Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Prima poza pe care i-am facut-o. Din acest unghi aduce mult a Scirocco. :)

imag0033w.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Si acum o poza ce nu are legatura cu masina mea..e veche de 2 ani. Primul TFSI al familiei :). Daca vreti detalii legate si de Audi :P

audi2w.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Nici vara nu mergi cu 200, insa , daca asfaltul e uscat si afara sunt 4 grade, de ce sa nu mergi cu cu 130, de exemplu(pe autostrada).

Daca la tine nu s-a schimbat comportamentul masinii cu jantele de 15, inseamna ca ai o masina deosebita.

George, vezi si testul facut de ADAC cauciucurilor de iarna.

Pe 15 inci- Continental sunt pe primul loc, si nu costa mai mult de 230-250 lei.Pe 16, deja sunt peste 400.

si pe autostrada nu prea am vazut sa fie serpentine ca sa pui la incercare stabilitatea masinii...

eu am trecut de la jantele de vara pe 16 la cele de iarna pe 15. comportamentul nu s-a schimbat foarte mult (directia e sensibil mai usoara). poate daca as fi facut trecerea de la 18, ar fi fost alt feeling...

referitor la continental, nu stiu unde le-ai gasit la pretul ala...

vorba ta, orice cauciuc de iarna e mai bun decat unul de vara...eu am pus debica frigo 2 si se comporta excelent in raport cu pretul platit pentru ele, in sensul ca nu aveam foarte mari asteptari de la ele.

Modificat de arboby
Link către comentariu

Mai precis b 208 EGO

Ma apropii de 500km si de al doilea plin. Asadar o autonomie cam de 500km, deloc rau zic eu pt Bucuresti

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Alimentat al 2lea plin cu MOL Evo 98, 47 de litri a mancat. Cred ca doar de la Mol voi alimenta, avand in vedere ca si tata face la fel de 2 ani si nicio problema cu benzina de la ei.

Sper totusi sa scada consumul simtitor dupa rodaj.

Link către comentariu

Posibila problema : scoate sunete cand intorc volanul mult pe loc, posibil sa fie de la servo? Nu am mai auzit asemenea zgomot de la nicio alta masina :(.

Link către comentariu

Descrie sunetul. Aveai piciorul pe frana? Aveai frana de mana trasa? Zgomote la capat de cursa? Pocnit? Scartait?

Link către comentariu

Scartaiat..nu aveam piciorul pe nicio pedala, cu motorul pornit la relanti. Initial am zis ca par a fi zgomote de la cauciucurile fata ce se miscau pe carosabil, dar nu. Apar cand iau de volan maxim stg ori dreapta dupa ce a fost volanul in partea opusa. Frana de mana nu este trasa.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sa o stapanesti sanatos si sa ne mai pui poze cu masinuta! :icon_thumright:

P.S. si eu uneori am senzatia ca atunci cand misc volanul pe loc se aude ceva,dar nu cred ca ar fi ceva defect.Oricum,se zice ca nu e bine sa faci asta prea des fara sa fie in miscare rotile.Bafta!

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Frumoasa masina, de fapt frumoasa toata colectia VAG a familiei, tata Audi A4B8, mama Passat si fiul Golf6, sa le stapaniti sanatosi si sa aveti parte si grija de ele!

Link către comentariu

Multumesc :icon_thumright:.

Masina a trecut cu bine de prima zapada bucuresteana, avand inca anvelopele de vara, ce au fost surprinzator de bune (de cateva ori a paninat dar fara sa intre ESP, la franare nu au fost probleme, am folosit frana de motor mai mult). Oricum a doua ninsoare o va gasi incaltata corespunzator.

Link către comentariu

Faina masina! :icon_thumright:

Tu erai ieri pe E85 dinspre adjud spre Bucuresti? :D (am vazut un golf ce semana izbitor cu al tau si avea si numere rosii)

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu

Am trecut de prima mie de km, cu bine. 2 plinuri si un consum cam de 10,6 mixt, cam 750km in bucuresti, restul inafara(consum extraurban 6,8, cu o medie cam de 90).

