Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Ego,acelasi "elicopter" l-am avut si eu pana acum aprox. o luna la masina din semnatura.Asa am luat masina,cu zgomotul acesta(SH,50k km),am fost panicat,gata gata sa cumpar alta cutie(M6).La fel,cand apasam ambreiajul,liniste totala,cand ridicam aparea "elicopterul"enervant la culme!

Problema a fost rezolvata definitiv prin inlocuirea kitului de ambreiaj(rulment,placa,disc) pe Sachs,cumparat cu suma pana in 1000lei si manopera 300lei(nu stiu daca este permis sa scriu de unde am cumparat si la cine am fost pt. montaj).

Acum sunt very happy si nadajduiesc sa tina cat mai mult(macar pana la suta de mii de km) :icon_thumleft:

Link către comentariu

Nu sunt optimist ca va tine considerabil mai mult 50k km daca cel din fabrica a rezistat tot atat. Poate au echilibrat mai bine acum discul de ambreiaj, au imbunatatit arcurile.

Pe masina acum e Sachs, cel mai probabil tot Sachs vine.

Am luat pana la urma cu piesele mele la schimb disc +placa 3C0141015PX pt cine e interesat. Luni la prima ora il schimb.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Putin rau un ambreiaj la 50k pentru o benzinara,s-a dus calitatea VW de tot.

Link către comentariu

E ceva dubios. Eu cu gti-ul am 130000 km cu ambreiajul original si merge perfect, prinde la jumatea cursei, nu patineaza. Si nu mai ea stie cate drumuri de Cheia a vazut.

Link către comentariu

Din cate stiu de rezistat rezista si al lui doar ca facea zgomot. Si al meu tacane uneori de pe la 50000 si acum la aproape 90000 prinde foarte bine.

@George vezi ca ti-au cerut cam mult, ala e pret de fara piesa la schimb.Iti recomand daca il schimbi sa pui sachs performance nu spanacul OE.

Link către comentariu

Am eu sachs performance stage 1 pt twincharger pe masina mea si merge foarte bine.

Link către comentariu

In sine ambreiajul nu are semnele tipice de uzura, prinde la fel ca la inceput, nu patineaza, nu scartaie. Vizual se prezinta bine si mai are viata.

Inafara de acel sunet de elicopter la relanti merge foarte bine. De asta am si crezut ca doar rulmentul ar fi in culpa.

 

Totusi nu sunt singurul cu aceasta problema si la majoritatea se manifesta de pe la 40-50k km. 

 

@Tudor, fara piese la schimb ajunge la 3100 fara manopera. Evident la reprezentanta. Oricum si la pretul pe care mi l-au dat exista marja de negociere.

N-am de ce sa pun Sachs perf cand nici stage 1 n-am. Nici nu vreau sa se schimbe comportamentul ambreiajului, ci doar liniste.

 

Pana si la pocnitoarele astea de motoare de 1.4 nu pot sa faca un ambreiaj corect. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

George, ai sesizat cumva la plecarea de pe loc, cu motorul rece o trepidatie puternica? Eu am problema asta de vreo 15.000 km, s-a tot agravat, la inceput facea doar iarna, acum face tot timpul, e sesizabil chiar si cu motorul cald. Urmeaza sa las masina la service, sa desfaca ambreiajul si sa vada care e problema, inca mai am un an de garantie.

Link către comentariu

Brady au devenit neseriosi. 3 ani de revizii, vopsit (prost) la ei si acum mi-au trantit placa ca nu se poate cu uleiul meu. Uite ca s-a putut la pbv. Plus cand i-am intrebat de programare pt bujii si constatare ambreiaj mi-au zis peste vreo 2 saptamani.

Avia pt mine nu e o solutie fiind foarte departe in pantelimon, iar centrul din militari arata dubios.

Pretul oferit la service unde am efectuat schimbul de rulment si de ambreiaj nu difera foarte mult de ce mi s-a zis la pbv.

 

@Cristian, nu am patit niciodata sa trepideze, cu atat mai putin la rece. Ce am eu se aude mai ales la cald la relanti si creste in intensitate cu aparitia consumatorilor (ac, faruri, la bracarea rotilor). Am vibratii fine, dar sesizabile in schimbator si in pedala de ambreiaj. La apasarea completa, dispare orice zgomot si orice vibratie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Out with the old

2rh7oeh.jpg

In with the new.

fz9kpu.jpg

Liniste si fara vibratii de niciun fel, iar ambreiajul se simte la fel ca inainte ca utilizare. Exact ce am urmarit si cu greu am obtinut. Eu daca vindeam masina la cum se auzea, se apucau toti sa zica ca e stricata, cine stie ce defect are si de fapt zgomotul era VW-approved.

 

Am zis si in topicul dedicat pe aria de Golf 6, dar zgomotul este considerat normal de catre fabricant. Zgomotul pe care il aveam eu insa ar fi mai mare decat ce se accepta, asa dupa ureche se face la VAG. Ar fi, parca, nimic nu e singur.

Zgomotul este produs de disc care are o miscare inainte si inapoi in ax. Fix acea partea care se prinde de ax se misca in fata si in spate la cel vechi.

Comparativ discul nou nu are joc. Am vorbit cu mecanicul si mi-a zis ca VW considera normal pt ca nu se poate intampla ceva cu adevarat grav, in speta discul nu se poate rupe din ax sau alte defecte catastrofale.

Cand reduci costuri ajungi sa aplici mentalitatea de las ca merge si asa.

