Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Ideea este mai in gluma mai in serios ca pe drumurile din afara nici nu sunt atatea insecte,daca mergeai atati km in Romania nu se mai vedea bara de insecte.Chiar am avut cu cineva o discutie de genul si spunea ca in afara nu sunt atatea insecte de adunat de pe drum.

Link către comentariu

Asa si este. 

Am ramas placut surprins dupa acesti 2900km ca nu s-a consum deloc uleiul. In conditiile in care a stat constant la 104 grade in regim de mers la 3000-3200rpm la temperatura ambientala de 35-36 de grade. Conditii destul de nefaste pentru un ulei w30.

Un consum exact o sa fac zilele viitoare, pentru ca am pus de la 6 benzinarii intre 20-30 litri. 3 Mol Evo (toate din Ro), 2 Shell V Power 100 și 1 BP Ultimate.

 

Fact: Cu V Power 100 nu a dat rateuri la pornirea la rece cum face de regula.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La ei pana si insectele sunt obisnuite cu viteze de autostrada.

Ce rateuri ai la pornire?

Link către comentariu

Ocazional cand porneste turata la 1200rpm si cand sta acolo pentru 15-30 secunde se aud rateuri.

Link către comentariu

Bucură-te de ea asa cum e! Cat timp merge bine... și la multi ani! :) de ce nu, alături de mașină, ca arata tare bine.

Link către comentariu

Ma bucur in continuare :D. Misfire la pornire turata nu sunt o problema, asa fac toate. Uneori da, alteori nu. Poate e de la benzina, poate nu. E inca un mister al motoarelor TSI.

Multumesc pentru urari! Nu stiu daca alaturi de acest Golf.

A implinit si masina azi un nr rotund de km.

m8gvgy.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Softul nu e optimizat ok cel puțin pe partea de pre încălzire ....După ce am făcut soft de aproape 1 an ..nu am mai avut niciodată pana acum check engine ul clipind ..și nici missfire

Link către comentariu

Sunetul de rateuri este destul de intalnit cand face preincalzirea catalizatorului la TSI, asa ca nu imi fac griji. Martorul de check engine nu mi s-a aprins vreodata si nici n-am avut erori stocate.

Link către comentariu

Asta ai pus in loc de caxa?

Or fi caxa-specific rateurile :D

 

Evacuarea dupa 3100km de la ultima spalare:

35kv341.jpgAsta si pentru ca in ultima saptamana masina a stat pe dreapta.

Am facut si consumurile la pompa dupa bonurile de benzina, Buc - Arad 7,2%, iar Arad - Nickelsdorf (450km inclusiv cu mers prin aglomeratia din Budapesta) 8%

76l consumati in 1550km. La intors consumurile s-au pastrat. Culmea tot 7,2% Arad- Buc dar in conditii complet diferite.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Nothing much, doar ca s-a facut disparut capacul spalatorului dreapta. Cel mai probabil multumita impactului cu o cutie de carton 50x50 luata pe centura ploiestiului. Era aproape de mijlocul drumului, eu am vazut-o tarziu avand tir pe banda 1, tirul a ocolit-o prin dreapta din scurt si mi-a aruncat-o mie in fata, iar eu mai mult decat sa franez la 100kmh si sa nu o iau fix in plin n-am avut ce face. 

Faci 2500km prin europa fara probleme. Mergi pana la Brasov, cutie in mijlocul drumului pe drum european cu doua benzi, priceless.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu la ultima intoarcere din strainatate  am intalnit vreo 3 bucati de cherestea pe banda 2 a "autostrazii" Bucuresti-Pitesti(noaptea la 130km/h) si mai incolo la iesire din benzinarie un caine pe banda 1 .

Urechile de prindere de la duza spalatorului sunt ok?

Modificat de TDR
Link către comentariu

Azi dimineata am vazut insa ca bara e dauna.
Asa ceva nu era dupa cutie pt ca as fi observat. Am parcat in apropiere de unde se scoate gunoiul, parca au scapat pubela pe muchie de au reusit sa si crape.

qox6xe.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am si cilindri pt spalatoare, insa nu sunt montati. N-am duzele din cap care costa de destul, plus furtun, alt vas si chiar nu vad util acest retrofit.

Nu iese pt ca e infundat, iar jos langa proiector e loc de intrat o unghie.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu. In ultimul timp nici nu prea am mai mers cu masina fiind ocupat cu altele. Plus ca astept finalul lunii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Vinerea trecuta am trecut la rotile de iarna.

2d85c1v.jpg

Momentan cu aceleasi Semperit Speed Grip 2 care intra in a 5a iarna. O sa le scot weekendul acesta la munte sa vad cum se mai descurca. Pana acum n-am avut sa le reprosez nimic, dar deja au facut o varsta si anvelopele de iarna sunt mai sensibile la asa ceva.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mai ales ca le-ai depozitat corespunzator, nu o sa ai nicio problema. Mai mergi cu ele mult si bine. Atat timp cat cauciucul nu e imbatranit n-ai de ce sa-ti faci griji.

Link către comentariu

Da, in total nu cred ca au mai mult de 20k km.

Oricum stau cu gandul sa le inlocuiesc cu Michelin Alpin 5.

Link către comentariu

La cat umbli tu, nu cred ca e cazul. La 20.000 km rulati, banda de rulare trebuie sa fie in stare foarte buna.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!