Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Macar la tara nu aveam consum de 13%, dar normal in aglomeratia din centrul orasului pe ploaie.

 

Vremea asta si din urmatoarele zile ma face sa ma gandesc serios sa schimb mai rapid anvelopele, dar pe prognoza vad si 14-15 grade la inceput de noiembrie. Oricum le schimb la sfarsitul saptamanii viitoare. Probabil ultima iarna cu Semperit-urile la fel cum sunt ultimele zile cu Bridgestone-urile. Desi au o varsta venerabila am facut vreo 1500km cu ele fara probleme, chiar am dat in gropi serioase fara sa apara galme, aderenta buna, dar am mers cumpatat si cu bagare de seama.

Acum cat conteaza ca ele nu au fost mai deloc rulante inainte sau ca sunt made in Japan (aka la mama lor) nu stiu. Le voi da la un pret cat o anvelopa noua :))

Link către comentariu

Eu zic ca japonezii le fac mai bine, si eu am observat atat la masina cat si la bicla ca anvelopele made in japan imbatranesc mult mai greu.

Eu o sa trec pe iarna prin decembrie deoarece mai mult ca sigur o sa se incalzeasca peste vreo saptamana dar daca ai de gand sa pleci cu ea la munte go for it.

Link către comentariu

Dupa parerea mea la anvelope conteaza f mult cum sunt pastrate, daca nu stau la soare si la temperaturi extreme, imbatranirea ar trebui sa fie incetinita.

Link către comentariu

Asa se prezentau cand le-am luat, cu ocazia asta se vede si protectia de janta.

2qjbqj9.jpg

Deloc rau pt 6 ani.

Vorbim de anvelope de vara la 5 grade afara :))

Link către comentariu

Nu :)). Planul era saptamana viitoare spre final. O las trasa pe dreapta tot weekend-ul sau pana cand inceteaza acest crivat si vad temperaturi de peste 4-5.

Link către comentariu

Stai linistit merge si pe zapada cu cauciucuri de vara, merge si pe viscol la -20 (din experienta vorbesc), desi nu e chiar recomandat. Acum nu e asa frig afara desi militia daca te prinde sau ai ceva incident cred ca nu o sa fie de bine.

 

Faza e ca 100% pana la sfarsitul anului o sa mai avem destule zile cu peste 20grade.

Link către comentariu

Merge, dar cu mari emotii pe care nu vreau sa le retraiesc. Am experienta cand era masina noua, fiind luata in noiembrie si pana sa ma dezmeticesc eu cu anvelopele de iarna a nins. Plecau troleibuzele mai repede de la semafor decat mine, iar senzatia terifianta de a incerca sa iei o curba cu 10kmh si masina sa continua sa mearga drept, not going to happen. Am avut momentele mele de teribilism si inconstienta. 

 

Prefer sa toc Semperiturile si sa merg mai usor la 15 grade cand nu franeaza extraordinar anvelopele de iarna.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am incercat sa schimb azi rotile, din pacate fara izbanda. Adica coada de cel putin 5 masini la majoritatea vulcanizarilor , iar unde era coada mai mica se miscau extraordinar de incet.

 

Insa le-am ridicat de la depozitare de la Brady si cu ocazia asta am citit pe jante ca sunt fabricate de Alutec in Germania si au specificatii 6,5x16 ET42. Not bad.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pune una pe cantar, sunt tare curios care ar fi diferenta fata de table. 

Link către comentariu

Probabil 1-2 kile in plus.

Si mie imi plac,  mai putin buza interioara. Capacelele sunt originale?

Seamana cu mugello-urile mele care sunt facute tot de nemti(ronal).

Modificat de TDR
Link către comentariu

Capacelele nu sunt originale. Nu scrie nimic pe spate si nici nu par originale din exterior.

Doamne ajuta azi la pranz sa nu mai fie cozi ca nu pot la orice vulcanizare ci trebuie si sa-mi spele jantele + hotel de roti.

Mi se par grele. Neasteptat de grele comparandu-le cu setul de 18. O sa vad la consum:))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Winter mode

1h9hqh.jpg

2h6are1.jpg

 

Cele de vara au fost spalate apoi puse la depozitat :D.

L.E.: Noiembrie e luna de foc fiind nevoie de reasigurare rca, casco + ITP :( .

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

188ron la Autosoft. Asta cu tot cu spalat ambele seturi si echilibrat pe cel de iarna. Depozitatul a fost cel mai mult 116.

Link către comentariu

4 luni in avans. La ridicare mai platesc o diferenta in functie de cate luni au fost depozitate.

 

Fata de reprezentanta unde era 150 per sezon, fie ca erau 3 luni sau 8 se pare decent pt ca prin martie oricum le ridic. Si s-au ingrijit de anvelope mai bine decat la reprezentanta unde le aruncau in niste containere in frig fara nicio pregatire inainte. Aici a dat cu nu stiu ce solutie pe anvelope.

 

Bilbao nu sunt jante nici de primavara ori toamna, cel putin nu pt Bucuresti :))

eu0i0n.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sper sa nu gasesti vro zgarietura pe jante :( oare daca (sa zicem) fac burta anvelopele ii poti trage la raspundere?

Link către comentariu

Am facut contract pt ele, anvelopele au fost verificate temeinic, trecut in foaie insa la jante nu s-a trecut nimic in constatare. L-am intrebat pe cel responsabil cu asa ceva de ce nu scrie nimic acolo si mi-a zis pt ca nu au avut nimic de comentat la starea jantelor. I-am spus ca pe mine ma intereseaza mai putin spre deloc starea anvelopelor cat cea a jantelor si replica a fost ca pana acum ei nu au avut probleme. Asa sa fie.

Capacelele centrale mi le-au dat mie spre pastrare oricum.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!