Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Furtunasele metalice de frana nu se dilata atunci cand se incalzeste lichidul din interior, drept urmare presiunea pe traseu ramane constanta si nu se flescaieste pedala din acest motiv *

Steluta e pentru ca exista si alte motive care duc la acest efect, in cazuri de franari puternice si repetate.

Modificat de yopy
Link către comentariu

este ultimul post offtopic de pe thread-ul lui George, nu vreau sa poluez prezentarea unei masini frumoase si a unui proiect interesant cu explicatii si detalii pe care le gasesti cautand pe Google sau YouTube; dezvatati-va sa primiti totul la botul calului (general vorbind).

In plus, eram sarcastic daca spuneam ca probabil nu au un rost sincer, au un rost mincinos.

Inca o data scuze lui George; rog ca in cateva ore, cand se va citi, sa fie stearsa deraparea in offtopic.

Multumesc

Modificat de mike.
Link către comentariu

Curata si cu plinul facut.

Nu i-am lasat sa se atinga de jante cu carpele :)) .

2s9p2cm.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Aici am fost si eu aseara :d Vis-a-vis de Plaza nu? Eu am inca tablele, deci no worry. Fac o treaba super buna baietii.

Link către comentariu

Nu vis-a-vis de plaza, ci o spalatorie de pe prelungirea ghencea.

 

Inca mai am o spalare gratis la cei de langa plaza:)) 

 

@Robi: E o idee si asta :))

Link către comentariu

De ce le.a infasurat asa ? Sunt jante polishate ? Ale mele am facut asa bine ca le.am piscat de la strans pe butuc

Link către comentariu

Jante polishate, sa nu fie patate de spuma.

Desi putea sa le aplice o protectie buna si cred ca scapa de pungile alea.

Link către comentariu

Mai degraba cromate. M-am interesat cand am vrut sa fac BBS-urile cromate si sansele sa se pateze de la solutiile de spalat erau destul de mari.

 

Jantele polishate, in speta diamond cut nu au nicio problema. Sunt la al doilea set cu astfel de suprafata si nu sunt probleme.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Polishate real = aluminiu "crud". Aluminiul cand oxideaza (rugineste) formeaza acea pelicula gri de protectie.

De aia e greu sa mentii un set de jante polishate fara sa le cureti saptamanal.

Carpa+Autosol in fiecare weekend.

Link către comentariu

Le-a pus pungi din cauza ca nu erau lacuite si se faceau praf de la spuma.

Link către comentariu

Poti sa dai cu ce vrei, daca pica spuma le-ai facut praf. Eu am un catel nazdravan si gasesc in fiecare zi cate o roata oxidata de la pipi de catel.  :)) Oricum are strategie, ca in fiecare zi e alta, ba de pe fata, ba de pe spate.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

post-78960-13958237825896_thumb.jpg

35000 and counting.

Vineri dau o fuga pana la Sibiu. De abia astept sa vad cum se comporta anvelopele la drum intins.

Link către comentariu

In mod normal fac 500-550 cu un plin in oras, insa dimineata merg numai in aglomeratie.

Consumul afisat e pe 6km la ora de varf pana la eroilor :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

E normal consumul in mers bara la bara sau pe distante f scurte. Masina sta practic pe loc cu motorul pornit. 

Link către comentariu

Da stati linistit ca nu ma mira cu nimic, stiu cum sta treaba. Eram doar curios de o comparatie cu a mea.

Link către comentariu

Observ in pozele de mai sus ca pe fata parca ai pana...

Asa stau si la mine anvelopele (Dunlop Sport SP01) desi am presiunea corecta (2.3-2.1). Am facut un test si a trebuit sa ajung la 2.9 ca "sa stea" la fel ca cele de pe spate. Ce mama naibii au unele anvelope? 

Link către comentariu

Cred ca este si unghiul. Presiunea e la 2.2.

 

Mai este ceva important, amprenta efectiva la GY este mai mare decat era la Bridgestone Potenza RE050A pe jantele stock.

Concret, Assymetric-urile aratau mai bine pe o latime de 7.5 decat pe 7.

Link către comentariu
Master_Blaster

Eu zic ca e de la unghiul pozei si evident exista diferente intre anvelope in functie de dimensiune si producator plus latimea reala a jantei. Probabil pt ca balonul este mai mare si suprafata de contact este mai mare +la aderenta - la consum.

 

 

Ce bine ar da etrieri vopsiti negru lucios impreuna cu jantele negre. 

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!