Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Ego, as vrea sa aud si eu admisia/evacuarea :D

Si dupa ce trece luna poate ma si dai o tura

Link către comentariu

Cu mare placere te dau :D

Vineri pe 25mai daca e totul ok vin la o spontana.

Link către comentariu

comparativ cu k&n-ul lui @master_blaster cum se aude itg-ul?

Este o diferenta (exceptand sunetul) intre filtrul OEM si cel nou in mers?

Link către comentariu

Am sa raspund eu in locul lui George ca nu stiu cat a mers el cu masina in parcare ca sa auda filtrul :lol:

Nu se aude ca admisia lui master_blaster care in ture mari fluiera si asta ma scoate din minti pe mine, ci se aude putin mai tare decat filtrul stoc(huruie un pic), aproape insesizabil :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Confirm ce zice Alex. Cand am pornit masina si a stat la 1100-1200rpm pt putin timp, face un sunet destul de puternic la relanti filtru, ca un mic aspirator.

In accelerari mici (aveam motorul rece, cam greu sa il incalzesc stand pe loc :)) ) se aude fad filtrul (cu capac scos).

Sorry pt latraturile maidanezilor ca au stricat tocmai partea buna, spre final inchid si usa.

Nu stiu de ce dar parca se aude ca o dacie :)). Maine incerc o varianta mai lunga, de o calitate superioara.

Cand o sa cresc mare vreau si eu admisie itg mai mare, evident pe un motor pe masura :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

AMR? Hai ca vreau sa aud itg-ul!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Pana pe 24 inclusiv :( . Mihnea, s-ar putea sa ramai putin dezamagit de sunetul itg-ului pt ca se aude mai molcom decat k&n, eu mergand si cu capacul pus.

In alta ordine de idei, m-am intors de la Cluj (frumos oras cu oameni f ok) si maine iau aripioarele de R de la Alex (zenoracing).

Ele venisera de sapt trecuta, dar din vina mea nu am putut sa le iau, foarte amabil Alex ca le-a putut pastra. Maine le iau si urmeaza documentarea cum s-ar monta.

Nu totul cred ca se rezolva cu banda dublu adeziva :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nop, ceva mult mai conservator si oem. Acele mici aripi negre care de abia se observa.

Ma enerveaza cum se vedea cauciucul iesit putin pe fata, din cauza ET-ului si a latimii jantei.

2012_03_20_12_37_14.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Tu poti sa le prinzi cu ce vrei, ele din fabrica vin prinse cu banda dublu adeziva.

Link către comentariu

Ce bine, ma asteptam la un sistem mai complicat de prindere :)) .Banda dublu adeziva it is :D

Link către comentariu
F l o r i n

mda.... bucura ochii..... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

:emthup: pt poza. Pe negru chiar dau bine jantele aurii. Mai am pana sa ma gandesc la o posibila revopsire a lor, dar legat de drop..hmm, parca as vrea putin mai mult decat este acum (asta zic pana sa o mai conduc prin ceva gropi si iarna :)) ).

@alexanderdj: Ego nu s-a miscat un mm.

Nu e masina mea in poza (din pacate), este un TDi de america negru, 2 usi, cu xenon + LED-uri pe spate si evacuare & praguri de GTi - cam asta vad la prima vedere.

Azi i-am scos semnul mare cu VW de pe luneta :D si am mai pornit-o putin. AMR 10 zile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

In curand te vad intr-un GTI, prea te mananca :alien:

Stima

Link către comentariu
Publicat (modificat)

O sa te surprinda ca nu tanjesc dupa GTi, mai mult spre GTD. Stiu ca suna batranesc putin, insa eu merg 90% in oras, nu o tin la ture mari unde benzinara si cu precadere cele cu turbina maricica isi arata adevarata valoare. Consumul in asemenea conditii dezavantajeaza net GTi-ul, iar un GTD arata aproape identic, consum mai scazut. Chiar si CR tot se aude mai tare, dar daca G7 GTD va avea 220cp..I have made my mind :D.

Am mers de multe ori cu 211cp in aglomeratie si nu ai unde sa ii folosesti, se poate merge mai tare, dar atunci trebuie upgrade la frane :)) . Se simte foarte bine 2.0T, doar dupa 3000rpm merita.

Back on topic, 1st order of business: detector de radar :D . Am vazut la lucru un Beltronics vector 930 care si-a meritat banii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Publicat (modificat)

E foarte vechi, dar isi face treaba foarte bine, eu ziceam ca idee doar despre el vazand cum l-a salvat pe tata de la multe amenzi :)) . Un minus ar fi ca pe langa unele benzinarii, piuie inutil si nu stiu de ce.

Acum ma uitam dupa 965.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cred ca ai fi dezamagit de un GTD pentru ca apelezi la alternativa asta cu gandul la consum, ori diesel-ul de pe GTD-ul actual cica nu ar fi tocmai economic, in special unde te intereseaza - in oras :P.

Nu mai ai asa mult timp. Sper ca ai pus banii de benzina de-o parte, sa ii consumi pe toti cand iti iei permisul inapoi :)).

Link către comentariu

E foarte vechi... la un moment dat s-ar putea sa te bazezi pe el si sa nu te mai avertizeze... 955 sau 965 e cam la fel... Eu am 965 si sotia un 940, sunt la fel de bune pentru Romania, iti recomand un 940, dar sa fie fabricat dupa 2009

Link către comentariu
mihai.onu94

Antiradarele de care vorbiti nu detecteaza radarele noi,nu? Scuze de offtopic.

Revenind la subiect... asteptare usoara in continuare pt. ca in tarisoara noastra mori mai repede daca te lasi enervat de toti oamenii "inteligentii" :)))

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ba le detecteaza si pe cele noi, asta a fost bluf din partea politiei. Din cate am inteles cele noi nu mai au latenta cand le deschid (la cele "vechi" daca le porneau special ca sa te prinda cand treceai pe langa ei aveau nevoie de calibrare, iar in instanta pe fotografie aparea ceva in acest sens, astfel invalidand sanctiunea).

Eu m-am obisnuit cu mersul pe jos, autobuze, metrou si cu masinile colegilor :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
alexanderdj

Detectorul piuie datorita usilor cu deschidere automata. Emite senzorul ala un semnal care face radarul sa piuie, ma gandesc ca functioneaza pe aproximativ acelasi principiu ca si radarele. Nici eu nu stiam asta, mi-a spus unchi-miu mai demult.

La fel daca vei trece si prin alta zona unde sunt usi de genul asta, tot la fel va face, nu neaparat la benzinarie! :P

Parerea mea e ca mai rau ai chinui un GTd in Bucuresti decat un GTi...se stie ca motorinarele sunt mai sensibile la exploatarea in mediul urban fata de benzinare...Trebuie sa-l scoti in fiecare week-end pe GTd pe autostrada ca sa-l alergi putin...Si in conditiile astea nu stiu in ce masura te mai scoti cu consumul.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!