Link către comentariu

Usor cu afirmatiile la adresa calitatii vw pentru ca te vei trezi indrumat sa vinzi masina de catre alti colegi de forum :)

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Pfff ... naspa treaba! Multa durere de cap si la fel de multa si cantitatea de marafeti necesara remedierii ...

 

Ca sa nu mai zic de cat de stresanta este seninatatea cu care te bat astia cu palma pe umar.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Acum sa ma bucur si eu de ambreiajul asta si daca va ajunge sa pacane cand o vand ma duc si scot foaie de la VW ca e normal.

 

Cand esti tipicar si vrei sa stii ca totul e ok cu masina trebuie sacrificii. Insa si senzatia ca masina e aproape perfecta dpdv mecanic imi da o oarecare liniste.

Bogdan, sa dai un telefon la reprezentanta ca ar fi aparut o informare pe 1.2TSI azi. Tot pe distributie evident, mai multe detalii nu stiu.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
madhorsefuzzy

E bine cand scapi de un stres. :)

 

Cand reduci costuri ajungi sa aplici mentalitatea de las ca merge si asa.

 

Asta e mentalitatea Dacia. Desi de ceva vreme au inceput si clientii Dacia sa ridice pretentii. :lol:

 

Fratele meu se tot uita sa isi cumpere un Golf 6. Si tot ii dau sfaturi din ce citesc pe aici: aia nu, aia nu, ailalta nu. Acum 10 ani alegerile erau mai simple.

Link către comentariu

Da-i sfatul cel bun: sa isi  ia un Golf mai vechi de 10 ani.

Link către comentariu

Stai asa si noi cui mai dam masinile? Tu vrei sa tii Polo pana ia locul Daciei? :))

Masinile bune si intretinute se vad, se cunosc si se pot lua fara a fi o loterie prea mare. La un pret insa ca intretinerea in decursul anilor a costat ceva. Km reali costa si ei ceva, datul inapoi e gratis. O carte service verificabila la fel. O masina sh mai scumpa mi se pare ca este o investitie, pe termen foarte scurt poate nu pare afacere.

 

Dracul nu e chiar asa de negru. Eu n-am avut vreo problema cu acest motor si daca puteam trai cu zgomotul ambreiajului era ok. Sunt destui cu acest motor care tot asa nu au probleme si au considerabil mai multi km decat am eu.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
madhorsefuzzy

Da-i sfatul cel bun: sa isi  ia un Golf mai vechi de 10 ani.

I-am zis ca mai bine un Golf 1 sau 2 dar e incapatanat. :))

 

Stai asa si noi cui mai dam masinile? Tu vrei sa tii Polo pana ia locul Daciei? :))

Masinile bune si intretinute se vad, se cunosc si se pot lua fara a fi o loterie prea mare. La un pret insa ca intretinerea in decursul anilor a costat ceva. Km reali costa si ei ceva, datul inapoi e gratis. O carte service verificabila la fel. O masina sh mai scumpa mi se pare ca este o investitie, pe termen foarte scurt poate nu pare afacere.

 

Dracul nu e chiar asa de negru. Eu n-am avut vreo problema cu acest motor si daca puteam trai cu zgomotul ambreiajului era ok. Sunt destui cu acest motor care tot asa nu au probleme si au considerabil mai multi km decat am eu.

Nu e vorba de samsareala ci de motor si cutie. Prima data mi-a zis DSG7. I-am zis DSG6. Si tot asa. :)

Acum se uita la o manuala, dar ar fi pacat.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu

Partea buna ar fi ca ambreiajul in sine la CAXA ar fi acelasi ca cel de pe CAVD, adica cel de 160cp si 250nm. Putin supradimensionat sau poate e cel de la cavd subdimensionat :)).

 

51000km si duminica pornim intr-un mini tur de aproape 2700km. E cazul sa mai vada si extraurban :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mersi frumos.

Mi-am luat inclusiv o trusa de becuri de la VW. Am inteles de la o cunostinta ca daca te opresc ungurii pot sa te intrebe de ea, better safe than sorry.

Chiar daca cu xenon si led-uri pe spate n-am ce schimba. Becurile de semnalizare si sigurantele de 5, 2x10, 15 ce ar fi utile in caz ca s-ar intampla ceva.

 

Sper ca nu se ia de faptul ca pozitiile sunt portocalii, oricum nu sunt foarte vizibile. Am un bec de pozitie normal in trusa de becuri :))

Link către comentariu

Nu-ți mai face atâtea griji, dacă nu încalci reguli și nu ieși în evidenta cu ceva rău nu au treaba cu tine. Asa mi-am făcut și eu griji și pana în Austria, învârtit pe acolo câteva zile și venit înapoi, nu m-a oprit politia deloc deși am trecut pe lângă ei de multe ori, dar am respectat limitele de viteză și nu am făcut manevre dubioase care sa iasă în evidenta în trafic.

Link către comentariu

Ai si tu niste pozitii portocalii si iti faci atatea griji :lol: N-are nimeni treaba cu tine.. 

Link către comentariu

Eu am fost cu proiectoarele galbene prin Ungaria, Austria, Germania, Elvetia, Franta, Italia etc si nu mi-a zis nimeni nimic. Stai chill si distractie placuta!

Link către comentariu

Si eu am o trusa de la philips sa fie acolo dar nu am fost verificat vreodata . Daca vrei sa fii mai catolic decat papa vezi ca vesta reflectorizanta trebuie sa stea in habitaclu ;)

@Rave sper ca nu aprinse cand nu era ceata afara.

Oricum nu  au treaba cu tine daca ai o masina ingrijita si nu faci scamatorii in trafic.

Modificat de TDR
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!