Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Dragostea dureaza oricum 3-4 ani, indiferent ca e pentru o masina sau pentru o femeie. Din pacate, nu toti ne permitem sa le schimbam chiar atat de des.

O sa ma injuri, dar BBS-urile alea aratau de 10 ori mai bine decat jantele actuale, dar e doar parerea mea.

Link către comentariu

Sa vinzi o masina cumparata de noua dupa 38000 de km si dupa foarte foarte multe mii de euro investiti in ea e mare pacat. Daca experienta cu jantele te face sa o vinzi, cauta niste jante care iti plac, risipa o sa fie mult mai mica. Mai mult decat atat, gandeste-te la momentul cand noul posesor o sa plece cu masina ta, in care ai investit atata pasiune si bani...

Macar, sper ca iti vei lua ceva sa merite schimbarea, sa nu zici ca vrei golf 7 nou...

Link către comentariu

Principalul minus si plictiseala nu sunt evident jantele sau ceva estetic. Cat motorul acesta care mi-a lasat o senzatie de meh, mediocritate in toate. De care am tot discutat si nu il voi modifica, bani in performante din motor exclus. 

Alte roti, cand setul de acum a fost peste 1000euro. Mda, nu stiu cine imi da macar aproape de suma asta :)) . N-am gasit oricum un set 18" care sa-mi placa si ma bucur ca am reusit totusi sa dau cel de 18 pt ca nu mai mergeam oricum pe anvelope XL care mi-au distrus flansele.

 

Orice are un pret corect si nu m-ar incerca resentimente din acest punct de vedere. A fost o prima etapa, insa nu ma simt atasat iremediabil. Inca nu am gasit cu ce sa o inlocuiesc fiind si daily drive.

 

Plus ca exista lucruri mai importante. Judecand pragmatic peste 2-3ani realmente o sa valoreze cat o ceapa degerata desi va fi la fel de intretinuta. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Here you go:

 

"The 1.4 TSI 122hp CAXA engine is a great engine to play with. From standard tunes for the stock turbo, up to full stage 3 and hybrid turbo upgrades. Even big turbo upgrades can be supported by this little engine without fear of piston failure or connecting rod failure, if reasonable settings are used."

 

e-tuners quote :)

Link către comentariu

Mie nu mi se pare chiar asa de rau motorul, singura problema fiind partea de racire. Ca performante, mi se pare decent, chiar si dupa atatia ani trecuti de la lansare. Ca si update, 1.4 TSI 150 CP cu dezactivarea cilindrilor mi se pare perfect.

Link către comentariu

Si eu am motorul si chiar sunt multumit de el, iar a mea are peste 100k km. Mi se pare ca imbina cate putin din toate, si e destul de fiabil in comparatie cu altele (vezi 1.2 tsi sau 1.4 tsi 160cp).. BTW daca vrei sa o vinzi, avem aceiasi culoare la caroserie, inclusiv la bari :D

Link către comentariu

Last post pe ideea de upgrade motor: Nu sunt dispus sa stric un motor care merge. Am vorbit cu exelisis la dyno si mi-au zis clar cati bani se baga pt un castig real nu se justifica la motorul asta. 
Daca exista o piata de upgrade-uri pt motorul asta: admisie de la compania X (nu doar filtru), upgrade de intercooler de la Z, stage 2 de la mai multi tuneri, alta turbina plug&play atunci era altceva. Nimic din toate astea nu exista semn ca nu exista interes fiind si greu de modificat.

Ca orice lucru custom trebuie adaptat de mai multe ori, mai cedeaza unele piese, tot nu merge prea bine, fiabilitatea e discutabila. Nu sunt 500 de 1.4 stage 2/3 ca sa se poata vorbi de fiabilitate, de problemele comune care pot sa apara la acea putere.

 

Tot se aude lantul la pornire dupa cateva zile de stat asa ca e o placere :)) .

Link către comentariu

didnt-read-lol-chicken-gif.gif

 

Ca raport putere castigata - pret, nimic nu bate Stage 1. Si diferenta e enorma!

SI nici nu e nevoie de nimic hardware, totul  merge in parametrii de fabrica. Pana si uleiul, la care se uita toti cu frica asa, sta la aceleasi temperaturi...

