Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Nu este cam costisitor sa schimbi suspensiile? Cred ca cel mai bine sa o ridici la maxim ..

Link către comentariu

Mai adauga dupa si geometria :)

 

Eu nu vad rostu de a schimba suspensia iarna atat timp cat asta este reglabila...

Link către comentariu

Schimbat la iarna si vandut reglabila. Nu vreau o suspensie dura iarna plus ca e supusa unor stresuri mai mari.

Link către comentariu

Deci sa înțeleg ca intre prokit si fk reglabila, preferi prokit chiar si iarna? Întreb pt ca si eu vreau s-o las mai jos si sunt indecis intre cele doua, mai sus menționate.

Link către comentariu

Mai ales iarna nu isi are rostul reglabila mai ales ca nu ridica peste pro kit. Plus duritate mare iarna, nu mersi :D .

Link către comentariu

Deci m-ai făcut super curios. Trebuie neapărat sa vad cum se simte mașina acum.

Link către comentariu

N-am realizat nimic la masina, fiind mai mult parcata in ultima saptamana si nici n-am avut timp sa o spal.

Am prins 46900km in caz ca ratez 47000.

Sarbatori fericite!

post-78960-14287451984201_thumb.jpg

Link către comentariu

Dupa refacutul geometriei banuiesc ca nu e o problema daca o mai cobor/ridic.

 

2x ego

2i9jb86.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Dupa ce am dat jos B14-le si am revenit suspensia OEM am facut geometria.

Dupa de am revenit la OEM am fost sa fac geometria si mecanicul a iesit nedumerit de sub masina si mi-a zis ca nu e cazul sa mai fac nimic ca e "la linie". Pentru ca nu l-am crezut pe cuvant a mai venit si sef'su' cu un alt coleg si au verificat si astia si mi-au spus acelasi lucru: nu e cazul sa ii mai fac nimic, ca 100% in regula.

Link către comentariu

Maine fac geometria si reglez in pozitia finala suspensia.

Joi o sa vad cum se aseaza la drum intins, usor cu inima stransa in portiunile virajate si denivelate.

Link către comentariu
Master_Blaster

Nu ai de ce sa fii cu inima stransa de curbe si denivelari, daca e mai rigida o sa se comporte mai bine la viteze mari (mai mari decat in oras, nu zic de viteze de autobahn). 

 

@Dun Nu ma mira ca geometria nu a trebuit modificata, eu la Golf-ul nu a avut geometria refacut de cand am pus prima data B12-le (acum 2 ani cred) si de atunci am schimbat fuzetele si apoi am revenit oarecum la suspensia de fabrica... in mod clar nu e bine, dar inca merge perfect drept si nu uzeaza aiurea cauciucurile.

Link către comentariu

Se adevereste ca e masina adevarata. Avea un decalaj foarte mic pe stanga spate si mi-a zis ca pot sa merg si asa fara probleme, dar am insistat sa refac toata geometria.

Am rezolvat si cu suspensia. Dreapta fata era prea sus motiv pentru care stanga spate era lasata. Acum e muult mai bine.

Fac poze maine la BV :D

 

Ca sa o reglez calumea am dat jos rotile si surpriza. Din fericire nu era stapuns cauciucul ci doar bine infipta moneda. Incet incet am putut sa o scot

296c9dh.jpg

Masina asta aduna si bani :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai la cati bani a consumat, era cazul sa mai aduca si bani in casa! :))

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu

Pe urcare, coborare bv-poiana sta foarte bine. In conditiile in care asfaltul este foarte bun. Introducerea unor denivelari in poza schimba situatia, dar masina ramane in continuare controlabila, dar am si incetinit preventiv. Am mers pe autostrada cu 140 si e ok. Insa pe A3, adica cea mai buna autostrada pe care o avem.

Sunt convins ca pe A1, A2 a era situatia.

Parca se aude o vibratie, zumzait ceva pe la 100kmh. Insa ceva foarte fin de doar eu il aud. Posibil sa nu fie nimic :))

post-78960-14291960658348_thumb.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Desi avem urechea mai fina decat altii, asta nu inseamna ca avem halucinatii auditive. Dar daca este suficient de fin zgomotul, atunci treci peste.

 

Ce face pe zonele valurite? Topaie?

Link către comentariu

E mai degraba un zgomot-vibratie. Probabil scutul minuscul oem care e prins doar in fata. E perceptibil prin podeaua masinii doar la 110kmh. In volan nimic asa ca exclud directie, roti, suspensie.

Spun mai multe de suspensie cand ajung la computer.

L.E.: Tapatalkul tot intoarce pozele aiurea

post-78960-14292944878254_thumb.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am reusit 5.5% cu 70kmh media Predeal-Buc mergand exclusiv pe DN1. Asta dupa ce ieri Predeal-Sibiu via Rasnov si apoi DN1 a fost pe la 6.7%. Asta pentru ca a trebuit mers 3-4-5, mai rar a 6a pe cc.

Suspensia se comporta mai bine decat ma asteptam.

Nu m-a surprins neplacut, sta bine pe curbe cu conditia sa nu iei tare curbele denivelate. Curbele de genul dealul negru luate cu 80kmh si usor denivelate suspensia are obiceiul sa te cam arunce. Insa pe curbele de dupa predeal unde este asfaltul mai bun a stat foarte ok.

2wel3tl.jpg

1zg9s29.jpg28i82lv.jpg

Distantiere chiar nu vreau. Pentru 5mm cat ar fi nu are sens.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata foarte bine in stadiul actual, chiar nu iti mai trebuie nimic la exterior. Acum doar benzina si talpa cat cuprinde! :)

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!