Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Nu chiar, trebuie sa ii dai sa invete si pozitia  cu interfata de diagnoza.

Mie mi s-a intamplat sa mi le regleze prost (chiar in reprezentanta) si sa trebuiasca sa mai merg o data.

Link către comentariu

La un moment dat trebuie despartire cat mai merita masina ceva bani si nu incepe sa manance multi pentru intretinere. 

Masina de jucarie

30955ky.jpg

Aparent merge cu ambele variante, atat din acele suruburi de reglaj cat si din vagcom. La vagcom doar sa ajunga la pozitia default si gata :D

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=17328

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Mersi. La tine mai trebuie stopurile :D, iar daca vrei poti pune evacuarea de gti ca sa fie chiar badass.

 

La intoarcere de la munte, mers pe A3 (parcurs Ploiesti - universitate in 45 minute) am dat de un damb fix inainte de rostul de dilatatie a unui pod de credeam ca am terminat baia de ulei. Din fericire sunetul pe care l-am auzit a fost de la suspensie ce s-a comprimat la maxim si posibil de la roti. Am vazut dambul tarziu, dar suficient cat sa pisc frana sa scada pe la 100kmh.

De acolo am mers mai incet ca sa nu mai am surprize. Am verificat si nu curge nimic, anvelope fara galme, jantele nu bat.

1cm daca eram mai jos aveam dauna serioasa.

La cateva ore am vazut un post pe un grup de fb cu acelasi damb care a spart o baie de ulei si la altcineva a indoit o janta. 

Concluzia este ca drumarii nu stiu sa faca rosturile de dilatatie de pe nicio autostrada. Stiam drumul de dus bine, dar la intors de multe ori am folosit DN1 asa ca m-a surprins. Pe la km25 se afla dambul.

Cum e pod cum se stie ca trebuie mers cu 100kmh maxim. Solutia drumarilor este sa afiseze un indicator cu limita de 80 sau de drum denivelat pe orice autostrada in loc sa si rezolve ceva.

Bine ca nu pun si politie acolo sa iti ia carnetul. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daa, am luat si eu dambul ala de am crezut ca raman fara jante si s-a speriat si copilul si s-a trezit. E de tinut minte!

Link către comentariu

Cam asa sta treaba în toată țara cu îmbinările la poduri. Ploiești - Baia Mare.. Prea puține poduri la care sa nu zdruncine groaznic au fost.. România.

Link către comentariu
hallucinogen

Așa ceva era si pe A1 aproape de București anul trecut - l am luat cu cel puțin 100km/h. Nu vreau sa imi aduc aminte cum a făcut Masina - nesemnalizat bineînțeles. Ce pretenții sa mai avem - România

Link către comentariu
Publicat (modificat)

De asta simt ca mi-am facut damblaua cu masina asta si la viitoarea ma axez pe placerea condusului. Adica nu coborata si cu suspensie foarte dura, ceva jante mai usoare, eventual 17" ca sa ramana 225.

 

In alta ordine de idei ma voi duce maine la midocar vitan sa reglez farurile. Cel mai probabil cand s-a schimbat suspensia s-a coborat bascula suficient de mult cat sa se dea peste cap parghia de la autoleveling. Farurile isi fac secventa de reglaj fara probleme, n-am erori, doar ca mi le ridica foarte mult. E clar ca interpreteaza niste valori gresite. La telefon mi-au zis direct ca e montata prost suspensia :)). Deh, reprezentanta, dar vreau sa le reglez cum trebuie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai si ai curaj sa le-o duci ? Daca desfac suspensia ca sa o monteze corect?

 

Nu poti regla farurile in alta parte? Doar astia prin reprezentante au cele trebuie ?

Link către comentariu

Nu chiar. Iti dai seama ca e o gogomanie ce mi-a zis, cum sa fie de la suspensie. Am reglat eu acum mai jos manual, dar prefer ceva facut ok. Strict sa se uite la senzor si sa regleze. Atat au de facut.

