Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Vag turbo au de obicei 10cp mai mult si 20nm.

Am discutat si de posibilitatea de a face ceva la motor. Nu merita pe motorul asta decat daca il mai tin 4-5ani si cu investitii foarte serioase. A se vedea Ionut.

Link către comentariu

Nu se refera la soft, eu personal din experienta as face un soft in locul lui.

Cat despre diferente cifre stoc la mine au fost 16 cai si 40 Nm in plus...

@George mersi de invitatie a fost distractiv!

Modificat de TDR
Link către comentariu

Eu zic ca e prea optimist dyno-ul..diferentele sunt destul de mari. 5-7 CP in plus e rezonabil dar 12-15 deja e mult prea mult. Oricum soft ar merita. Teoretic ar trece de 160 CP daca astea sunt chiar valorile reale..

Link către comentariu

Castigul real e cam mic. Ma refer pe motorizarea mea doar din soft. Alta problema sta la twincharge, 2.0TSI sau 2.0TDI unde castigul e mai insemnat pentru aceeasi suma.

Short story, raport cost/beneficiu pentru mine in conditiile in care masina nu imi mai sta in posesie prea mult si faptul ca turbina omoara toata distractia, intercooler-ul nu merge sa ii faci upgrade, admisia e una foarte micuta. Mai nimic nu e plug and play la preturi rezonabile.

 

@Tudor, cu placere!

Motorul tau e redus din soft din fabrica, normal este de 180 si 250nm. Curios cat ar scoate un Polo GTi.

 

@qwk: Exista o fisa dyno si de la superchips unde tot pe la 130 este. http://www.superchips.co.uk/curves/VAG14TFSi122.pdf

Tocmai ca softul se raporteaza la caii scrisi de constructor, la fel si la Revo dyno-ul arata mai mult stock:

da44bd089486995e0fff1c6b016f09fa.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu nu inteleg la cat va asteptati voi de ziceti ca sunteti nemultumiti de un castig de 20-25 de cai...

Iau ca exemplu cazul meu. Un castig de 25 de cai ( pe hartie sau nu) inseamna aproape 25% din puterea mea. Echivaland, un GTI ar castiga 50 de cai cu o simpla resoftare, adica tot 25%.

Un 1.4, care are acelasi turbo ca 1.2 parca, cat ar putea sa castige? Tot un 20-25%, nu?

Un 150 CP pe 1.4 eu zic ca e mai mult decat decent si pretul... nu e in functie de castigul de putere. Aia cu motoare aspirate stiu mai bine :)

Link către comentariu

Nu sunt nemultumit, dar nu merita dpmdv. Motorul asta nu este o baza solida. Plus ca altfel se simt 25 de cai in plus vs 50cp, chiar daca 1.4 si altul 2.0. De asta vorbeam. Mai bine bani pt benzina buna, ulei ok si revizii la 10k. Vorbim in 2-3ani de soft la alt motor. Eu sunt multumit de cum trage acum in peste 50% din cazuri, iar cu soft probabil 65% :))

Link către comentariu

Nu sunt nemultumit, dar nu merita dpmdv. Motorul asta nu este o baza solida. Plus ca altfel se simt 25 de cai in plus vs 50cp, chiar daca 1.4 si altul 2.0. De asta vorbeam. Mai bine bani pt benzina buna, ulei ok si revizii la 10k. Vorbim in 2-3ani de soft la alt motor. Eu sunt multumit de cum trage acum in peste 50% din cazuri, iar cu soft probabil 65% :))

Pana la urma ai decis sa o mai pastrezi 2-3 ani?

Link către comentariu

Eu zic ca e un castig destul de bun pt motorul ala.

Oricat ai avea niciodata nu o sa fie deajuns. Tot timpu o sa vrem mai mult, ce sa mai zicem de aia care au 60cp. :soothe[1]:

 

Pana si la mine se simt cei cativa cai in plus ca trebuie sa schimb ambreiaju. :sick:

Modificat de blordc
Link către comentariu

Astept sa faca un frate 1.4-ist de-al tau soft si sa vad ce zici dupa ce mergi cu masina lui. Ca una e sa vorbesti despre numere pe hartie, alta e sa vorbesti dupa ce conduci o masina cu soft si pe a ta fara.

Pentru ca nu e vorba doar de putere, e vorba si de cum se simte masina. 1.2-ul stoc se misca bine, si poate ca sta in paralel cu mine pe strada, dar nu as mai putea niciodata sa conduc motorul asta stoc. E cu totul altceva! ;)

Link către comentariu

Am facut asta cu Alex cu seat leon 1.4tsi stage 1. Atat eu cat si Mihnea am mers cu el. Personal eu nu am resimtit mare diferenta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E alta cand conduci tu si mai ales masina ta pe care o stii destul de bine.

 

La mine cand i-am facut stagiu 1 am simtit foarte bine de la a 3 a in sus si mai ales la drum lung. 1-2 oricum daca te dai la ea iti rupe aderenta. E raspunsul altfel al motorului mai promt fata de stoc unde parca se mai gandea putin.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Corect. Eu am mers cu WOB-ul si acum regret ca nu am profitat de Black Friday. Well...

Link către comentariu

Bai ... innebunesc. Am mers si eu cu el, si nu am simtit nimic, de nesimtit ce sunt. Ma faceti sa mai cer o tura.

Link către comentariu

Apropo, puterea masurata la roata este aproape 112cp si 200nm. Acelasi procent de pierderi am vazut si la Tudor.

 

Cu softul nu ma convingeti.

@Dun: Data viitoare incerci o tura si cu 1.4 stock sa vedem daca ti se pare vreo diferenta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ehh...esti tu incapatanat si nu vrei soft, dar chiar merita. Surplusul de putere se simte!

Link către comentariu

Sunt din nou uimit de cifrele pe care le scoate acest dyno si nu am sa ma mai duc la ei pentru ca ar fi irelevant.

13CP putere in plus si 33Nm sunt peste puterea mea de "intelegere" vis-a-vis de cifrele declarate de VW( care stiu ca sunt usor conservatoare, dar nici chiar asa).

In plus, ei spun ca pierderea prin transmisie in cazul tau e de 16.5%, dar am vazut la ei masini 4x4 cu transmisie automata si cu pierdere declarata de 10-11%. Cred ca am citit manuale de fizica diferite!

 

Te sustin in "incapatanarea" cu softul, mai ales ca vrei sa schimbi masina. Ar fi bani irositi in cazul tau, chit ca ar fi vorba de echivalentul unui plin de benzina.

Link către comentariu

Plin de benzina doar la tcm turbo in black friday, in rest de la 300e in sus.

Link către comentariu

Pacat ca nu am mai gasit programare. Sunt curios la mine cat iesea :)

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!