Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Master_Blaster

Eu as zice ca un golf are 1400+ de kg, cifrele alea de pe talon si de la producator sunt pt masini chele cu roti pe 15 inchi, geamuri manuale spate, probabil cu chit de pana etc totul incat sa iasa masa cat mai mica. 

Link către comentariu

Nu cred ca ajunge la aproape jumatate de tona. Rotile de 17" au 20-21kg fiecare, asa ca 84kg maxim pana la 100 sa zicem roata mica de rezerva si geamuri electrice.

Atunci ar insemna ca 2.0tdi cu dsg depaseste lejer 1.5tone.

 

Everyday I see my dream. Oricat de mult mi-ar placea sa o dau la fel de mult as scoate bara de R-line de pe fata, mai coborata si jante 18" oem. Insa ca orice vis, cum dau in gropi sau peste sine de tramvai dezgolite ma trezesc :)). Am luat una nasoala ieri la traversarea sinelelor de tramvai inainte de acel OMV de la eroii revolutiei cum te duci spre defunctul city mall.

24b7uwo.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Poti sa dai jos bara de R-Line si atat. Arata bine asa cum e si aia 2 cm conteaza mult prin Bucuresti...

Link către comentariu

Fara bara devine mai inalta. Se castiga 2cm. Plus ca fara ea si jante 17", not my cup of tea :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E mai inalta doar din fata, in rest ramane la fel. Te uiti si tu la ea doar din lateral... :))

Link către comentariu
Master_Blaster

Lasa masina asa ca piesele se dau greu mai ales ca la noi toti cauta mega chilipiruri.

 

Si eu am dat ieri prin craterele alea de la Eroii Revolutiei. :(

 

Ar mai fi tot felul de maruntisuri care ar usura masina, de la rcd210 si cateva difuzoare la presuri, proiectoare, faruri halogen, stopuri fara led, volan simplu, etc

Link către comentariu

Trebuia sa se intampla candva si asta. Ieri am observat ca a inceput sa piarda cam 0.8bar pe 20-24h. Mi s-a aprins check tires foarte corect, asa ca e bun :D. 

27y4meq.jpg

S-a rezolvat elegant la autosoft cu un petic, like new.

Partea buna e ca roata acum nici nu cere echilibrare :))

 

Pai sa caut si eu mega chilipiruri :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

EGO, sinele de cale ferata se trec cu treapta 1:) daca ai rabdare si esti ca mine:) se poate merge cu o masina joasa in Bucuresti doar daca esti nebun:))) Eu am reusit... deci se poate....si eu sunt -55mm fata de stock (cel putin teoretic) - 5cm buza de editie....meh... -10cm fata de stock:)) needs moar low!!!

Link către comentariu

Mda ... si eu am taiat ieri un cauciuc: stanga fata.

Faza tampita este ca nu stiu unde. M-am trezit ca trage stanga si apoi s-a aprins martorul. Pana sa ma dezmeticesc ce si cum era janta jos pe asfalt. Am schimbat roata, m-am uitat ca prostul si nu am vazut nimic asa ca am sperat ca scap usor.

 

Doar ca la vulcanizare a iesit totul la iveala: o gaura in peretele lateral. Si janta ciobita pe buza, catre interior !!! Deci lovitura a fost de jos in sus, din lateral.

Si nu cred ca am 3.500 de km cu rotile astea :). Deci trebuie sa imi caut un alt cauciuc.

Link către comentariu

Asta da nasol, unde mai pui ca nu sunt ieftine cauciucurile 215/40.
Eu am scapat ieftin cu 30 de lei. Roata in cauza este cea stanga spate.

2dgnk0l.jpg

@Soso: There is always room for more low daca nu esti pe perne :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Mie nu mi-e clar cum de nu necesara reechilibrarea dupa ce ai dat jos cauciucul de pe janta. Nu cred ca aia de la autosoft nu ti-au pus roata pe masina de echilibrat.

Link către comentariu

Se da semn cu creta pe cauciuc in dreptul valvei si asa nu necesita re echilibarare la montaj, pentru ca il monteaza in aceeasi pozitie.

Link către comentariu

Degeaba.. daca nu verifica pe aparat creta aia e egal 0. Asta cred ca e lene tipic romaneasca.

Link către comentariu

Aceeasi problema am avut-o si eu, tot petic am pus si mi-au zis ca trebuie facuta din nou echilibrarea. Nu strica sa o faci daca treci pe langa o vulcanizare si ai timp.. nu dureaza mult si parerea mea e ca e mai bine. 

Link către comentariu

Cred ca George se refera ca nu i-a cerut deloc plumb, practic are o janta fara plumb pe ea.

Link către comentariu

Robi a inteles. L-am pus sa reechilibreze, inainte mi-a scos plumbii, iar pe aparat i-a aparut ok.

Link către comentariu

Da se intampla destul de rar chestia asta, sa pune anvelopa fix in sincron cu janta si sa nu ceara deloc plumb.

Link către comentariu

Am gasit o bara stock de US in culoarea mea si nu ar fi rau sa pot asorta pozitiile galbene cu cele din bara. 

Atat doar ca nu mai are locase pt spalatoare si as prefera sa ramana macar cu impresia de spalatoare :)). De curiozitate am revazut preturile pt sistem, 120e doar duze, furtunul dintre ele si alt vas (toate sh de pe ebay). Pentru intreg sistemul mai sunt destule componente. Not worth it.

 

Oricum bara asta trebuie revopsita. S-a dus destul din lac in unele zone, partea inferioara bombardata de mici pietricele, iar deflectorul de sub a trait destule. Plus cei 2cm in minus iarna se resimt din plin.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

De stoc. Nu mai investesc asa mult intr-o estetica care nu se poate muta pe alta masina :))

Link către comentariu

Vezi ca era cineva pe forum care avea bara stoc, in culoare ta, si il interesa schimbul. Si parca avea si spalatoare si nici nu era de US (care o sa-ti puna probleme la vanzare: "E de America?"  "Pai de ce ai schimbat bara? A fost lovita?" etc...).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Aceeasi discutie ar putea sa fie si cu bara de R-line :)). Nu mai zic de faruri. "Sunt puse dupa bara si farurile? A fost dauna, nu? "

 

E cineva interesat de setul de Vision? Ma refer cu tot cu anvelope rulate din aprilie la 700e (3100ron). Nu de alta, dar tot mi-a ramas gandul la 18" :D.

Ceva usurel si oem (stiu ca nu merg alaturate, but still), eventual 8x18 ET47-50. Exclus sub 45, been there done that :)).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai parca vroiai sa schimbi masina la anu, crezi ca merita alte roti? E aproape mijlocul lui septembrie, peste 2 luni pui rotile de iarna iar daca la anu o dai prin vara, nici un sezon nu te bucuri de ele.

 

Si de curiozitate la care jante 18 oem usoare te-ai gandit? Oem misto sunt doar Bilbao si ed35 dar nu cred ca pot fi considerate usoare.  :D

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!