Link către comentariu

la ce sa se uite la senzor,tu nu te poti uita? Este o simpla tija cu o nuca,care este prinsa sau nu este prinsa(in cazul in care a iesit) Le gasesti pe partea stanga a masini,la bascule.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Stiu foarte bine unde este ca am facut retrofit :). De iesit nu cred ca a iesit din moment ce inca are semnal.

Nu mai stiu cum e pozitia lui, cum trebuie sa vina orientata parghia, acel V. 

 

Moment de nostalgie in trafic cand am vazut o masina aproape identica cu masina asta cand a fost livrata. Difereau doar rotile, Seattle 17" in loc de Porto 17" din poza.

4vh354.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asa trebuie sa vina:

 

post-104992-0-62312800-1430739710_thumb.

 

Pârghia senzorului de nivel autovehicul spate-stânga trebuie să fie orientata spre exteriorul autovehiculului.

 

Daca te duci la Midocar sa regleze farurile, sa te duci cu rezervorul plin:

 

"Încărcare: cu o persoană sau cu 75 kg pe locul şoferului, fără încărcătură în autovehicul (masa proprie).
Masa proprie a autovehiculului funcţional cu rezervorul de combustibil plin (cel puţin 90%), inclusiv masa tuturor echipamentelor (de exemplu, roata de rezervă, sculele, cricul, extinctorul, etc.)."

Modificat de Hayate
Link către comentariu

Ti-am vazut utilajul Miercurea trecuta in Mall Vitan(eram cu seviciu). Live arata demential!

Link către comentariu

Mersi frumos!

Cea mai rapida vizita la service pana acum: la 7:20 am predat masina, la 8 o luam. Senzorul mi-au zis ca e ok, le-au reglat cu vas-ul in pozitia de default, apoi reglat dupa aparat. Bonus au pus si jetul de apa pe masina ca era putin murdara. 50lei toata operatiunea.

In continuare m-a nemultumit ca pana si cand ai programare in service lasi masina in exterior, dar toti angajatii in interior. Clientul sta si cu masina in drum si cu banii luati.

 

Consum de promenada aseara

2rf30o2.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Tocmai ce m-am intors de la mall vitan si era sa ma intorc si cu o dauna: oglinda din dreapta la care s-a atentat. Concret era modificata pozitia - initial fiind intuneric n-am observat, noroc ca mi-a zis prietena ca de obicei ea nu se vedea in oglinda :)), iar aproape de colt era o amprenta/mai multe amprente suprapuse. Practic se distinge ca s-a impins spre interior ca apoi sa vrea sa traga de exterior ca sa o scoata. Din fericire nu este nici crapata.

Mare atentie cand parcati pentru un timp mai indelungat la vitan si mai ales in parcarea supraterana unde e mai ferit si au spatiu de manevra. Desi eu am parcat la parter unde e un trafic destul de intens, aproape de intrare, dar cu partea dreapta a masinii partial obstruata de un pilon, avand ceva acoperire cand lucra.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am vazut destule BMW-uri cu oglinzi cu alte numere pe oglinzi decat ce aveau pe masina... Asa ca nu cred ca te scapa neaparat de neplaceri. :)

Link către comentariu

A fost prima tentativa de cand am masina. Mai ales ca nici nu vreau sa o mai tin mult nu le inscriptionez.

Oricum oglinzile se potrivesc doar pe G6, asta ar explica si cererea mai scazuta.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Cum bateau inainte sa le cobor eu:

2rxzlts.jpg

Dupa ce le-am coborat din surub in parcare:

35lx3kp.jpg30b0ky8.jpg

Foarte multumit de vizibilitate si n-am primit flash-uri. In poza era faza scurta. Ajuta si aparatul foto sa mai lumineze poza.

La midocar le-au mai coborat usor.

qo62vl.jpg

Cine vrea sa le regleze, are reperele in Sun Plaza :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E ceva mai profesionist reglajul cu acele repere decat ce am incercat eu ochioscopic :))

 

Aproape de 50k

104pw7o.jpg

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!