Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Foarte curios cum arata cu interiorul nou - așteptam poze

Link către comentariu

Nou vine vorba, ca e cel vechi foarte curat.

WP_20150712_09_39_11_Pro.jpg

Plafonul avea doua pete, acum gone.

WP_20150711_09_53_56_Pro.jpg

 

Era mult praf depus desi eu nu prea merg cu geamul deschis. Mai ales pe tetierele spate si pe fata de usa de la sofer.

Are Muale poze de before.

 

WP_20150710_19_43_01_Pro_1.jpgWP_20150711_14_11_28_Pro_1.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cât te-a costat curățatul interiorului? :) Cât a durat? Ce soluții s-au folosit, ce operațiuni s-au făcut?

Link către comentariu

bine ca nu e de la Ac, poate e o reparatie mai simpla/ieftina.

in VagCom urmaresti alternator load si zgomot.

nu prea inteleg legatura consumator electric - ambreiaj (dar nici "facultatea" de  mecanici auto nu am facut-o)

Link către comentariu

eu le pun in topicul din semnatura dar peste cateva zile (sa le redimensionez / sa nu fie bump/warn).

poze la zgomot nu am facut, doar l-am ascultat :)

Link către comentariu

Are topic, se vede la semnatura.

Treaba cu zgomotul e destul de simpla. Este rulmentul de presiune al ambreiajului. Dupa cateva ore de mers se aude tare si fara sa fie pornit vreun consumator. Cu ambreiajul apasat e liniste indiferent de numarul de consumatori. Zona din care se aude vine sa sustina faptul ca acest rulment este sursa.

El nu afecteaza cu absolut nimic functionarea ambreiajului, dar devine foarte enervant prin zgomot. VW feature pentru ca asa ajunge sa faca la toti.

Fiind tehnic zic sa ramana in arie tehnica:http://vwforum.ro/topic/91682-golf-6-scartait-ambreiaj/?p=2601464

Link către comentariu

A, da! Se pare ca moderatorul dragut care mi-a sters de doua ori semnatura mi-a si dezactivat semnaturile celorlalti... Imi cer scuze!

Link către comentariu

La mine ambreaijul tacane mai putin decat acu 30k de km.

In schimb am observat ca a inceput sa tacane/huruie 2 sec distributia cand o pornesc dupa 1-2 zile.

Link către comentariu

In alta ordine de idei peste nicio luna voi pleca intr-un scurt eurotrip pana in Austria cu plimbat pe acolo ar veni vreo 2800km in total. Dilema mea este daca sa raman cu suspensia asta sau sa o inlocuiesc cu cea stock-ish.

Strict sa o ridic nu mi se pare o solutie. De abia i-am nimerit reglajul si sa ma joc de doua ori ca sa o cobor apoi si sa vad ca nu am castigat mare lucru la confort mai bine ma lipsesc.

Pe de alta parte drumurile de acolo sunt bune, dar pana acolo ne omoara Romania :)).

Link către comentariu

Daca ai in plan sa o montezi oricum pe cea stock in viitorul apropiat eu as zice sa o pui de acum. O sa fie mai confortabil drumul.

 

Bafta inca de pe acum!

Link către comentariu

Dar ce treaba ai cu ea?

Ca sa ieși din România nu ai nici o problema cu drumurile. Eu am ieșit pe Craiova-Timișoara și m-am întors pe la Arad-Sibiu-Pitești si îți spun că este mai mult decât în regula.

Link către comentariu

Las-o asa!. Pe Sibiu e foarte ok drumul, scurte portiuni mai proaste dar nimic de speriat.

Odata ce ai iesit din tara stai doar pe autostrazi pana acolo, care sunt ok, si odata ajuns drumurile sunt foarte bune cam peste tot, pana si in creierii muntilor la diverse satucuri ascunse.

Link către comentariu

Dun are dreptate, oricare varianta alegi e ok (Buc - Pitesti - Craiova - Timisoara - Arad sau Buc - Pitesti - Sibiu - Deva - Arad). Eu as veni pe a doua varianta, doar viaductele de pe Valea Oltului sunt mai rele, in rest drumul e super ok :-) Plus ca e mai scurt ca si prin sudul tarii. Singura grija pe care trebuie sa o ai sunt parcarile subterane, foarte populare in Vest, care nu sunt friendly cu masinile joase.

Link către comentariu

Exact asta e si problema. Majoritatea hotelurilor cat si a parcarilor din orasele mari au rampe destul de inghesuite si destul de abrupte. Eu pot sa intru in majoritatea parcarilor subterane/supraterane din Bucuresti, dar cu un portbagaj plin mai mult decat sigur o sa am probleme. 

Anul trecut am mers pana la Sibiu si mai apoi pana in Cluj via Deva asa ca voi merge pe Deva-Arad.

Link către comentariu

Emag fiind absolut nesimtiti cu comanda mea de Motul Specific, am anulat si cu ocazia asta trec pe Liqui Moly Top Tec 4200 5w30.

Link către comentariu

 Exact asta am patit si eu. Am asteptat mai bine de o saptamana comanda de la eMag si nu a venit, am luat din alta parte. Nu trebuia sa renunti la ulei datorita neseriozitatii lor, sunt multi comercianti care aduc Motul.

Modificat de redeye
Link către comentariu

Nu am renuntat la Motul din cauza emag (era mai ieftin cu vreo 30lei si livrare gratis fata de alte parti). Am fost mereu in dubii daca sa schimb pe LM sau nu. Era prima oara cand luam de la emag ulei, de obicei luam de pe un alt site. LM are review-uri foarte bune si putin mai vascos la temperatura de 100 de grade, cam ce trebuie cand se merge la 3000rpm.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Atunci a fost un semn ca sa cumperi Liqui Moly :D

 

Placutele de frana din cate stiu nu le-ai schimbat, mai rezista?

Link către comentariu

Placutele de pe fata au fost schimbate odata cu discurile cand am trecut la 312mm. Pe spate le-am schimbat inainte, iar cand am pus suspensia mi s-a zis ca mai rezista destui km fara probleme. Discuri cat si placute ATE normale, nu ceramice sau Power Disc. Singurul mic inconvenient ar fi ca murdaresc jantele, dar ca performante nimic de zis.

Pozate in acelasi timp:

 

n2nwo6.jpg s2e1hi.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

direct de la importator, a doua zi era deja in motor.

http://shop.poldistribution.ro/index.php?sid=96502ad476b3bdc2bb23562797958bf7

 

emag?! bleah....mai au putin si vor incepe sa vanda materiale de constructii, terenuri si case....ce mai urmeaza, masini SH cu km dati inapoi.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu

Eu îl folosesc de vreo 40k km. Și îl țin ceva mai mult de 20k km în motor la un schimb. Avertizare de ulei lipsa am avut pe la 22k km.  Îl consider foarte bun. 

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!