Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Ce inseamna niste roti bune pentru un golf 6.. si ce frumos e bucurestiul cand vezi curcubeu la Unirii :coolpics:

Link către comentariu

Masinuta e superba, vis... si cu jantele astea, durere.....

Merge de parca pluteste, nu auzi nimic.....

Geo, un deosebit.

Pupa tata !

Link către comentariu

Multumesc, macar sa ajung sa pun pe masina pe sfert cate ai avut pe SKF.

Am scotocit azi si mi-am gasit CiV-ul pt a merge la rar sa-mi omologhez jantele de 18". Se mai tine cont de indicii de incarcare si viteza la un eventual control Rar? Intreb pentru ca in carte am trecute alte valori decat cele cu care a venit masina, vorbesc de rotile vechi pe 17", dar si la cele de iarna.

Rezultatele mersului pe ploaie + anvelope care stau in linie cu aripa le-am vazut azi, mi-au aruncat apa si implicit mizerii de pe carosabil de la jumatatea aripii atat pe fata cat si pe spate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

BBS-urile or fi frumoase, dar problema pe care am avut-o la inceput cu ele incepe sa fie picatura chinezeasca. Faptul ca ies inafara fie si cativa mm se vede clar (poate cu Pro Kit sa mi se schimbe putin perspectiva desi nu prea are cum), iar pe ploaie este jale ca imi arunca tot jegul de pe carosabil pe toata masina.

Am mai spus-o, dar acum e pe bune daca gasesc pe cineva care sa dea Bilbao pe bbs-urile mele in secunda 2 le dau. (fara anvelope evident)

Nu ma asteptam ca ET44 sa mi le scoate asa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ce rau imi pare ca nu esti multumit,sincer.....Nu am vazut-o in realitate,insa din poze nu cred ca are de ce sa nu iti placa,dar tu stii cel mai bine - faza cu stropitul masinii nu cred ca este o problema reala.Matematic vorbind de la ET 51 pana la ET 44 nu este o diferenta asa mare,aproximativ 7mm.

Link către comentariu

Termina cu prostiile! Si alea normale stropesc la fel de mult. Masina arata superb asa!

Cu Bilbao ar fi ceva mai speciala... dar arata prea bine asa sa te superi!

Link către comentariu

@Alfred, pe langa cei 7mm ar mai fi latimea jentii (8j vs 7.5j cat au cele oem de G6). Ar iesi cu 9.5mm fata de unele oem pe 18" si cu 15mm fata de Seattle.

Tocmai ce am vazut azi masina lui Radu (kadettro) cu seattle + distantiere 10mm, stateau rotile exact cat trebuie, in plus mi-a placut cum arata cu Eibach Pro kit.

Sa ne vina arcurile :))

Poate saptamana viitoare facem cumva si le vedeti live. Rave, nu le dau decat daca se poate schimb cu Bilbao :P

Daca e cineva interesat de arcurile sport oem sa-mi dea PM ca nu am unde sa le tin dupa ce le dau jos.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai intre 7,5 J si 8 J este diferenta de 0,5 inch adica 1,27 cm / deci 7 mm + 1,27 cm=aprox 2 cm.Este ca si cum ai avea distantiere de 20 mm.Sper sa vina arcurile la sfarsitul saptamanii viitoare si sa ne bucuram de cum arata !

Modificat de B 06 FRE
Link către comentariu
Master_Blaster

Mda, problema cu stropitul ar putea fi rezolvata numai cu niste cauciucuri de 215. Eu urmatorul set de jante pe 18 il iau cu et50 ca sa pastrez un look cat mai oem.

Asta ar fi cam singura problema cu jantele tale BBS nu au look-ul ala oem. Ai vazut cat de bine stau jantele de 18 oem pe leon-ul lui alex.

Sper sapt viitoare sa-mi pun replicile de r32 care au et 45, dar daca masina nu arata oem cu ele, le dau. :(

@fre: Cifrele astea nu sunt f relevante dimensiunile reale ale cauciucurilor difera mult, eu am pozat comparativ 225/40 r18 8j vs 225/45 r17 7,5j si diferenta de latime e de cca 2cm.

EDIT:

George ai rezolvat ceva azi cu drl/pozitiile?

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Nu, am fost la Radu si am tot schimbat setari cu vcds, chiar in toate meniurile a cautat, modificat.

