sa am DRL-urile ca pozitii si oricum nu e ok.

L.E.: Daca o sa fiu sigur ca mostenesc marele TFSi s-ar putea sa nu ma mai bag la retrofitul asta.

the big T. :))

img00001201109171000.th.jpg

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Nu iesi mai ieftin daca iei de la un coleg de forum in loc de reprezentanta?Am vazut ca multi vand kit-uri xenon...

LE:Acum am vazut ce ai pe masina....da,e de lucru...

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Doamne fereste sa iau de la reprezentanta:)). Farurile propriu-zise le iau de aici, autoleveling+adaptoare de pe alt site. Legat de kit-uri, daca e, eu vreau Phillips sau Osram, cand va veni vremea cel mai probabil de pe forum voi lua.

O particica din sufletul meu vrea totusi A4, chit ca m-am legat de micutul Golf :icon_redface:

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Ai suspensie adaptiva? Ca daca nu autoleveling-ul e mai scump cu 100 de euro. Iar farurile nu cred ca au in componenta calculatoarele, igniterele si nici becuri, deci sare sigur de 1400 plus manopera... Eu am gasit faruri noi in Slovacia cu tot ce le trebuie mai putin autoleveling cu 870 de euro fara TVA.

Link către comentariu

Doamne fereste sa iau de la reprezentanta:)). Farurile propriu-zise le iau de aici, autoleveling+adaptoare de pe alt site. Legat de kit-uri, daca e, eu vreau Phillips sau Osram, cand va veni vremea cel mai probabil de pe forum voi lua.

O particica din sufletul meu vrea totusi A4, chit ca m-am legat de micutul Golf :icon_redface:

:)) Gandesti exact ca mine,si eu am pus masina la vanzare tot pentru a-mi lua A4/A3.La mine partea proasta e ca vine copilul si va trebui sa astept cam un an.

Link către comentariu

@kadettro: My bad, am pus linkul gresit, pt ca n-am suspensie adaptiva. Farurile sunt doar carcasa si evident LED-urile. Vroiam sa vad aproximativ la cat ar duce retrofit cu toate piesele

La pretul de 870 este o ocazie, mai ales pentru ca sunt noi. Nici SH nu m-ar deranja, atata timp cat sunt impecabile, chiar imi place modelul vechi, fara led-uri.

@Cogdao: Nu e deloc o parte proasta, ba mai mult, o parte foarte frumoasa si fericita :). In plus, vor mai scadea preturile la A4 b8 /A3 actual cu mult dupa ce se lanseaza noile modele.

Link către comentariu

Mai oameni buni, acuma, fiecare face cum crede/vrea, insa eu am avut Golf 5 Comfortline de 105 cai M5, dupa care am trecut la A3 S-Line DSG de 140 cai si intre cele doua, daca ar fi sa aleg acum, as alege un Golf 5 de 140 cai cu DSG :) Mie nu mi-a placut A3-ul deloc, sau, ma rog, sa nu fiu nihilist, nu mi-a placut la fel de mult ca Golful. Audi-ul mi s-a parut a fi o masina marginal mai bine finisata in comparatie cu Golful, care insa sacrifica extrem de multe functionalitati doar de dragul imaginii. Audi e departe de imaginea de lux pe care o auto-proiecteaza, asta cel putin in segmentul inferior/mediu; cine stie, poate la oberklasse o fi stand altfel treaba, insa A3/A4 nu-s cu nimic mai breze decat Golf/Passat, iar la A6, BMW si Mercedes au argumente hotaratoare pentru care A6 merita locul al treilea.

In fine, nu voiam sa fac un versus, mai degraba o pledoarie pentru Golf care e cel mai bun all-rounder pe care l-am condus in ultimii 5 ani.

A, colegu' cogdao, daca tu crezi ca A3-ul e un upgrade de familie raportat la Golf, am doar 2 cuvinte pentru tine: :biggrin: Poate A4, insa in varianta Avant, desi acolo, un de-ala se ascunde dupa colt daca-l asezi langa un Passat. Oricum, SUnt de acord ca saltul de la un Golf 5 Trendline cu motorul de entry-level la un A4 e unul destul de important insa, IMHO, nu merita banii. Mai bine un Passat cu motor & dotari echivalente si ramai cu bani de concediu, modificari si un Pepsi ;)

My 2 cents.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

O parere pertinenta e intotdeauna binevenit.Sunt multi care sunt de parere ca Audi nu aduce nimic in plusfata de VW si incep sa cred si eu ca mai bine stau linistit.

Link către comentariu

Good point Bwwlan. Eu nu as opta pentru A4, doar ca imi vine ca mostenire, vechea masina a tatei. Imi place mai mult golful, m-am atasat de el si este potrivit atat in oras, cat si in exterior. Design-ul de la G6 mi se pare reusit. Audi-ul a avut numeroase probleme tehnice, nepermis de multe in aproape 4 ani si 34.000km, asteptari de marca premium, rasplatite cu zile destule de service.

Ma plangeam eu de consum de 11%, mers bara la bara in oras, cu 2.0TFSi, consumul poate ajunge la 15-16%. Diferenta este de prestanta, de pret de achizitie(20k vs 50k), de performante, la dotari utile ar fi la egalitate tousi. Preturile pt orice Audi sunt exagerate pentru ce ofera (cu banii de pe Golf puteam sa imi iau un A1 1.2 85cp cu 1-2 optiuni, mi se pare ridicol sa platesc atat de mult doar pentru brand, pt un badge).

Intre un golf si un audi, as alege un Golf GTi cu ochii inchisi. :D

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Frumos asa ;)

Da-mi voie sa-ti dau un sfat:lasa jantele astea pe masina,deja sunt destul de mari,daca pui pe 18 va arata ca o caruta si e pacat.Eu am pe 16 si prefer sa misc volanul cu un deget decat sa ma chinui sa trag de volan.

Link către comentariu

In legatura cu consumul in general, ai facut cateva consumuri ca pe vremuri, "la plin"? Te intreb ca am fost si eu uimit de cat de putin consuma a mea, iar dupa 3 incercari de consum ca pe vremuri, la Dacie, am avut surpriza sa vad o eroare de cam 10%, prin urmare l-am corectat cu VAG-COM...

Link către comentariu

@cogdao: arata senzatie de la distanta, dar nu stiu de ce par mici de aproape. E posibil sa le las asa, chiar f posibil. Ador cum se vede suprafata polishata. Cu un deget chiar nu pot, este un pic greoi din punctul asta de vedere.

Deja suspensia imi face viata grea la orice groapa, cu un talon mai mic este si mai groaza :))

@gabib77: Chiar nu am facut consumuri la plin, desi sunt sigur ca sunt ceva erori. A mea consuma in medie 10% daca merg in aglomeratie bucuresteana tipica, iar la drum lung sub 6.8% (media) nu am vazut. Consumul instantaneu a fost realizat pe splai, dupa cum se vede 52kmh in treapta a 6a.

Masinuta acum doarme parcata regulamentar pe plevnei (far away from home), dar johnyy.th.jpg

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

E doar senzatia ta,crede-ma.daca ma intrebi pe mine,care sunt obisnuit cu 16 si nu mi-as pune 17 din cauza servo si a consumului,mie mi se par mari chiar si astea,legat strict de pozele atasate de tine.

Ai jante foarte frumoase,ar trebui sa fii multumit ;)

Link către comentariu

Sunt frumoase jantele, e drept, dar se poate si mai bine

Parerea mea.

Ca sa nu mai zic de asa ceva (+)

Nu cred ca o sa fie alta problema decat comfortul; de manevrabilitate zic.

Modificat de mike.
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!