Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Ai uitat de diferenta de consum in oras cu 17 fata de 18 mai ales la motorizarea ta.

 

Iar legat de alte variante ti am prezentat in PM cateva optiuni daaaaaaaar.....parerea mea proprie si personala ( sper sa nu se trezeasca unu sau altu sa arunce cu pietre/noroi) este ca decat masina noua la care sa te uiti in fiecare dimineata si sa oftezi de ciuda ca nu ti-ai luat varianta cu "de toate" ..mai bine una cu maxim 2 ani si 50k km si cu tot ce trebuie ( motor, dotari si de ce nu...prestanta/brand).

Link către comentariu

Cine a zis ca trebuie sa fie cu de toate. Chiar nu ma intereseaza cu f multe optiuni care ar ridica pretul exagerat.

Intre timp vad ca pe primul loc la vanzarile sh in Germania este Golful :D

1-vw-golf-1.jpg

 

On topic, n-am remarcat mare diferenta de la 17->18->17. Precedentul set de vara cantarind la fel, dar se simtea volanul mai greu cu 18". Poate se explica prin rotile ceva mai iesite.

 

De la negru glossy si spite lucioase, la gri si mat

2cys3ls.jpg

Link către comentariu

Avand in vedere ca mergi foarte mult in oras, in locul tau nici nu m-as gandi la diesel, nu are rost.

Singurul lucru discutabil la egoista e motorul: firav, gurmand si prea fierbinte :D.

Parerea mea e ca ai face compromisuri trecand la mqb.

Da-i bice si bucura-te de investitiile facute.

Drumuri bune, fara pisici / caini :)

Link către comentariu

+1

Golful 7 e o masina foarte buna dar nu merita 10-15K de euro in plus fata de un Golf VI...

Link către comentariu

Legat de caini si de pisici am un vecin care tocmai vopsise masina - nu cred ca avea o luna de cand a facut-o - iar ieri l-am vazut cu bara sparta - o bucata zdravana lipsa, farul spart si el, aripa indoita si niste smocuri de par rosiatice  prinse in crapaturile din ce i-a mai ramas din bara.

 

Nu doresc nimanui asa ceva.

 

PS: nu stiu care sunt ratiunile pentru care vrei sa schimbi masina si respect decizia pe care ai luat-o. Insa, din exterior, nici eu nu as zice ca merita. Adica ... si pe mine ma arde pipota sa imi iau in primavara un GTI, dar parca nu as da inca 15.000 pentru o masina noua.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Tocmai ce sunt patit. Nici eu nu doresc nimanui asa ceva.

Cu o alta masina... e in functie de ce iti doresti tu mai departe. Sportivitate,confort,dotari. Sunt foarte multe optiuni si sunt sigur ca o vei alege pe cea mai buna.

Link către comentariu

Azi am avut de completat uleiul. A aparut martorul pe mfd si la o verificare era la 1/4 din zona hasurata. Fiind in graba am completat cu 300ml si am verificat imediat, nivelul acum fiind 3/4.

Masurarea nivelului s-a facut la rece. Ma rog, uleiul era la 70 de grade desi motorul era oprit de o ora.

 

Asa ca dupa 9400km s-a aprins martorul.

 

In rest, zilele astea s-a murdarit masina groaznic. Santierele si cu ploaia au facut un namol de nedescris.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu ma asteptam sa completezi la Motul.

Eu am vreo 11k km cu Mobil, a vazut multe turatii si grade celsius si e inca ok la nivel si chiar si culoare.

Link către comentariu

In definitiv e vorba de norma de vascozitate care a ramas aceeasi, 5w30. Nu ma asteptam sa nu consume, desi nici sa fie cam tot acelasi consum precum Castrol.

Tinand cont ca masina a fost daily si toata iarna unde 10-15 minute nici motorul nu era la temperatura optima, cu atat mai putin uleiul acolo apare consumul. Plus mersul preponderent in oras.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
CustomPerformance

Salut, vin si eu cu o intrebare/curiozitate la tine. merita alt ulei Motul/Mobil 1 etc in defavoarea uleiul OEM? Ma rog nu "OEM" de Romania :)) ma refer la Castrolul de Germania cu inscriptia VW pe el.

