Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Am comandat cablul ca sa pot lega farurile.

Mai in toamna si autoleveling. Sper intr-o saptamana sa le am pe masina :wub:

Link către comentariu

Daca as fi in locul tau, in secunda 2 as cobori pana la masina, inarmat cu o multa rabdare, migala, si o surubelnita in dinti, si as mesteri la ale faruri pana le-as vedea puse pe masina. Chiar daca n-ar fi functionale. :))

Si noaptea, daca ai avea drum, ai merge asa:

a6fc66206802490.jpg

:D

Link către comentariu

Nu pot sa vad poza mai mare, dar pare sa fie o lanterna :)). Nu e problema de lumina cat ar fi de semnalizare, desi la cum se merge in Bucuresti probabil as trece neobservat mai ales ca restul semnalizatoarelor ar fi functionale :P

Probabil una din ultimele poze cu farurile cu halogen

img20120820170722.jpg

Intrebare pentru posesori, lupa sta asa mult in interiorul?

20120820163354.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Multumesc :D

Am mai gasit inca o poza.

img4993copy.jpg

Cea mai tare poza. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Dupa ce iti pui farurile trebuie sa ti le regleze la reprezentanta, sa nu te astepti sa iti bata corect dupa ce doar le pui pe masina. Acum nu stiu cum vor merge reglate daca nu le pui si autoleveling... Parerea mea ar fi sa iti strangi toate piesele inainte de a le monta ca sa faci o treaba ok. Lupa va mai iesi doar putin fata de cum e acum la tine.

Link către comentariu

Operatiunea de inlocuire o voi face la reprezentanta ca sa fie totul ok. Ii pun sa le regleze astfel incat sa bata normal si asa nu car eu cu masina mari greutati, iar mai mult de 2 persoane la escapadele prin tara nu a vazut. In cateva luni rezolv si cu autoleveling.

Cred ca pot fi reglate sa bata la o anumita inaltime cand se monteaza, doar ca nu se va mai putea schimba asta decat daca se da jos bara banuiesc. Sunt multe G5 care au retrofit oem dar nu complet si s-au putut regla initial.

Eu m-am convins, retrofit serios de xenon costa mult mai mult decat luat din prima si ar fi cam printre putinele optiuni care cu siguranta merita luata din fabrica. Asta e, nu am avut rabdare sa o comand si am luat-o din stoc imi merit soarta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pana sa montez farurile trebuie sa o duc neaparat la geometrie. Gropile din bucuresti si-au spus cuvantul, masina merge in linie dreapta doar daca tin volanul usor spre stanga, cu el pe centru o ia spre dreapta. Imediat dupa ce am inlocuit arcurile nu facea asa deci mai mult decat sigur s-a dereglat de la craterele din asfaltul bucurestean.

Unde imi recomandati sa fac? Vreau ceva cat mai profesionist si eventual din sectorul 6.

The man behind the steering wheel :)) . Cautam semnal pe transalpina

dscf1407u.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ce-i cu jacheta, testai AC-ul :)) sau a fost chiar asa de frig? Eu am fost fix acum o saptamana - deci la cateva zile dupa tine - si mi-a fost putin frig in tricou.

Pe DN-uri, autostrada sau bulevarde largi, dar si pe alte drumuri, e posibil sa iti traga dreapta din cauza pantei asfaltului proiectata sa directioneze apa departe de partea carosabila. Incearca pe mai multe drumuri sau chiar, daca poti, sa mergi o bucata mai lunga de drum pe contrasens si verifica daca mai face.

Abia astept sa iti vad masina cu farurile noi.

Cheers!

Link către comentariu

Era 10 dimineata si am urcat sus unde am intrat in nori, era un vant ingrozitor si 4 grade.

dscf1365i.jpg

Si eu de abia astept, luni sau marti vin cablurile :D

E clar ca e o problema cu geometria, pe orice drum face la fel si nu am observat asa ceva inainte :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Din cate stiu eu, dupa ce montezi arcurile trebuie sa faci geometria. Eu la Golf am facut geometria cand am montat suspensia sport, apoi din nou cand am montat arcurile KW.

Bafta cu masina! :icon_thumleft:

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Asa este si multumesc :D

Ne apropiem de 15.000km si am descoperit recent ca masina se preteaza la service long life, adica are codul QG1 pe sticker-ul de la inceputul cartii de service, faptul fiind coroborat si cu CB care imi arata ca mai am aproape un an pana la urmatoarea revizie si peste 15.000km. O voi face totusi anul acesta, desi daca masina este facuta pentru LL, am ulei LL nu vad de ce as inlocui uleiul.

14444f.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu numai service ll ii fac alei mele o data la doi ani sau 30000km si totul este foarte bine.