Masina mea este irecuperabila :)), doar solutia hardware sa schimb pe Golf RoW in bit18 si sa cumpar interfata Kufatec ca sa-mi codeze aia sau sa schimb cu totul BCM (e mai posibila varianta asta sincer daca schimb farurile cu cele oem xenon).

Legat de look-ul oem exista jante exact ca astea, dar 7,5j ET51 si se numesc Pescara. Au fost puse doar pe Ed30

Ce bine dau cu acel et si latime :(

Image0557.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Parca la HL nu trebuia schimbat BCM in caz de retrofit xenon :scratch: .

Astea cu stropitul masinii si roti iesite prea mult sunt fite :lol: . Stii vorba aia: "Sufera baba la frumusete". Sunt sigur ca dupa ce o vezi low iti vei reveni :D.

Link către comentariu

Nu te mai prostii cu jantele ca arata super. Cand e murdar pe sosea cum crezi ca arata Leonul meu? Alb? Nici vorba...negru :lol:

Cred ca si la tine se pot pune aparatoare de noroi,dar ar arata cam nasol :sly:

Link către comentariu

Ma gandesc sa iau aripioarele cu care vine R20, se monteaza pe aripa si oarecum mai acopera din cauciuciuc, la fel vin si pe spate.

Definia mea de prea iesit, fie vezi banda de rulare a anvelopei, fie poti citi numele producatorului cauciucului.

Cat camber negativ sa ii dau ca sa nu mi se uzeze inegal pneul ?

Culoarea masinii este acum albastru grafit jeg efect :))

20120402164112.jpg

20120402164313.jpg

Link către comentariu

aripioarele cu care vine R20

Ce aripioare?

Si lasa jantele asa ca sunt ok!!! offf...

Link către comentariu

2012_03_20_12_37_14.jpg

Acelea negre, cam in acelasi loc ar veni si pe spate.

Probabil au fost puse ca sa obtina TUV. E cred cel mai agresiv offset pe care l-am vazut pe un VW stock.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Si cu ce ar trebui sa te ajute alea?

Daca tii neaparat sa faci ceva cu jantele si te obsedeaza atat de mult (si acum va sari tot forumul in capul meu) du-te la un strung si ia 2-3 mm din butuc pe interior, simplu...

Link către comentariu

Sa mai acopere din cauciucul ce se afla la vedere, mai mult estetic pt mine decat practic. Nu ma obsedeaza asta, dar camber tot ii voi face, imbunatateste si comportamentul in viraje :))

Faza cu strungul nu, daca erau niste jante no name poate (desi voi spune sincer ca pe forumurile din afara mi s-a zis ca asemenea poke se face cu ET38-40, nici vorba de 44).

Enough with that, sper sa ne vedem la o spontana sapt asta :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pe fata nu poti sa modifici camber-ul :) si nu cred ca investesti in brate de TT pentru 3mm de cauciuc langa aripa...

Subscriu la partea cu intalnirea. Azi maine poimaine plec pe la 9 de la munca deci pot sa ajung direct la Junior :))

Link către comentariu

Camber pe fata poti pune maxim 0grd 55'. Mai mult de atat necesita brate de TT. In schimb, bratele de TT iti scot roata in exterior circa 7-8mm si din camber nu faci mare lucru.

Link către comentariu

Arata super bine cum sunt acum. Fata de et-ul meu :))

Te temi ca o sa atinga dupa ce pui arcurile?

Link către comentariu

Lucian, sigur va atinge la incarcare maxima e clara treaba, dar nu ma transform in maxi-taxi sa fac masina plina.

Cu ET54 been there, done that, pe spate este chiar drama din cate tin eu minte :)), partea buna e ca nu atinge ever :P

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu zic sa astepti,sa montezi arcurile si sa iti faci planuri apoi,daca mai este nevoie !

Link către comentariu

Corect, parca le astept de o vesnicie, dar asa sunt eu nerabdator si sar mereu la concluzii :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cel mai sigur vezi dupa ce pui arcurile.

Nu poti incerca si faza cu roluit aripile? :scratch:

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Pot incerca, dar e prea extrem si nu merita sunt doar cativa mm. Mai e o problema ca aripa la G6 este tesita, nu stiu cat de bine se poate rolui si pastra forma originala. Din principiu nu voi face asta, daca era lasata pe coilover atunci poate :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!