Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Nu cred, doar daca nu gasescin baza de date  dimensiunea aia pe tipul ala de sasiu...

Pentru casco si itp?

Modificat de TDR
Link către comentariu

Mai mult decat atat in cazul de filtru RAR daca esti oprit si ii sar in evidenta jantele, iar sansele daca esti oprit sa iti caute ceva sunt mari ca nu degeaba te opresc. Au acces la CIV in reteaua lor si vad ca nu ai dimensiunea de anvelope omologata => se ia talonul.

Link către comentariu

Ce bine e sa stai in provincie. La Euro Tehno Group Targoviste abia te asteapta sa iti ia banii  :D . Undeva la 130 de lei hartiuta necesara.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Slabe sanse sa te opreasca si sa se mai si ia de tine pt jante dar daca vrei sa fii mai catolic decat papa...

Tu pe 17 ai tot 2 dimensiuni in carte?

Oricum uite ce zic unii si mi se pare foarte corect si corespunde cu ce tin eu minte :

"Omologarea costa spre 2000 de euro si implica o gramada de teste pe care cei de la rar le vor face cu anvelopele pe care doresti tu sa le folosesti.
tu nu vrei de fapt omologare, ci vrei trecerea in CIV a dimensiunilor pe care producatorul le-a omologat deja (daca a omologat si dimensiunile dorite de tine) atunci cand a decis sa comercializeze masina respectiva in romania."

"Da, corect. Asta vreau sa fac.
Am sunat azi la RAR si am intrebat. Ma costa 90 lei treaba asta, doar ca trebuie sa le duc hartie de la reprezentanta ca sa aiba ei dovada ca sunt in regula noile dimensiuni."

"Ciudat! La mine la RAR cand am trecut alte dimensiuni nu m-am dus cu nimic. Intra ei in baza de data si trec toate dimensiunile gasite."

Modificat de TDR
Link către comentariu

Nu stii niciodata cat de disperati pot sa fie, iar jantele astea ies in evidenta.

Am o singura dimensiune, 225/45R17 trecuta la optionale.

Link către comentariu

Nein.

bdt75j.jpg

Pt ca masina a venit cu frane de 288 ce permiteau anvelope de 15" nu cred ca au vazut rostul sa puna 205/50 R17. Tu nu ai omologate 225/45?

Link către comentariu

Mda ... eu sunt in regula. M-am uitat acum pe carte si la mine este trecuta si dimensiunea de 17".

 

 

post-4613-0-52888000-1412343663_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

Care e codul pentru capacel? Ma mir ca ala nu a fost bun eu nu am avut probleme si pe net il gasesti.

Link către comentariu

Vad cum rezolv cu omologarea intr-un final. La itp si casco nu am probleme.

 

Mai aveam o poza de pe drumul facut in weekend.

9uq0rc.jpg

 

@Mihnea: Uite ca nu mai retin, insa acela e prea mic. Pare sa fie pt prezoane mai mari sau naiba stie.

La modul nu intra peste antifurt, iar capacul VW il acoperea. Aveau o trusa pt audi formata din 4 antifurturi, 4 capacele, cleste si adaptorul pt antifurt la 200ron. Antifurtul e identic cu cel vw si am comandat dupa codul acelor capacele.

 

Pe langa asta avea interiorul hexagonal ca de prezon, nu rotund.

90dbn9.jpg

Sub el e capacelul VW.

Vad marti/miercuri ce cod este exact.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Foarte ciudat ca nu ai trecute dimensiunile in civ. Eu am trecute dimensiunile pe 18 in carte...

Link către comentariu

Cu atat mai bizar. Ciudate sunt caile importatorului.

Deja s-au prafuit. Imi place ca se vede reflexia masinilor parcate :D

post-78960-14124072682729_thumb.jpg

Link către comentariu

Si eu am patit la fel ca ionut cu cei de la opel dar i-am pus sa rezolve treaba si nu am acceptat masina pana nu m-am vazut ca am totul corect in carte(oricum s-a rezolvat intr-o zi si nu a fost nevoie decat un drum la rar la doi pasi de ei unde a durat 5-10 min pt verificare ochimetrica).

Lasa ca sunt lucioase si fac fata la prafaraie...

Link către comentariu

Fa niste poze seara cu un aparat bun (a se citi dslr) sa se vada misto toate reflexiile.

Link către comentariu

True story!

Da, trebuie neaparat ceva poze care sa le scoata in evidenta si in special un rolling shot.

 

Lasand estetica de-o parte, o sa incerc eradicarea zgomotului de la pornire. Aparent a aparut o noua revizie la intinzatorul de lant (din 28.09) si o sa ma incumet sa schimb distributia daca tot sunt acolo. O schimb pentru linistea mea, pt linistea de la porniri (sper eu) si ca un eventual cumparator sa nu fie stresat el de distributie.

 

Operatiunea chiar nu as face-o la reprezentanta. In primul rand pt ca nu intra sub incidenta culantei (n-am avut martor de EPC aprins, nu am erori stocate la axele cu came), apoi eu nu am incredere si as vrea sa stau langa, sa fiu sigur ca pun noul cod de intinzator si ca isi fac treaba temeinic.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sa imi spui si mie unde vei face schimbul de distribuție si ce piese ai comandat.

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu

fa-o la brady/avia ca aia te lasa sa stai langa masina. Ar fi totusi ok sa apara in istoric, parerea mea.

Link către comentariu

In primul rand sa vada diferenta de pret intre reprezentanta vs service normal. Daca la rep costa cat 2 distributii la un service normal clar nu merita.

Link către comentariu

Mai nasol e ca ar trebui sa schimb uleiul. La modul nu are decat 2000km.

 

In 3 saptamani ma decid unde pt ca atunci pot sa ma lipsesc de masina pentru cateva zile.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!