Link către comentariu

Ma bucur sa aud ca se poate si in RO cu longlife :D

O poza singurica in parcare. Pare tiguan din spate desi are pro kit. Culmea ca masina a coborat cat trebuie, uniform dar se vede ciudat din spate.

20120826192102.jpg

Inca mai stie borduri :D

20120825125500.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Service-ul Longlife e bun si de preferat, dar nu cand freci masina prin oras si mai ales in Bucuresti. In caz ca traiam in afara orasului si faceam naveta pe autostrada sau DN era altceva.

Oricum eu filtrul de aer si de polen nu le suport mai mult de 7-8000km pana sa le schimb in nenorocirea asta de oras...

Modificat de JUG
Link către comentariu

Nu se pune problema filtrelor care se schimba anual ci a uleiului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Intervalele longlife la noi nu sunt valabile, aerul este prea murdar, uleiul e negru dupa 10-12 mii km. A il folosi 30 mii , chiar si cu filtru schimbat suna a sinucidere, chit ca mergi sau nu prin oras.

Link către comentariu

Atunci o sa conteze ca e facuta pentru longlife doar la revanzare, cativa euro :))

Am ridicat adaptoarele de la posta si sper sa am farurile functionale pana la sfarsitul saptamanii :D.

Link către comentariu
Master_Blaster

Eh poate urca bordurici si atunci cu spatele... :))

Hai cu farurile alea. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Asta cu praful de la noi e irelevant. Poti schimba mai des filtrele. Sunt 2 motive care ne impiedica sa facem revizii la 30k Km in Romania:

1: uzura uleiurilor de motor se calculeaza in ore de functionare care sunt oarecum echivalate cu Km. Avand in vedere acest aspect una este cand mergi 1000 de ore in oras cu o viteza medie de 16Km/h si una este cand te deplasezi pe niste sosele calumea (ma refer la o retea de drumuri bine dezvoltata; vezi Europa de Vest) unde scoti frecvent viteze medii peste 80 Km/h. Germania nu e un exeplu favorabil ca acelerezi de rupi motorul pana la 200 Km/h mergi 5-10 km si apoi urmeaza o "intersectie" si incetinesti la 80 sau 100.

2: cand e masina nou e o modalitate buna sa faca Dealarii niste bani.

Link către comentariu

Hai cu farurile alea. :icon_thumleft:

Vineri la spontana s-ar putea sa ma prezint cu ele. Le montez in aceeasi zi pe la pranz sau mai corect spus mi le monteaza Al Bundy.

De dimineata am avut parte de o surpriza din partea PBV si in general tot ce inseamna service de reprezentanta. Il sun pe domnul Victor Cozachievici pt a ma programa la operatia de inlocuire a farurilor, mi-o taie scurt si imi spune ca o directiva a lor nu ii mai lasa sa lucreze cu piesele clientului, indiferent de piesa. Nu doar la PBV1 ci toate service-urile de reprezentanta VAG.

Directiva mi-a zis el ar proveni de sus nu stiu daca de la PIA sau de la VW. Daca este adevarat mi se pare o politica de obligare a clientului, practic de subjugare a clientului care vrea sa faca o revizie la reprezentanta, o inlocuire de piese la preturile lor absolute umflate artificial. Mi se pare o panta periculoasa daca este noua politica aplicata de VW.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Distractia continua, pentru ca eu ma imbatasem cu apa rece cand am crezut ca bcm-ul meu e bun. Probabil bcm-ul highline vine doar pe masinile cu xenon oem, nu cum gresit am crezut ca vine pe echipare si nici faptul ca e MY2011 nu ajuta, un amarat de 86h si totul se traduce intr-o cheltuiala in plus de vreo 190euro.

VW pune bete in roate grav la retrofit-ul asta :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cand v-am spus ca nu merge BCM-ul cu 86 in coada pentru xenon...asta e il cumperi si pe ala acum ca deja ai 80% din piese, restul e can can.

Link către comentariu

Este o politica interna porsche dute la bz la elcargid. Apropo in uk poti face revizia la orice service agreat de rarul lor si nu pierzi garantia ;)

Link către comentariu

Poate e pagubas dar o data ce m-am apucat il duc la capat, insa da e cel mai costisitor.

Cand v-am spus ca nu merge BCM-ul cu 86 in coada pentru xenon...asta e il cumperi si pe ala acum ca deja ai 80% din piese, restul e can can.

Asa e :icon_thumleft: , am fost eu mai naiv. L-am comandat deja si sapt viitoare vine. Vineri oricum pun farurile pe masina, doar faza lunga nu merge cu 86? Daca semnalul si faza scurta sunt ok rezist cateva zile.

@ANdi: elcargid nu apartin si ei de PiA?

Daca e cineva cu trendline care vrea un bcm mai evoluat, il dau ieftin.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!