Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Fara volant este 1400ron. Cel luat pe cod oem este doar disc de ambreiaj si placa de presiune.

Tu ai fi schimbat ambreiajul la un pret de aproape 1900ron cu manopera la o masina de 50.000km cand discul in sine nu patineaza si vizual mai duce destui km?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu s-a zgarcit, pur si simplu a crezut ca problema se va rezolva prin sschimbarea cilindrului, asa ca nu avea rost schimbarea intregului kit, mai ales ca are destul de putini km. Acum, ca are alte informatii, poate lua alta decizie.

Link către comentariu

50.000 km facuti 90% in oras nu? si mai e si Bucuresti...da poate daca as fi fost in locul tau,nu l-as fi schimbat,dar daca ai facut atatea modificari la masina cu destui bani,nu inteleg de ce nu ai vrea sa faci si niste modificari care trebuie facute odata si odata,daca nu le faci acuma poate le faci peste 10-20k km ,dar tragi de ele asa cum sunt,adica cu sunetele si vibratiile aferente...tu stii,eu doar zic ca nu m-as baga la schimbat doar o parte din kitul de ambreiaj,ce sa faci daca se duce si in 50.000 km asta e..

Link către comentariu

Hai sa iti arat cum arata placa mea de presiune la 120k km.

Mie mi-au facut oferte de kit ambreiaj complet ( fara volant pentru ca e masa simpla si de obicei nu sunt probleme acolo ) la scoruri in jur de 10 milioane.

post-3744-14377636933963_thumb.jpg

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

De unde sa stiu ca sursa e de fapt discul de ambreiaj cand nici mecanicii de acolo nu imi pot garanta ca asta este. Inca o data uzura discului este acceptabila pt 50.000km si el nu are semnele tipice sa patineze sau sa fi fost foarte aproape de nituri. Daca era atunci schimbam asta fara nicio discutie. De rulment stiam ca era problema si s-a confirmat cand s-a desfacut ca avea joc. 

Ma deranjeaza afirmatia ca eu trag de masina cu zgomote si vibratii cand a fost investigata la cel mai mic zgomot (de lant, de la suspensie, de la cutie). Pe langa imbunatatiri, masina a vazut mentenanta constanta cu piese bune si schimbate preventiv.

 

@Shadowz, da si eu variante de kit ambreiaj complet si sub 1000ron in definitiv e aceeasi motorizare :)). E ciudat cand se cauta dupa VIN-ul masinii apare doar kit Sachs la 1400 ron sau luat pe cod OEM placa de presiune si disc de ambreiaj la 1380 ron. Am vazut asta cu ochii mei.

Ce este acum pe masina din fabrica este Sachs. Cel mai probabil voi merge pe OEM.

Link către comentariu

ubihl.jpg

Arata mai echilibrata masina asa, chiar daca arata mai bine mai jos, din pozitia soferului era un chin mai mare. M-am lamurit cu reglabilele de 200-300 euro, iar cele de 800 euro pentru mine nu se justifica.

Suspensia reglabila se da cu 800ron inclusiv flanse, rulata 3500km.

Problema ambreiajului am relatat-o in aria de Golf 5, pt ca nu vad de ce ar fi specifica Golf 6 ca sa nu prelungim discutia tehnica la prezentarea masinii http://vwforum.ro/topic/92307-problema-ambreiaj/?p=2607372. Maine voi mai face niste teste sa vad daca se aude in decelerare cu ea scoasa din viteza. Orice sfaturi ca sa identific mai precis problema ar fi de ajutor, ca in orice service doar demontarea cutiei pentru constatare ajunge la 300-400ron.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata mult mai bine așa decât înainte când era lăsată prea mult...

Link către comentariu

Acum si spalata. Aproape 2 ore de cand am vrut sa o spal si pana cand a si fost spalata (la prima spalatorie s-a oprit curentul, la a doua era sparta o teava si mergea doar o rampa si am ajuns la diamond). Numai timp de pierdut nu aveam.

post-78960-14379096285228_thumb.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata foarte bine, este mai echilibrata cu pro kit.

 

Nu pui si bara R-line la loc? :D

Link către comentariu

Nu o mai am si nu mai pornesc saga modificarilor exterioare. Trebuie sa inchid anuntul :)). Am de rezolvat ambreiajul si acele sunete de vibratii aparute la 3000rpm ce depind doar de turatie.

Link către comentariu

O treaba exceptionala facuta de Brady Trade in urma cu nici 18 luni

fwj6zd.jpg

Evident povestea este aceeasi si pe partea dreapta.

Link către comentariu

Nu cred ca exista vreo vopsitorie cu adevarat capabila in tara asta...ci doar 1 2 3 oameni ascunsi prin garaje obscure....aceeasi poveste am patit o si eu...doar ca nu mi am mai batut capul.

+1 pentru eibach si suspensia oem. Ti am zis sa stai potolit cu reglabila low cost, ma bucur ca ti a trecut

Link către comentariu

Cum era masina ca dinamica pe suspensia FK?