M-am gandit sa fac o poza la un nr mai putin rotund

imag0092e.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Cateva poze de interior

imag0093w.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0094a.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Shoulder by shoulder cu un G5

imag0095a.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Sarbatori fericite tuturor ! Un An nou cat se poate de bun, imbelsugat, fara evenimente nefaste (rutiere si nu numai) !

Link către comentariu

Problema aburiri farurilor revine cred la temperaturi destul de scazute. Mai mult azi am facut un drum prin ninsoare si ceva zapada s-a depus pe faruri, iar fix in acea zona, era aburit bine geamu. Vw a cam scazut calitatea

Link către comentariu

Asa a venit din fabrica, masina are 5sapt. :-(. Culmea ca situatia e aceeasi la ambele faruri.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Multumesc la fel . Update: 1200km pe bord, asa ca ma apropii vertiginos de sfarsitul rodajului. Am inceput sa schimb viteza putin dupa 3000 doar pt a auzi motorul. Spre rusinea mea, am cam mers cu cauciucurile de vara pana acum. Au rezistat ok, ceva aderenta au prins, dar am pierdut sirul palpairilor martorului esp. Pt acest motiv a stat pe tusa prima sapt din ianuarie. Singurul lucru de care nu sunt total multumit, este senzatia pe care o ai cand ii dai talpa (pana la 4000 momentan pt mine). Nu are acel zvac, acel boost ce se resimte dupa o anumita turatie, e prea liniar. Am condus 2.0tfsi, iar acolo se simte imediat dupa 3000rpm. Macar putin de tot sa il resimt si pe 1.4 al meu. Pt mine senzatia aceea este geniala, va urma chiptuning. In rest, la un consum de 10.6, 80%urban, sunt multumit.

Link către comentariu

Ar trebui sa fii fericit ca nu prea ai turbo lag,si iti trage liniar pe toata curba.asta e si farmecul,pt unii,altii prefera o pauza si apoi zvacnetul.cred ca ai inteles in linii mari la ce ma refer.

Brgds

Link către comentariu

Da, stiu. E normal ca avand o turbina mica sa traga liniar, nu imi displace, mai ales la mersul in oras e perfect. Pentru senzatii tari, inafara orasului, cand sa intri intr-o depasire, turbo lagul si apoi puterea ce te infinge brusc in scaun este, pt mine, extraordinara. Bine, la 122 de cai ar fi nerealist sa ii cer sa se comporte ca la 210. Momentan fiind incepator, chiar nu vreau asa multi cai sub pedala.

Link către comentariu

Am avut parte de un fenomen ciudat, ce s-a repetat doar de 2 ori. La o franare mai puternica, nu brusca, ci progresiva, am apasat usor usor pedala de frana pana ce ajunsese la podea. Alarmant este ca masina inca mai mergea cu vreo 5km/h, fara sa intre abs, fara sa alunece. Pur si simplu placutele de frana nu au prins discul indeajuns de bine pt a-l opri imediat, sau sa fie vreo problema la furtunurile pt lichidul de frana. In rest nu au fost probleme cu franarea, desi am avut decelerari similare. Cand voi avea timp voi trece pe la reprezentanta, atat pt faruri (ce se aburesc doar dupa spalare, ninsoare) cat si pt frane.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Una din primele modificari va avea in vedere jantele. Modelul Seattle este prezent si pe GTD, insa acolo portiunea centrala si de pe laturile spitelor sunt vopsite intr-un negru lucios. E posibil ca si janta sa fie mai lucioasa decat a mea, insa modificarea va viza strict vopsirea acelor zone in negru. Cred ca schimba radical designul jentii.

volkswagengolfvigtd35b1.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!