Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Vezi ca e complicat cu "mai bine" asta...

Daca masina poate "mai bine" tentatia e foarte mare, si chiar ar trebui, sa o faci "si mai bine" si, brusc, descoperi ca ai mai multa putere decat poate opri masina. Asa ca pui frane. Serioase, nu doar placute. Si descoperi ca ai nevoie de suspensie mai dura, asa ca pui. Si pui si o evacuare, sa sune bine si sa mearga cu soft-ul. Si daca tot ai facut toate astea poti sa faci si Stage 2, pentru ca masina merita si poate.

Asa ca, la fel de brusc, te trezesti, 5.000 de euro mai tarziu, cu o masina care consuma peste 15 in oras, peate 9 in afara, ambele la mers decent; si e prea dura si brutala pentru o masina de zi cu zi. Lucru testat si real...

Asa ca ai grija ce-ti doresti! Pentru o masina de zi cu zi, care sa te lase sa te si joci putin, 1.4-ul asta e foarte, foarte ok.

Mai ales la un Stage 1, ca altceva nu prea merita facut la el, investitia ar fi prea mare fata de ce ar scoate. Cu banii cu care scoti 50CP din 1.4 TSI scoti 100CP din 2.0 TSI...

Link către comentariu

Mai bine faci investitie directa intr-un gti7 pp si ....inchizi capitolul 1.4 pt totdeauna. :icon_thumleft:

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Fara PP ca n-am nevoie de diferential si alte frane pt jante 17, mai bine 1000e pt benzina.

 

@Rave, pentru mine nu e complicat. Eu ziceam de mai bine in sensul a 50cp in plus, 100nm nu rachete tunate. Pentru mine ce se apropie de 300 este overkill, mai ales ca merg mult in oras. La drum intins nu ma iau la intrecere, nu caut sa ajung primul sau sa am adrenalina la depasiri aiurea. Prefer sa merg in siguranta cu o viteza medie buna, n-am mers niciodata ca melcul, dar cand vreau de la motor sa fie capabil de oferit senzatii sa le poata oferi pe trasee virajate care fir-ar sa fie sunt in urcare :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

...daca vrei senzatii cu adevarat deosebite...incearca traseul montan pe coborare....O sa ai nevoie de OO mari de tot...pe langa frane si cauciucuri si alte nimicuri :))

 

Ps: 300 pe 4x4 sau...rwd...ah :drunken:  :drunken:  :drunken:

Modificat de cristi511
Link către comentariu

imi place tare diffuserul tau, comparativ cu cel oem de pe bara de GTD ..... de ar merge si pe bara standard ... 

Link către comentariu

Cel pt bara stock se gaseste chiar mult mai usor decat pentru cel de gtd si mai ieftin.

Link către comentariu

Identic ca forma nu pt ca difera bara, dar ideea generala ramane. Cel mai bine se vede la capacul carligului care e pozitionat diferit.

Aici ai dimensiunile la cel pentru bara normala http://liontuning-carparts.de/Heckansatz+Diffusor+VW+Golf+6+Limousine+(Sport+Look)----6015.html

 

Vezi exact micile diferente. Daca e la fel de profilat, greu de zis 2D.

2vkxb1c.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mai bine decat cea stock o sa se vada sigur :D  dar nici ca cea a ta pentru ca bara de gtd/gti  schimba mult aspectul .

Link către comentariu

George, ți-am descoperit bârlogul din Berceni.Am trecut întâmplător pe lângă mașina ta.Din păcate a fost pe rapid, doar ce am văzut numărul..

Oricum, foarte mișto.Abia aștept sa am timp sa o mai studiez nițel pe îndelete.

Link către comentariu

Maine o sa ies la duminicala, vremea pare sa fie ok. Tocmai ce am spalat-o ieri, dar am parcat sub un copac si azi dimineata era plina de polen. Nici ca m-am dus sa o spal iar pt putin praf :))

Link către comentariu

Vreme senzationala de promenada.

2d1mzwg.jpg

Masina era stata putin in soare inainte, poate era temperatura usor exagerata, but still :D.

Cu suspensia asta mai ferma pune puterea pe care o are mai bine jos, se simte mai sprintena. De asta ma si imbie sa scot consumuri de 12-13% cand nu e aglomerat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am facut 48k :D

24l2ckw.jpg

Am o vaga impresie ca farurile bat usor mai sus decat inainte de coborare desi nu ar avea sens. Mai ales pentru ca e coborata uniform. N-am primit flash-uri pana acum, dar nici nu am mers noaptea extraurban.

m75d95.jpg

Sper ca la reprezentanta sa le regleze perfect.

Link către comentariu

Teoretic ar trebui sa observi o diminuare a "bataii" farurilor pt ca acum unghiul facut de razele de lumina si suprafata drumului este ceva mai mic...sau mai ascutit.

Ps: tu vrei sa vinzi masina..noua?

Link către comentariu

Farurile bat ok, sunt fix sub geamul de la Broasca :lol:

Farurile se pot regla la orice service cu aparat, nu e nimic rocket science. Si masina cu xenon are acele doua suruburi de reglaj clasic.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!