As renunta la B14 pentru ca e rigida, in special cu 225/35, e destul de inconfortabila - mai ales in oras, insa m-am obisnuit cu felul in care reactioneaza masina acum la schimbari de directie, franari, alte manevre facute uneori mai brusc si mi-e teama sa nu fie prea wobbly cu amortizoarele stock si arcuri.

Imi pare rau pentru capodopera facuta de cei de la Brady.

Multa bafta si cat mai multi km fara incidente in continuare!

PS: Nu trebuie sa iei in seama tot ce iti scriu anume baieti anonimi de aici; cine iti citeste topicul sau iti cunoaste masina stie cum o ingrijesti si in ce masura pui accent pe intretinerea starii tehnice si optice, uneori in mod obsesiv - dar in sensul bun.

Link către comentariu

Pe FK era rigida bine de tot. Se simtea foarte bine masina pe ce inseamna suprafata fara denivelari/gropi. Nu mai exista acel transfer de mase la franare, accelerare, iar in curbe unde nu erau denivelari statea ca pe sine. Cum introduceam insa in ecuatie un carosabil mai prost, suspensia nu amortiza suficient. Avand de suferit nu doar confortul ci si stabilitatea daca era mers tare.

Fapt ce se confirma si cu ce zice tipul in clip

Poti lua ARB-uri mai solide ca sa compenseze ruliul suspensiei stock + arcuri.

 

La Brady trebuie sa rezolv pt ca s-a luat pana la metal de la pietricele.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

ARB-urile rezolva doar stanga-dreapta(curbe), fata-spate (accelerare-franare) se rezolva doar din arcuri/amortizoare. Asa ca ori o lasi asa cum e sa te poti bucura de stabilitatea suspensiei si te obisnuiesti cu ea asa cum e, sau accepti confortul suspensiei stock, cu al ei ceva mai mult travel.

Cale de mijloc, exceptan Ohlins :p , nu prea exista!

Link către comentariu

Da, la ruliul stanga-dreapta ma refeream. Noi nici nu prea avem mari frane ca sa intre botul in picaj sau vreo 200cp sa fie nevoie de amortizare dura pe spate pt demaraj mai bun. Insa se simte. -10% la dinamica, +40% la confort :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

This is driving me crazy

Scuze ca e intors la 180 de grade, sunetul conteaza. Remarcati cat de tare se aude si acopera sunetul motorul. Rulmentul exclus din peisaj pt ca a fost schimbat, am si rulmentul vechi care intradevar era cu probleme. Mai nou am citit ca si volantul ar putea da asemenea semne, insa asta e SMF.

 

Miercuri am programare la PBV1 pt revizie cu filtre ulei, aer, polen, benzina, bujii, ulei, geometrie si reglare faruri. O sa ii intreb si de acest zgomot.

30uv6g4.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

imho, ii lipsesc pragurile. poate de GTd/i, daca nu de R(-Line).

Daca apesi ambreiajul, sunetul dispare?

Link către comentariu

Da, liniste absoluta.

Nu mai lipesc praguri peste astea alea masinii si asa sunt cum sunt. Pragurile de gti/d arata bine pe o masina deschisa la culoare, pe cele inchise nu prea se vede. Cu praguri devine din alt film bara fata :))

Link către comentariu

Stiu un CAXA care a schimbat ambreiajul cu totul si a sacpat de "elicopter". A pus rulment OE.

Link către comentariu

Asta voi face si eu in final. Ma miram eu sa scap asa ieftin. 

E ciudat ca peste tot se spune ca zgomotul asta de la ambreiaj e cauzat de rulment indiferent ca e VW, Honda, BMW. In definitiv este acelasi principiu de functionare. 

Rulmentul OE in cazul meu era facut de SKF, iar ambreiajul de Sachs. Imi e greu sa cred ca n-au inlocuit rulmentul si mi-au dat de fapt un rulment mai vechi pe care il aveau pe acolo.

 

Schimb de ambreiaj la 50k km si eu vorbeam de rau DSG7 :)).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ego sa-mi zici si mie sa stiu daca au voie sa posteze pe topic aici doar userii "jmecheri"(cunoscuti) si plini de ei..ca sa stau linistit in banca mea,nu stau sa citesc 300 de pagini,doar am facut o remarca asupra kit-ului de ambreiaj. bafta!

Link către comentariu

Gata si revizia la PBV1. Inlocuit filtre ulei, aer, polen, benzina, schimbat ulei cu Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife III 5w30, inlocuit bujii cu unele oem "longlife", reglat faruri si geometrie.

 

Mi-a confirmat mecanicul ca a mai auzit acest zgomot de la ambreiaj si e vorba de disc care trebuie inlocuit. Cu tot cu manopera si cu piesele vechi la schimb (adica disc + placa de presiune) vine 2500ron la PBV.

Asta mai am de facut si e gata de drum :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!