Link către comentariu

Cel cu inscriptia VW pe el are preturi foarte mari. 5l de ulei cu sticker VW este 340ron fara transport luat de pe ahw-shop. La reprezentanta evident fiind si mai mult.

Motul Specific este 272 si el e printre cele mai scumpe. 8100 X-Clean+ este 214. 

 

Proprietatile celui "VW", practic fisa lui tehnica nu consider ca il avantajeaza si justifica pretul cu atat mai mult pt o masina care nu mai are garantie.Toate 3 au normele VW 504 si 507. Ma rog, discutia asta mai bine are loc pe topicul corespunzator.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca treci la 5w40 nu o sa iti mai consume aproape deloc intre schimburi si este mai eficient vara la temperaturi ridicate. Acum ce model de ulei Motul ai in motor?

Link către comentariu

Cel cu inscriptia VW pe el are preturi foarte mari. 5l de ulei cu sticker VW este 340ron fara transport luat de pe ahw-shop. La reprezentanta evident fiind si mai mult.

Motul Specific este 272 si el e printre cele mai scumpe. 8100 X-Clean+ este 214. 

 

Proprietatile celui "VW", practic fisa lui tehnica nu consider ca il avantajeaza si justifica pretul cu atat mai mult pt o masina care nu mai are garantie.Toate 3 au normele VW 504 si 507. Ma rog, discutia asta mai bine are loc pe topicul corespunzator.

 

Si sa nu uitam ca nici macar in reprezentate nu pun acel ulei cu sigla vw...

Link către comentariu

Am Specific. Nu ma plang de consum, pt ca ma asteptam. 

 

La reprezentanta in sensul in care comanzi tu si vin fie ca bidon de 5l sau 4x1, sa vezi tu exact ce pun :)).

Link către comentariu

Da, exact, eu am pus o singura data la revizie din acela varsat si am avut senzatia ca au pus floriol la carafa.

Link către comentariu

Iti mananca cam mult ulei... eu mai am 3000 km pana la revizie si am pus 200 ml si e plina zona pe joja, iar eu nu o menajez deloc

Link către comentariu

Eu sunt multumit. 500ml intre revizii este decent.

Dupa 2 saptamani, am trecut pe la spalatorie :D

1gipn5.jpg

25830hu.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

He he, cam asa imi consuma si mie bkd-ul (500-800 ml) cu revizia la 15k si ulei total quartz 5w-40 :)). Ce ziceam mai devreme de 18?:d

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Arata super bine, but I miss the r-line skirts :D Si mie mi-a mancat tot vreo 500ml de motul specific in 9000km cat am facut intre revizii.

Link către comentariu

Aratau bine insa prefer sa stiu pragurile intregi. Nu e zi in care sa nu vad g5 sau 6 cu praguri indoite.

Deja imi e lene sa mai caut jante 18. Plus ca e pacat de anvelopele noi 17. Pentru mersul in oras si in general in cazul asta bigger isn't better.

Daca imi ofera cine la schimb jante 18 oem vision sau bilbao, poate discutam :))

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Multi inainte, desi vad ca esti aproape decis s-o schimbi. Nu are multi km, eu am deja aproape 60.000.

Link către comentariu

Multumesc mult asemenea si voua.

Placerea ca sa nu zic dragostea ca e prea mult pt o bucata de metal dureaza 3-4 ani :)). Mai ales dupa experianta proasta cu jantele am ramas si cu un gust amar. Asa ca as avea nevoie de surprize placute acum.

Prin gropile de pe Lizeanu si nu numai ma felicit pt ca am schimbat michelin-urile pe goodyear.

 

Anul asta la revizie o sa ii schimb si bujiile. Stiu ca in mod normal se face la 60k, dar am zis mai bine la 4 ani. Rulajul mic se datoreaza primilor ani, in special primului an cu 7995km :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!