Link către comentariu

Eu zic sa pastrezi masina, nu are rost sa iei alta si sa dai peste cine stie ce probleme.

Asta macar ai facut-o cum ai vrut si nu-ti face nici o problema majora.

 

PS: Nu te supara pe mine, dar jantele parca nu se potrivesc cu asa frumusete de masina.

Link către comentariu

Nicio pb majora inca! Alta noua inseamna garantie.

Moving on, cu jantele e vorba de design care nu merge sau ca nu sunt 18?

 

Imi plac totusi jantele care mai polarizeaza din opinii :D. Asa cu BBS fie ele CK, CH, CH-R 90% sunt impresionati desi ca design sincer nimic cu adevarat remarcabil inafara de brand :)).

Link către comentariu

Brand-ul e cam meh, sincer sa fiu, ca doar se indoaie si sparg la fel ca cele OEM, dar design-ul e ok. Destul de sport cat sa iasa in evidenta dar destul de cuminti cat sa nu dea in tiganie... Sunt perfecte!

Link către comentariu

As zice ca amandoua. As merge pe ceva cu buza si 18", gen bbs LM, intelegi tu...

Link către comentariu

 

. Am vorbit cu exelisis la dyno si mi-au zis clar cati bani se baga pt un castig real nu se justifica la motorul asta. 

 

Nu chiar..ti-au zis ca nu merita sa mai bagi bani daca vrei sa o schimbi  deoarece vei putea obtine mai multe la urmatoarea masina.

Eu in locul tau as fi facut un soft la motor, dar daca te trage ata la alta mai fresh go for it. Personal m-am lecuit de masini luate din reprezentantele din romania si ce inseamna garantie la noi, urmatoarea o voi lua de la un autohaus din .de sau .lu .

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pe transfagarasan :D

Drumul din partea argeseana l-am filmat pe go pro si se prezinta decent.

post-78960-14055977702347_thumb.jpg

Link către comentariu

:)

Super. Imi dai mie stopurile tale ?

 

In partea argeseana am zis ca nu mai am ce cauta. Niciodata.

Link către comentariu

Mersi frumos. Prin august urmeaza si marea. Momentan am ajuns in Cluj pt cateva obiective din zona. Masina merge as expected, medie de 6.7 din Sibiu cu 70kmh ce include o portiune mica de autostrada si in rest drum european.

post-78960-1405767429368_thumb.jpg

Link către comentariu

Final de drum, 1300km cu un consum de 7.5 per total (din fata blocului pana inapoi). Fara mers la consum, dimpotriva, insa la 110kmh din cate am observat are consum de 5.6 :D

Nu mai spun de Transfagaran, putin pe la Paltinis, Paraul rece, rasnov-poiana bv- brasov si portiunea dintre Tg Mures si Brasov unde au fost consumurile mari spre foarte mari si nici nu m-am uitat. 

Drumuri europene cu +11kmh pe vitezometru, iar pe unele portiuni de A3 de langa Gilau turometrul a stat la 3900-4000rpm.

 

Masinii n-am ce sa-i reprosez. Doar ca e prea joasa pt unele intrari de pe stradutele intortocheate ale clujului unde am atins de a trebuit sa repun spoilerul in clipsuri :))

 

The man and the machine

263ijvk.jpg

13zxtl3.jpg

wsv1jd.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

welcome back!

ai consumat mai mult de 2 plinuri? / ai calculat si prin metoda plin-plin?

ai dat destul de rau daca a trebuit sa pui bara la loc in clipsuri :)).

3900-4000rpm, dar in ce treapta :D?

Link către comentariu

N-am calculat plin-plin pt ca am pus cand ajungea pe la jumatate rezervorul. Am pus de 3 ori pe langa plinul de la Bucuresti si mai am 2/3.

Am dat intr-o curba stransa la stanga si dupa zgomot am zis ca e nasol :))

 

In treapta a 6a si pana acolo urcat cu a 5a.

 

L.E.: Pentru mers mai in viteza pe trasee virajate si denivelate, am simtit ca 225/45 si Goodyear Asymm 2 sunt ce trebuie fata de 225/40 Michelin PS3 XL.

2rxd3rp.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

225/40 sunt si GY, banuiesc ca e un typo :).

uu, Autobahn style :D.

Imi plac farurile atat de tare incat mi-as lua si eu :)).

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!